Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
1 066 589,58 UAH
UA-2020-07-16-004391-b 9b27f83fc8b846b2b715de9355aa5d9c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сенів Назар Ярославович

380974410838 tenderp605@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова"
Код ЄДРПОУ: 23957835
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, Виговського, 32
Контактна особа: Сенів Назар Ярославович
380974410838
tenderp605@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 22:26
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 23:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 13:40
Очікувана вартість: 1 066 589,58 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 332,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Кількість-38 найменувань. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 Одиниця
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 22:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 22:30
Тендерна документацiя.doc
16 липня 2020 22:30
Технічна специфікація_нова редакція-1.docx
16 липня 2020 22:30
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Закупівлі фальсифікатів
Дата подання: 17 липня 2020 11:36
Дата відповіді: 20 липня 2020 23:20
Ознайомившись з тендерною документацію згідно предмету закупівлі повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників тендерних торгів. Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів за державні кошти. Принципам здійснення закупівель за державні кошти (ст.3 Закону) є максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; добросовісна конкуренція серед учасників. Зазначене свідчить, що документація тендерних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку медичних матеріалів. Своїми діями Замовник штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, унеможливлює розвиток добросовісної конкуренції та унеможливлює здешевлення предмету закупівлі. Скоріше за все Замовник все ж таки має бажання закупити товари через систему Прозорро у дуже конкретного учасника. Дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Також ми не погоджуємося з наступними тезами, а саме: «1. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електроних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro..» - звісно виробник може дати оцінку учасника про співпрацю з ним, але найкращим доказами надійності в даному контексті можуть бути: фінансові звіти компанії, по яких можна зрозуміти про стан організації; відгуки інших Замовників щодо виконаного Договору, які безпосередньо користувалися послугами даного учасника (Замовники надають оцінку чи повністю було поставлено товар чи ні, був наданий товар, який вони (Замовники) замовляли чи ні, було надано продукцію у визначені терміни чи ні та інші параметри); надаючи Тендерну пропозицію Учасник не повинен бути притягнутим до відповідальності згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, відповідно Замовник може самостійно перевірити всю необхідну інформацію щодо надійності Учасника. Беззаперечною гарантією якості товару можуть виступати: Декларація відповідності, Сертифікат відповідності, Сертифікат / Паспорт якості / аналізу, Протоколи випробувань тощо, які видаються на підставі технічної документації, яка є підтвердженням відповідності конкретної продукції вимогам чинних нормативних документів та технічних регламентів на неї. До таких документів відноситься загальний опис виробу, протоколи випробувань продукції, зіставлені на основі проведених з необхідною періодичністю випробувань у акредитованих випробувальних лабораторіях, нормативні документи з зазначеними вимогами до конкретного виду продукції, а також сертифікати відповідності і протоколи випробувань сировини і комплектуючих матеріалів. Дана теза є хибною, адже в тих закупівлях, в яких присутні гарантійні листи від виробників та є продукція, яка виготовляється тільки одним виробником (і відсутні аналоги), по перше, приймає участь невелика кількість учасників (у порівнянні, якщо даний лист буде відсутнім у тендерній документації), по друге, учасник користується даною ситуацією та виходить на повний бюджет і про жодну економію не може йти мова, адже відсутня конкуренція. Офіційне походження товару зазначається у Декларації відповідності, Сертифікаті відповідності, Сертифікаті / Паспорті якості / аналізу та інших подібних документах, які Виробник надає Учаснику. Підтвердженням співпраці між Виробником та Учасником може бути укладений Договір між даними сторонами, що також підводить до висновку, що даний Учасник є надійним партнером, адже має договірні відносини безпосередньо з виробником. Завершальною точкою проведення закупівель є укладання Договору між УЧАСНИКОМ, якого обрано переможцем та ЗАМОВНИКОМ. Але судячи з наданої відповіді Договір має укладатися між ТРЬОМА сторонами закупівлі: перший – це Замовник, другий – Учасник-переможець, третій – Виробник. Також хочемо ще раз зазначити, що такі документи як Декларація відповідності, Сертифікат відповідності, Сертифікат / Паспорт якості / аналізу, Протоколи випробувань та ін. не можуть бути виданими на неякісну продукцію, тому формулювання вимоги: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає в електронному (сканованому) вигляді гарантійний лист виробника/офіційного представника виробника…» не є доречним, адже документи, які засвідчують якість товару обов’язково надаються при поставці та за вимогою Замовника долучаються в складі Тендерної документації. За надання неякісного товару Учасник може бути притягнутий до кримінальної відповідальності, тому навряд чи з’являться «бажаючі» надати фальсифіковані медичні матеріали. Отже, виходячи із вищезазначеного просимо виключити з Тендерної документації наступну вимогу: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає в електронному (сканованому) вигляді гарантійний лист виробника/офіційного представника виробника, наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів», адже надійність Учасника можна підтвердити й іншими методами і як наслідок зробити все Прозорро!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику просимо чітко висловити зауваження до тендерної документації , які дискримінують Вашу участь у даній закупівлі. Щодо авторизаційних листів повідомляємо, що Замовник має право встановлювати дані вимоги на свій розсуд.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ 1 057 151,25
UAH з ПДВ
1 044 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рудюк Андрій Михайлович 1 060 830,00
UAH з ПДВ
1 045 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 16:48
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:41
ст.17
12 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:25
Довідка з МВС України
31 липня 2020 12:04
Електронний підпис
31 липня 2020 12:02
33 Інформаційний лист.PDF
31 липня 2020 12:02
22 Лист-згода.PDF
31 липня 2020 12:02
14 Лист-підтвердження.PDF

Публічні документи

03 серпня 2020 19:47
Електронний підпис
03 серпня 2020 19:44
Ддекл3.PDF
03 серпня 2020 19:44
Ддекл4.PDF
03 серпня 2020 19:44
Ддекл5.PDF
03 серпня 2020 19:44
1Decl.PDF
03 серпня 2020 19:44
Ддекл7.PDF
03 серпня 2020 19:44
Ддекл2.PDF
31 липня 2020 22:51
1Справка1.PDF
31 липня 2020 22:51
1Справка3.PDF
31 липня 2020 22:51
1Справка2.PDF
31 липня 2020 22:51
1Справка4.PDF
31 липня 2020 22:51
1Свидоцтво.PDF
31 липня 2020 22:51
ДСправки5.PDF
31 липня 2020 22:43
Декларація Акку чек.pdf
31 липня 2020 22:43
Декларация Неман.pdf
31 липня 2020 22:43
Декларація шпатель.pdf
31 липня 2020 22:43
авториз Неман.pdf
31 липня 2020 22:43
авториз Джей ес.jpg
31 липня 2020 22:43
авториз Акку-чек.pdf
31 липня 2020 22:43
автори Допомога.pdf
31 липня 2020 22:43
Полка 5 догов.PDF
31 липня 2020 22:43
КПП5.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ

ФОП Рудюк Андрій Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ
#41493759
Переможець 1 044 400,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ
#41493759
1 044 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 15:24
CamScanner 01-13-2021 14.35.pdf зміни до договору
13 січня 2021 15:21
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 23:35
CamScanner 12-30-2020 14.20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 23:34
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 23:51
Зіскановане_20201207 (4).jpg зміни до договору
08 грудня 2020 23:50
Зіскановане_20201207 (3).jpg зміни до договору
08 грудня 2020 23:50
Зіскановане_20201207 (2).jpg зміни до договору
08 грудня 2020 23:50
Зіскановане_20201207 (1).jpg зміни до договору
08 грудня 2020 23:50
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 13:59
Договір публікація.pdf укладений
25 серпня 2020 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 3314М8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 3314М8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік в обсязі що не перевищує 20%
Номер договору про закупівлю: 3314М8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 229 876,75
UAH (в тому числі ПДВ 80 459,23 UAH)