Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з реконструкції по об’єкту: «Реконструкція частини будинку № 4 на бульварі Ярослава Гашека у Дніпровському районі м. Києва під соціальні квартири Центру соціальної допомоги дітей та сімей», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 (Реконструкція))
Очікувана вартість
5 594 546,00 UAH
UA-2020-07-16-004274-b d7af2e24cf7d4985aac0c30a1d1a7622
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сєроєд Анатолій Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 18:55
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 20:30
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 20:30
Початок аукціону: 03 серпня 2020 15:15
Очікувана вартість: 5 594 546,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 972,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з реконструкції по об’єкту:
«Реконструкція частини будинку № 4 на бульварі Ярослава Гашека у Дніпровському районі м. Києва під соціальні квартири Центру соціальної допомоги дітей та сімей»,
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з реконструкції по об’єкту:
«Реконструкція частини будинку № 4 на бульварі Ярослава Гашека у Дніпровському районі м. Києва під соціальні квартири Центру соціальної допомоги дітей та сімей»,
(ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 (Реконструкція)) Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Ярослава Гашека, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 18:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 18:55
Скан_ТД_Реконструкція Ярослава Гашека, 4.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Формат ТД
Дата подання: 20 липня 2020 08:17
Дата відповіді: 20 липня 2020 16:10
Шановний замовнику! Ви розмістили документацію тендерної пропозиції у форматі "Тендерна документація.pdf". Тендерна документація передбачає ряд довідок за встановленою формою, а копіювати з формату pdf (по суті фото) неможливо. Просимо Вас розмістити документацію Тендерної пропозиції у форматі Word для можливості нормальної роботи з документом. Дуже просимо не перетворювати людей які готують документи від учасників на "стенографістів та набирачів текстів". Вдячні за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділом 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема тендерну документацію. Відповідно до частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Законом України «Про публічні закупівлі» » не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу в електронній системі закупівель тендерну документацію та додатки до неї. Управлінням будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації була розміщена тендерна документація у форматі «.pdf.», оскільки затверджена підписом та печаткою. Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНБУД-ХХ1 5 381 670,69
UAH з ПДВ
5 381 670,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПЛАСТФАСАДСЕРВІС 5 591 633,10
UAH з ПДВ
5 591 633,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 13:48
документи переможця
05 серпня 2020 13:48
документи переможця
31 липня 2020 13:12
Електронний підпис
31 липня 2020 13:04
79.сертифікати2.pdf
31 липня 2020 13:04
78.сертифікати1.pdf
31 липня 2020 13:04
77.календаний графік.pdf
31 липня 2020 13:04
76.кошторис9.pdf
31 липня 2020 13:04
75.кошторис8.pdf
31 липня 2020 13:04
74.кошторис7.pdf
31 липня 2020 13:04
73.кошторис6.pdf
31 липня 2020 13:04
72.кошторис5.pdf
31 липня 2020 13:04
54.трудові відносини3.pdf
31 липня 2020 13:03
53.трудові відносини2.pdf
31 липня 2020 13:03
71.кошторис4.pdf
31 липня 2020 13:03
70.кошторис3.pdf
31 липня 2020 13:03
69.кошторис2.pdf
31 липня 2020 13:03
52.трудові відносини1.pdf
31 липня 2020 13:03
68.кошторис1.pdf
31 липня 2020 13:03
51.дипломи.rar
31 липня 2020 13:03
67.кошторис та ІМД.rar
31 липня 2020 13:03
66 дефектний акт.pdf
31 липня 2020 13:03
65.технічне завдання.pdf
31 липня 2020 13:03
49.відгук.pdf
31 липня 2020 13:03
60.лист про АВК.PDF
31 липня 2020 13:03
48.акти КБ-3_КБ-2в(3).pdf
31 липня 2020 13:03
59.ліцензія АВК-5.PDF
31 липня 2020 13:03
47.акти КБ-3_КБ-2в(2).pdf
31 липня 2020 13:03
46.акти КБ-3_ КБ-2в (1).pdf
31 липня 2020 13:03
57.штатний розклад.PDF
31 липня 2020 13:03
56.ОП та ТБ1.pdf
31 липня 2020 13:03
55.ОП та ТБ.pdf
31 липня 2020 13:03
28.формальні помилки.pdf
31 липня 2020 13:03
30.довідки банку.pdf
31 липня 2020 13:03
25.протокол2.pdf
31 липня 2020 13:03
24.протокол1.pdf
31 липня 2020 13:03
18.лист про санкції.pdf
31 липня 2020 13:03
17.довідка СТ.17.pdf
31 липня 2020 13:03
23.цінова пропозиція.pdf
31 липня 2020 13:03
16.дозволи.pdf
31 липня 2020 13:03
08.фінзвіти.pdf
31 липня 2020 13:03
15.ліцензія.pdf
31 липня 2020 13:03
14.проект договору.pdf
31 липня 2020 13:03
06.Опис та Статут.pdf
31 липня 2020 13:03
05.Витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2020 13:03
03.протокол наказ.pdf
31 липня 2020 13:03
01.витяг ПДВ.PDF
31 липня 2020 13:03
витяг з наказу банк.zip
31 липня 2020 13:03
довіренність банк.zip
31 липня 2020 13:03
довідка банк назва.zip
31 липня 2020 13:03
банківська ліцензія.zip
31 липня 2020 13:03
грошове покриття.zip
31 липня 2020 13:03
203978_ГР_2026_16 000.zip

Публічні документи

31 липня 2020 12:10
договірна ціна-2.PDF
31 липня 2020 12:10
договірна ціна-1.PDF
31 липня 2020 12:10
зведен.кошторис-2.PDF
31 липня 2020 12:10
зведен.кошторис-1.PDF
31 липня 2020 12:10
лист3.PDF
31 липня 2020 12:10
лист2.PDF
31 липня 2020 12:10
лист1.PDF
31 липня 2020 12:10
пропозиція.PDF
31 липня 2020 12:10
свід.Пластфасад.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНБУД-ХХ1

ТОВ ПЛАСТФАСАДСЕРВІС

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНБУД-ХХ1
#30310563
5 381 670,69
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 15:16
ДУ №2 до дог № 35-20-520_реконстр Гашека 4.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 15:15
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 14:57
Додаткова угода № 1 до Дог. № 35-20-520_ Гашека 4.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 16:54
Протокол № 75 _Гашека 4_.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 16:53
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 15:33
договір 35-20-520-о.pdf укладений
21 серпня 2020 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол № 75 від 07.09.2020 щодо виправлення технічної помилки у назві об`єкту "«Реконструкція частини будинку № 4 на бульварі Ярослава Гашека у Дніпровському районі м. Києва під соціальні квартири Центру соціальної допомоги дітей та сімей», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 (Реконструкція)) , а саме виправлено невірне слово "допомоги" на правильне слово "підтримки" в назві, оскільки зазначена технічна помилка не впливає на істотні умови договору № 35/20-520 від 21.08.2020. Після коригування правильною є наступна редакція назви об`єкту "«Реконструкція частини будинку № 4 на бульварі Ярослава Гашека у Дніпровському районі м. Києва під соціальні квартири Центру соціальної підтримки дітей та сімей», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 (Реконструкція)) за вищевказаним договором.
Номер договору про закупівлю: 35/20-520
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/20-520
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1 від 08.09.2020 до основного Договору № 35/20-520 від 21.08.2020, яка укладена відповідно до п. 15.1, 15.2 основного договору щодо внесення змін в назву об`єкту та викладення назви об`єкту в новій редакції": «Реконструкція частини будинку № 4 на бульварі Ярослава Гашека у Дніпровському районі м. Києва під соціальні квартири Центру соціальної підтримки дітей та сімей». Всі інші умови Договору № 35/20-520 від 21.08.2020 залишаються чинними та незмінними.
Номер договору про закупівлю: 35/20-520
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 2 від 05.10.2020 до дог. № 35/20-520 від 21.08.2020 про викладення в новій редакції пункту 3.1 Договору та додатку 2 "Графік виконання робіт" до Договору. Зміст інших пунктів Договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/20-520
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML