Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: просп. Валерія Лобановського, 126, під'їзд 1 у Голосіївському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 951 876,40 UAH
UA-2020-07-16-003031-b ac4335336533442e9dcedab2f9e0b31c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 15:31
Очікувана вартість: 1 951 876,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 759,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: просп. Валерія Лобановського, 126, під'їзд 1 у Голосіївському районі м. Києва. Місцезнаходження замовника: вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: просп. Валерія Лобановського, 126, під'їзд 1 у Голосіївському районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
(Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03118, Україна, м. Київ, м. Київ, житловий будинок за адресою: просп. Валерія Лобановського, 126, під'їзд 1 у Голосіївському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає попередню оплату у розмірі не більше 30 % від річного обсягу вартості робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання), не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 1 949 590,80
UAH з ПДВ
1 949 590,80
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 1 951 875,60
UAH з ПДВ
1 951 875,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 09:12
Електронний підпис
18 серпня 2020 09:11
Документи переможця.rar
06 серпня 2020 10:18
Електронний підпис
03 серпня 2020 12:14
Електронний підпис
03 серпня 2020 12:11
12.Кошторис.rar.rar
03 серпня 2020 12:11
2. Тендерна пропозиція..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
Переможець 1 949 590,80
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 16:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 15:24

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону Учасник має надати довідку про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених учасником у тендерній пропозиції, складена за формою відповідно до пп. 2.2. п. 2 Додатку 2 до тендерної документації. ТОВ "МАЙСТЕРЛІФТ" надав довідку № 27/7 від 03.08.2020 з інформацією про наявність у нього інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, складену не за встановленою формою, а саме: у сьомій колонці форми довідки відсутнє посилання на роки, тобто має бути назва колонки «Загальний стаж роботи на відповідній посаді (років)». Така форма визначена пп. 2.2. п. 2 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до вимог Примітки пп. 1.1. п. 1 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, якщо замовник у тендерній документації та додатках до неї встановив відповідні форми - це означає, що учасник при складанні документів не повинен відступати від вказаних форм. Для усунення невідповідності у документі, відповідно до частини 16 статті 29 Закону учасник ТОВ "МАЙСТЕРЛІФТ" має подати, приведену у відповідність до форми, довідку про наявність інженерно – технічних працівників, відповідно до форми передбаченої пп.2.2. п. 2 Додатку 2 до тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
1 949 590,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 15:12
Додаткова угода № 1 від 26.11.2020 до дог. № 17-20-КТ від 28.08.2020 просп. В.Лобановського, 126, п. 1.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 15:11
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 10:31
Договір № 17-20-КТ від 28.08.2020 просп. В. Лобановськаого, 126.pdf укладений
28 серпня 2020 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах визначених цим договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, в саме: в Розділ 3 "Договірна ціна" Договору, у Додаток №1 - Протокол погодження договірної ціни, у Додаток №2 - Договірна ціна, у Додаток №3 - Календарний план виконання робіт, у Додаток №4 - План фінансування робіт. Зміни викладені у Додатковій угоді № 1 від 26.11.2020р.
Номер договору про закупівлю: 17/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 878 819,60
UAH (в тому числі ПДВ 313 136,60 UAH)