Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Болт
Очікувана вартість
76 780,80 UAH
UA-2020-07-16-001436-a 4a9dc70a25074414bd346c285ffe75e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ділігодін Євгеній Володимирович

0442078585 dwrz-urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ДАРНИЦЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ АЛМАТИНСЬКА, будинок 74
Контактна особа: Ділігодін Євгеній Володимирович
0442078585
dwrz-urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 11:51
Очікувана вартість: 76 780,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 383,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2303.42 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі


Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1488 шт.
Болт запобіжний для кріпильних кришок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відповідно до умов договору Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 15:11
ТД Болт запобіжний для кріпильних кришок.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" 76 780,00
UAH з ПДВ
76 780,00
UAH з ПДВ
Документи
Харківтранс 76 780,80
UAH з ПДВ
76 780,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 14:29
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:26
Цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2020 14:26
Установчі документи.zip
03 серпня 2020 14:26
Технічна частина.zip
03 серпня 2020 14:26
Кваліф.документи.zip

Публічні документи

12 серпня 2020 14:34
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:33
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:32
Цінова пропозиція.pdf
10 серпня 2020 16:32
Банківська гарантія.pdf
06 серпня 2020 16:37
Електронний підпис
31 липня 2020 13:46
Електронний підпис
31 липня 2020 13:46
Цінова пропозиція.pdf
31 липня 2020 13:46
Дані на товар.JPG
31 липня 2020 13:45
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
31 липня 2020 13:45
Банківська гарантія.p7s
31 липня 2020 13:45
Банківська гарантія..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"

Харківтранс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"
#42934824
Відхилено 76 780,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 14:01
Харківтранс
#33816436
Переможець 76 780,80
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 15:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 15:22

Вимога про усунення невідповідностей

Додатком 5 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати зокрема: 1.1. Лист в довільній формі з інформацією про посадову особу(іб) або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та підписання договору за результатом проведення процедури закупівлі. 1.2. Статут зі змінами до нього (при наявності) чи статут в новій редакції або інший установчий документ або лист довільної форми із зазначенням коду доступу до Статуту, який можна знайти на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch(для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на основі модельного статуту то такий Учасник подає довідку довільної форми з відповідною інформацією (учасник-нерезидент повинен надати цей документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документа, легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документа учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документа він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документа учасник-нерезидент повинен надати замість такого документа лист із зазначенням причин відсутності такого документа). 1.3. Копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість). 1.4. Копія свідоцтва або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). 1.5. Копія документів, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника Учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т. ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі: протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників або копія наказу про призначення, або довіреність, видана згідно чинного законодавства з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах, тощо, або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання документів та підписання договору за результатами торгів. 1.6. Гарантійний лист про те, що учасник та його тендерна пропозиція не підпадають під дію відповідних рішень Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених Законом України «Про санкції». 1.7. Інформація про реєстраційний номер облікової картки платника податків, та/або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті), для учасників-фізичних осіб. 1.8. У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково надає документ про створення такого об'єднання. (цей документ надається виключно об’єднанням учасників). Примітка! При наданні зазначених вище документів у складі тендерної пропозиції учасники повинні враховувати вимоги чинного законодавства, зокрема ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», якщо учасником є товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю. Якщо вартість цієї закупівлі не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності надати лист довільної форми, у якому це зазначається. Враховуючи вимоги тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 ЄЗС – 44530000-4 Кріпильні деталі (Болт), Вами у складі тендерної документації не надано: 1. Лист довільної форми про те, що чи перевищує чи не перевищує 50 відсотків вартості закупівлі чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. 2. Протокол загальних зборів про надання директору повноважень на підписання договору значного правочину відповідно до статті 17 статуту ТОВ «Науково-виробнича компанія Харківтранс». Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» в тому числі тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 ЄЗС – 44530000-4 Кріпильні деталі (Болт) якою передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, просимо виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у своїй тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Лист довільної форми про те, що чи перевищує чи не перевищує 50 відсотків вартості закупівлі чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. 2. Протокол загальних зборів про надання директору повноважень на підписання договору значного правочину відповідно до статті 17 статуту ТОВ «Науково-виробнича компанія Харківтранс».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Харківтранс
#33816436
76 780,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:37
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 20:08
дод 1 до дог.23-2020-ЮВ (1).PDF зміни до договору
25 серпня 2020 20:08
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 20:03
23-2020-ЮВ.PDF укладений
25 серпня 2020 20:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23-2020-ЮВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку із закінченням терміну дії договору 31.12.2020 року.