Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок комунальної власності територіальної громади міста Києва за адресою: м. Київ, Деснянський район, біля ТЕЦ-6, згідно коду ЄЗС ДК 021:2015 - 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2020-07-16-001417-b c1894ae1ad314c0c96c8e7dab971864f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткач Юлія Вікторівна

380988312060 zki.buh@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33695540
Вебсайт: http://dzki.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Велика Житомирська, 15А
Контактна особа: Ткач Юлія Вікторівна
380988312060
zki.buh@kievcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2020 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 14:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 12:29
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Характеристика об'єкта:
- кадастровий номер земельної ділянки:
№ 8 000 000 000:62:242:0003;
- загальна площа земельної ділянки: 4,5430 га;
- адреса земельної ділянки: м. Київ, Деснянський район, біля ТЕЦ-6;
- категорія земель: землі житлової та громадської забудови;
- вид використання: для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок комунальної власності територіальної громади міста Києва за адресою: м. Київ, Деснянський район, біля ТЕЦ-6, згідно коду ЄЗС ДК 021:2015 - 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником за результатами виконання окремих етапів у відповідності з Календарним планом та підписаного сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, протягом 10 (десяти) робочих днів, за умови фактичного надходження бюджетних коштів на відповідні цілі на рахунок Замовника. У разі відсутності бюджетного фінансування (затримки в бюджетному фінансуванні), розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після надходження коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поділ земельної ділянки.
Дата подання: 17 липня 2020 11:00
Дата відповіді: 17 липня 2020 11:54
Хто чи що визначає кількість та конфігурацію майбутніх земельних ділянок?
Відповідь: Доброго дня!
Уважно розглянувши Ваше звернення повідомляю наступне.
Кількість та конфігурацію майбутніх земельних ділянок визначає Замовник.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОЕКТ" 80 000,00
UAH з ПДВ
78 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин" 81 821,30
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 12:07
Електронний підпис
28 липня 2020 12:07
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОЕКТ"

Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОЕКТ"
#35660111
Відхилено 78 900,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 11:29
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"
#32348604
Переможець 79 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 08:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 08:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин"
#32348604
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2022 08:57
Додаткова угода_7_25.01.2022.pdf зміни до договору
25 січня 2022 08:55
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 10:54
Додаткова угода_6_24.12.2021.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:52
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 11:12
Додаткова угода_5_22.06.2021.pdf зміни до договору
22 червня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 12:11
Додаткова угода_4_28.04.2021.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 12:10
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 15:23
Додаткова угода_3_05.02.2021.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:34
Додаткова угода_2_30.12.20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:32
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 14:01
Додаткова угода_1_02.10.2020.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 13:57
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 09:18
Договір_33_10.08.2020.pdf укладений
10 серпня 2020 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, подовжено строки виконання зобов’язань щодо надання Послуг
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, а саме у зв’язку з відсутністю підтвердних документів щодо державної реєстрації об’єктів незавершеного будівництва розміщених на земельній ділянці, виготовлення яких потребує часу
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі рішення Київської міської ради від 24.12.2020 № 24/24 «Про бюджет міста Києва на 2021 рік», Сторони уклали додаткову угоду про внесення змін до пункту 2.5. розділу 2. «Ціна договору та порядок здійснення розрахунків» Договору та викласти його в новій редакції. 2. Внести зміни до розділу 12 " Реквізити сторін" Договору. в частині банківських розрахунків.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, подовжено строки виконання зобов’язань щодо надання Послуг
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, подовжено строки виконання зобов’язань щодо надання Послуг
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, подовжено строки дії договору та виконання зобов’язань щодо надання Послуг, а саме у зв'язку з затримкою реєстрації ділянок в Державному земельному кадастрі, пов’язану зі змінами, внесеними постановою Кабінету міністрів України від 28.07.2021 № 821 в Порядок ведення Державного земельного кадастру
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Київської міської ради від 09.12.2021 № 3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік», Сторони уклали додаткову угоду до Договору про таке: 1. Керуючись пунктом 10.7. Договору Сторони домовилися: 1.1. Внести зміни до пункту 2.5. розділу 2. «Ціна договору та порядок здійснення розрахунків» Договору та викласти його в наступній редакції: «2.5. Розрахунки та платежі за надані Послуги здійснюються Замовником за результатами виконання окремих етапів у відповідності з Календарним планом та підписаного сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, протягом 10 (десяти) робочих днів, за умови фактичного надходження бюджетних коштів на відповідні цілі на рахунок Замовника. Розрахунки за надані Послуги здійснені Замовником у 2020 році відповідно до річних кошторисних призначень у розмірі – 63 200,00 грн (шістдесят три тисячі двісті гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 10 533,33 грн (десять тисяч п’ятсот тридцять три гривні 33 копійки). Розрахунки за надані Послуги будуть здійснюватися Замовником у 2022 році відповідно до річних кошторисних призначень у розмірі – 15 800,00 грн (п'ятнадцять тисяч вісімсот гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 2 633,34 грн (дві тисячі шістсот тридцять три гривні 34 копійки).». Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності відповідного бюджетного призначення та в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, на відповідний бюджетний період (ст. 23, 48 Бюджетного Кодексу України).»
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML