Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Книги для поповнення бібліотечного фонду
Очікувана вартість
390 025,00 UAH
UA-2020-07-16-001492-c 6ec0249c63f84987a230da32bffdb4e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Бук

+380950621686 nrc12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР № 12" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20199239
Місцезнаходження: 49021, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Саранська, 6
Контактна особа: Валентина Бук
+380950621686
nrc12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 15:20
Очікувана вартість: 390 025,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22110000-4: Друковані книги


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
576 штуки
Книги для поповнення бібліотечного фонду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Саранська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 22110000-4 — Друковані книги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар проводиться Замовником після поставки товару за адресою Замовника і представленої Постачальником накладної в термін до 30 календарних днів з дня поставки товарів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 12:54
Перелік змін.doc
17 липня 2020 12:54
ТД зміни.doc
16 липня 2020 10:31
Проект договору.doc
17 липня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 12:54
Перелік змін.doc
17 липня 2020 12:54
ТД зміни.doc
16 липня 2020 10:31
ТД.doc
16 липня 2020 10:31
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" 389 065,00
UAH
389 065,00
UAH
Документи
ТОВ "АП "Самміт - Дніпропетровськ" 389 999,00
UAH
389 999,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 10:23
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:11
Довідка ДПІ.pdf
06 серпня 2020 10:11
Dovidka_20191369710480497703 (1).pdf
06 серпня 2020 10:11
Dovidka_20191369710480497703.pdf (1).p7s
31 липня 2020 18:09
Електронний підпис

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "АП "Самміт - Дніпропетровськ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2488216333
Переможець 389 065,00
UAH
05 серпня 2020 12:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2488216333
389 065,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 11:11
Додаткова угода Сисуєв №2.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 15:06
Додаткова угода Сисуєв.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 11:32
389065,00 Сисуєв І.М..pdf укладений
19 серпня 2020 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст.41 ч.5.п.4.Закону України "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару,виконання робіт,надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин,що спричинили таке продовження,у тому числі обставини непереборної сили,затримки фінансування витрат замовника,за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми,визначеної в договорі про закупівлю.Сторони вирішили продовжити строк поставки до 9 жовтня 2020 р. у зв'язку з затримкою друку накладу у видавництві "Фоліо",та внести зміни до п.3 п.п. 3.1.1 Порядок приймання товару. Ця Додаткова угода є невід'ємною складовою частиною Договору№30 від 19.08.2020р. набуває чинності з дати її підписання та діє до закінчення терміну дії даного Договору.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку із зміною розрахункового рахунку «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі Договору «Адреси, реквізити та підписи Сторін » у наступній редакції, а саме : Пункт 12 договору , частині «ЗАМОВНИК» викласти в наступній редакції: Замовник КЗО «Спеціальна школа №12» ДОР» Україна, 49021, м. Дніпро, вул. Саранська, 6 IBAN UA558201720344221004100028526 в ДКСУ м. Київ. МФО 820172 Код ЄДРПОУ 20199239 2. Розпорядження голови обласної ради від 03.09.2020р. № 194-р.,відповідно якого залишок кошторисних призначень на вересень-грудень 2020р. по КПК 0611070 перерозподілені на КПК 0611030, дійшли згоди – внести зміни до договору № 30 від 19.08.2020р., а саме: 2.1. Вартість надання послуг за договором становить 389 065,00 грн. (триста вісімдесят дев’ять тисяч шістдесят п’ять грн. 00 коп.) без ПДВ, згідно 181 ст. ПКУ. 2.2.Залишок невикористаних юридичних зобов’язань за договору № 30 від 19.08.2020р.по КПК 0611070, що складає 389 065,00 грн. (триста вісімдесят дев’ять тисяч шістдесят п’ять грн. 00коп. ) без ПДВ (зг.ст.181 ПКУ) взяти на облік по КПК 0611030. 3.Ця додаткова угода укладена у двох примірниках які мають однакову юридичну силу. 4.Додаткова угода №2 від 15.09.2020р. є невід’ємною частиною договору № 30 від 19.08.2020р. 5.Решта умов договору № 30 від 19.08.2020р. залишаються незмінними. 6.Дана Угода набуває чинності з моменту підписання його сторонами.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 389 065,00
UAH