Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медикаменти для надання невідкладної допомоги
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2020-07-16-001793-a d7dd85ff964b44459022d15be1c98e57
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буймиструк Олена Володимирівна

0673450836 pmcdgorohiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП"Горохівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38558716
Місцезнаходження: 45700, Україна , Волинська обл., ГОРОХІВСЬКИЙ РАЙОН/М.ГОРОХІВ, вул Паркова, буд.22 а
Контактна особа: Буймиструк Олена Володимирівна
0673450836
pmcdgorohiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:29
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:29
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Медикаменти для надання невідкладної допомоги населенню
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5401 штуки
Медикаменти для надання невідкладної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020  —  01 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Epinephrine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після постачання товару партіями по накладних Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:39
Тендерна медикаменти 2020 (5) (2).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-21-000002 ● a447b6983324410a8a2a74f48e458ec5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2021 09:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2021 № 581
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2021 №581
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-16-001793-a від 16.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-23 10:53:40

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Медикаментів для надання невідкладної допомоги (ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція МНН: Epinephrine), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-16-001793-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1). Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-24 09:51:06

Запит на пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі Медикаментів для надання невідкладної допомоги (ДК ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція) за процедурою відкриті торги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-16-001793-a), виникла необхідність в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1). Прохання надати інформацію, щодо виконання договору про закупівлю товарів за державні кошти від 21.08.2020 року № 47.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Сьогодні нами усунено порушення- а саме : завершено договір по закупівлі

2021-09-30 16:37:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 166 757,70
UAH з ПДВ
163 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 167 630,16
UAH з ПДВ
165 330,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 16:06
Електронний підпис
10 серпня 2020 13:00
Електронний підпис
29 липня 2020 11:34
Електронний підпис
29 липня 2020 11:31
фин отч 2020 ББ.7z
28 липня 2020 12:30
Електронний підпис
28 липня 2020 12:27
ТЧ.pdf
28 липня 2020 12:27
КЧ_p249-264.pdf
28 липня 2020 12:27
КЧ_p218-248.pdf
28 липня 2020 12:27
КЧ_p187-217.pdf
28 липня 2020 12:27
КЧ_p156-186.pdf
28 липня 2020 12:27
КЧ_p125-155.pdf
28 липня 2020 12:27
КЧ_p094-124.pdf
28 липня 2020 12:27
КЧ_p063-093.pdf
28 липня 2020 12:27
КЧ_p032-062.pdf
28 липня 2020 12:27
КЧ_p001-031.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 15:51
Електронний підпис
30 липня 2020 15:51
Стандарт.rar
30 липня 2020 15:51
Установчі документи.rar
30 липня 2020 15:51
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (20).pdf
30 липня 2020 15:51
Лист відгук КМТМО.pdf
30 липня 2020 15:51
Лист відгук ДУ ТМО.pdf
30 липня 2020 15:51
Договір №0657.pdf
30 липня 2020 15:51
Договір №0070_19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 163 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 12:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
163 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 16:35
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 13:17
бадм 1 002.jpg укладений
25 серпня 2020 13:14
бадм 2 002.jpg укладений
25 серпня 2020 13:14
бадм 3 001.jpg укладений
25 серпня 2020 13:14
бадм4 001.jpg укладений
25 серпня 2020 13:14
специфікація 1 002.jpg укладений
25 серпня 2020 13:14
спец 2 001.jpg укладений
25 серпня 2020 13:14
специфікація 3 001.jpg укладений
25 серпня 2020 13:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 163 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 559,52 UAH)