Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт покрівлі будівлі ЗТП №317 АТ "Чернівціобленерго"
Очікувана вартість
28 296,79 UAH
UA-2020-07-16-003080-c 7557c93ca71c42ab87ce7632c6f322d7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Мамай

+380372581192 tender@obl.cv.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Чернівціобленерго"
Код ЄДРПОУ: 00130760
Вебсайт: http://oblenergo.cv.ua/index.php
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Прутська, 23 А
Контактна особа: Олег Мамай
+380372581192
tender@obl.cv.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконавець зобов’язується виконати роботи, вимоги до якості яких визначаються чинним законодавством України, державними стандартами України, обов’язковим дотриманням Виконавцем вимог нормативно-правових актів України з питань охорони праці, охорони навколишнього середовища та вимог Замовника з техніки безпеки, протипожежної безпеки, поводження зі шкідливими відходами, викидами та скидами
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонт покрівлі будівлі ЗТП №317 АТ "Чернівціобленерго"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59200, Україна, Чернівецька область, м.Вижниця, О.Кобилянської , 1т
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються поетапно : 1)Протягом 3-х банківських днів з дати підписаня цього договору Замовник , при фінансовій можливості, перераховує на рахунок Підрядника аванс в розмірі 50% від загальної вартості робіт і матеріалів, в тому числі ПДВ - на придбання і поставку матеріалів. 2)Не пізніше 25 числа кожного місяця, підрядник та замовник підписують проміжний акт виконаних робіт. Після підписання цього акту замовник , при фінансовій можливості, зобов'язується перерахувати суму коштів, яка вказана в акті виконаних робіт, на поточний рахунок підрядника на протязі 3-х банківських днів. В платіжному доручені вказується сума в гривнях, в тому числі ПДВ. 3)Замовник здійснює остаточний платіж за виконані об'єми робіт на підставі остаточного акту , підписаного уповноваженими представниками сторін. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

16 липня 2020 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРБУДСЕРВІС"
#34439200
Переможець 28 296,79
UAH з ПДВ
16 липня 2020 12:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 12:11