Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали
Очікувана вартість
1 066 589,58 UAH
UA-2020-07-16-004391-b ● 9b27f83fc8b846b2b715de9355aa5d9c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 23957835 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, Виговського, 32 |
Контактна особа: |
Сенів Назар Ярославович 380974410838 tenderp605@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2020 22:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2020 13:40 |
Очікувана вартість: | 1 066 589,58 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 332,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Кількість-38 найменувань. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 Одиниця
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 22:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 22:30 |
Тендерна документацiя.doc | |
16 липня 2020 22:30 |
Технічна специфікація_нова редакція-1.docx | |
16 липня 2020 22:30 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Закупівлі фальсифікатів
Дата подання: 17 липня 2020 11:36
Дата відповіді: 20 липня 2020 23:20
Ознайомившись з тендерною документацію згідно предмету закупівлі повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників тендерних торгів.
Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти (ст.3 Закону) є максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; добросовісна конкуренція серед учасників.
Зазначене свідчить, що документація тендерних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку медичних матеріалів.
Своїми діями Замовник штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, унеможливлює розвиток добросовісної конкуренції та унеможливлює здешевлення предмету закупівлі.
Скоріше за все Замовник все ж таки має бажання закупити товари через систему Прозорро у дуже конкретного учасника.
Дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Також ми не погоджуємося з наступними тезами, а саме:
«1. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електроних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro..» - звісно виробник може дати оцінку учасника про співпрацю з ним, але найкращим доказами надійності в даному контексті можуть бути: фінансові звіти компанії, по яких можна зрозуміти про стан організації; відгуки інших Замовників щодо виконаного Договору, які безпосередньо користувалися послугами даного учасника (Замовники надають оцінку чи повністю було поставлено товар чи ні, був наданий товар, який вони (Замовники) замовляли чи ні, було надано продукцію у визначені терміни чи ні та інші параметри); надаючи Тендерну пропозицію Учасник не повинен бути притягнутим до відповідальності згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, відповідно Замовник може самостійно перевірити всю необхідну інформацію щодо надійності Учасника.
Беззаперечною гарантією якості товару можуть виступати: Декларація відповідності, Сертифікат відповідності, Сертифікат / Паспорт якості / аналізу, Протоколи випробувань тощо, які видаються на підставі технічної документації, яка є підтвердженням відповідності конкретної продукції вимогам чинних нормативних документів та технічних регламентів на неї. До таких документів відноситься загальний опис виробу, протоколи випробувань продукції, зіставлені на основі проведених з необхідною періодичністю випробувань у акредитованих випробувальних лабораторіях, нормативні документи з зазначеними вимогами до конкретного виду продукції, а також сертифікати відповідності і протоколи випробувань сировини і комплектуючих матеріалів.
Дана теза є хибною, адже в тих закупівлях, в яких присутні гарантійні листи від виробників та є продукція, яка виготовляється тільки одним виробником (і відсутні аналоги), по перше, приймає участь невелика кількість учасників (у порівнянні, якщо даний лист буде відсутнім у тендерній документації), по друге, учасник користується даною ситуацією та виходить на повний бюджет і про жодну економію не може йти мова, адже відсутня конкуренція.
Офіційне походження товару зазначається у Декларації відповідності, Сертифікаті відповідності, Сертифікаті / Паспорті якості / аналізу та інших подібних документах, які Виробник надає Учаснику. Підтвердженням співпраці між Виробником та Учасником може бути укладений Договір між даними сторонами, що також підводить до висновку, що даний Учасник є надійним партнером, адже має договірні відносини безпосередньо з виробником.
Завершальною точкою проведення закупівель є укладання Договору між УЧАСНИКОМ, якого обрано переможцем та ЗАМОВНИКОМ. Але судячи з наданої відповіді Договір має укладатися між ТРЬОМА сторонами закупівлі: перший – це Замовник, другий – Учасник-переможець, третій – Виробник.
Також хочемо ще раз зазначити, що такі документи як Декларація відповідності, Сертифікат відповідності, Сертифікат / Паспорт якості / аналізу, Протоколи випробувань та ін. не можуть бути виданими на неякісну продукцію, тому формулювання вимоги: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає в електронному (сканованому) вигляді гарантійний лист виробника/офіційного представника виробника…» не є доречним, адже документи, які засвідчують якість товару обов’язково надаються при поставці та за вимогою Замовника долучаються в складі Тендерної документації. За надання неякісного товару Учасник може бути притягнутий до кримінальної відповідальності, тому навряд чи з’являться «бажаючі» надати фальсифіковані медичні матеріали.
Отже, виходячи із вищезазначеного просимо виключити з Тендерної документації наступну вимогу: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає в електронному (сканованому) вигляді гарантійний лист виробника/офіційного представника виробника, наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів», адже надійність Учасника можна підтвердити й іншими методами і як наслідок зробити все Прозорро!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику просимо чітко висловити зауваження до тендерної документації , які дискримінують Вашу участь у даній закупівлі. Щодо авторизаційних листів повідомляємо, що Замовник має право встановлювати дані вимоги на свій розсуд.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ #41493759 |
Переможець |
1 044 400,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2021 15:24
|
CamScanner 01-13-2021 14.35.pdf | зміни до договору |
13 січня 2021 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 23:35
|
CamScanner 12-30-2020 14.20.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 23:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2020 23:51
|
Зіскановане_20201207 (4).jpg | зміни до договору |
08 грудня 2020 23:50
|
Зіскановане_20201207 (3).jpg | зміни до договору |
08 грудня 2020 23:50
|
Зіскановане_20201207 (2).jpg | зміни до договору |
08 грудня 2020 23:50
|
Зіскановане_20201207 (1).jpg | зміни до договору |
08 грудня 2020 23:50
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 13:59
|
Договір публікація.pdf | укладений |
25 серпня 2020 13:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 3314М8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 3314М8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік в обсязі що не перевищує 20% |
Номер договору про закупівлю: | 3314М8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |