Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реактиви та контрастні речовини
Очікувана вартість
155 221,17 UAH
UA-2020-07-16-001808-a b4f4447356af4fd2bdcf04f3b7148733
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабюк Каріна Сергіївна

+380373621759 vojcech@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Кіцманська центральна районна лікарня" Кіцманської районної ради
Код ЄДРПОУ: 02005680
Місцезнаходження: 59300, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, вул.Незалежності,1
Контактна особа: Бабюк Каріна Сергіївна
+380373621759
vojcech@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: • "Реактиви та контрастні речовини" - код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - "33696000-5" 13.05.2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA 2020-05-13-000586-с. Проте станом на 28.05.2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінено, тому 29.05.2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA 2020-05-29-001600-b. Проте знову ж таки станом на 15.06.2020 року було подано менше двох пропозиції, як наслідок торги знову були відмінено;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 16:58
Оскарження наміру укласти договір: 27 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76 найменувань
Реактиви та контрастні речовини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59300, Україна, Чернівецька область, м.Кіцмань, вул.Незалежності, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33696000-5 — Реактиви та контрастні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Продавцем накладної на оплату товару. 4.2. Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється з відтермінуванням платежу до 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

16 липня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:44
Протоколи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство «Система Оптимум»
#35774875
Переможець 155 221,17
UAH з ПДВ
16 липня 2020 16:58

Документи

16 липня 2020 16:58
Електронний підпис
16 липня 2020 16:57
Протоколи.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 16:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство «Система Оптимум»
#35774875
155 221,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2020 16:58
Електронний підпис
16 липня 2020 16:57
Протоколи.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 15:22
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 12:10
ПП Система Оптимум 28.pdf укладений
27 липня 2020 11:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 155 221,17
UAH (в тому числі ПДВ 14 338,78 UAH)