Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання дверних блоків та протипожежних дверних блоків для Красівського НВК
Очікувана вартість
11 800,00 UAH
UA-2020-07-16-003750-c 10db2d86bab04912899c71424ea54a4a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Хорольська

+380671808331 upravlinnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41597964
Місцезнаходження: 53020, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Лозуватка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1
Контактна особа: Олена Олександрівна Хорольська
+380671808331
upravlinnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 14:00
Очікувана вартість: 11 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Придбання дверних блоків та протипожежних дверних блоків для Красівського НВК (інші субвенції з місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53071, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район с. Красівське, вул. Центральна 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 13:12
Специфікація до Договору.xls
16 липня 2020 13:12
тех. вим. двері Красівський НВК.docx
16 липня 2020 13:12
ДОГОВІР с встановленням.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій