Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні реактиви в асортименті - 23 найменування
Очікувана вартість
62 000,00 UAH
UA-2020-07-16-001782-a 987e7d44ee324ee2ab563097fae78e85
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіріченко Зоя Анатоліївна

+380986368594 crl_ustynivka@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Устинівська центральна района лікарня" Устинівської районної ради , Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 01995315
Місцезнаходження: 28600, Україна , Кіровоградська обл., Устинівка, вулиця Ювілейна 15
Контактна особа: Кіріченко Зоя Анатоліївна
+380986368594
crl_ustynivka@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 62 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 28600, Кіровоградська обл., Устинівський район, селище міського типу Устинівка, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА, будинок 15. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
256 од
Лабораторні реактиви в асортименті - 23 найменування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28600, Україна, Кіровоградська область, Устинівський район, селище міського типу Устинівка, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА, будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії Товару по безготівковому розрахунку протягом 30 календарних днів з моменту одержання Товару за цінами згідно видаткових накладних. Місцезнаходження замовника - 28600, Кіровоградська обл., Устинівський район, селище міського типу Устинівка, ВУЛИЦЯ ЮВІЛЕЙНА, будинок 15. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шмаль Маріанна Володимирівна 57 488,20
UAH з ПДВ
57 488,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 17:23
Електронний підпис
29 липня 2020 17:21
Пакет 7 сжатый.pdf
29 липня 2020 17:21
Пакет 6 сжатый.pdf
29 липня 2020 17:21
Пакет 5 сжатый.pdf
29 липня 2020 17:21
Пакет 4 сжатый.pdf
29 липня 2020 17:21
Пакет 3 сжатый.pdf
29 липня 2020 17:21
Пакет 2 сжатый.pdf
29 липня 2020 17:21
Пакет 1 сжатый.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шмаль Маріанна Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шмаль Маріанна Володимирівна
#2813609280
Переможець 57 488,20
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 18:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шмаль Маріанна Володимирівна
#2813609280
57 488,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 04:29
ДУ 2 до дог _ 170.jpg зміни до договору
12 лютого 2021 04:15
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 22:40
ДУ 1.jpg зміни до договору
04 січня 2021 22:39
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 10:04
Договір 170.pdf укладений
18 серпня 2020 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди (зміна реквізитів сторін),
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML