Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О200304 Бучач – Нижнів на ділянці км 14+440 – км 33+606 (окремими ділянками) Монастириського району Тернопільської області
Current average repair of the highway of local significance О200304 Buchach - Nyzhniv on the section km 14 + 440 - km 33 + 606 (separate sections) of Monastyrysky district of Ternopil region
Очікувана вартість
11 060 100,00 UAH
UA-2020-07-15-008248-c 378383188ef5475a8e818a359be50959
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Ternopilkomuninvest
National ID: 32865587
Contact point: Chuy Pavlo Pavlovuch
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 липня 2020 18:52
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 13:10
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 13:10
Початок аукціону: 01 вересня 2020 11:48
Очікувана вартість: 11 060 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 300,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 15 липня 2020 18:52
Enquiries until: 15 серпня 2020 13:10
Complaints submission until: до 21 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 серпня 2020 13:10

Information

Estimated total value: 11 060 100 UAH including VAT
Minimal lowering step: 55 301 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути Згорнути
Customer category Ternopilkomuninvest Municipal Enterprise - in accordance with clause 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity that meets the needs of the state or territorial community and is the recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 46017, street Kyivska, 3A, Ternopil, Ternopil region. The USREOU code is 32865587. The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder (according to the procurement notice).The document confirming the provision of the tender offer by the Bidder must be executed in accordance with the requirements of the current legislation of Ukraine. The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee must be irrevocable. The guarantee should provide only for the possibility of payment of the full amount for which it is issued (partial payments are prohibited). The text of the guarantee must state:Obligation of the Guarantor Bank to pay the Guarantee Amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The guarantee must take effect from the date of its provision
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О200304 Бучач – Нижнів на ділянці км 14+440 – км 33+606 (окремими ділянками) Монастириського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Бучач – Нижнів, Монастириський район, автомобільна дорога місцевого значення О200304
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the highway of local significance О200304 Buchach - Nyzhniv on the section km 14 + 440 - km 33 + 606 (separate sections) of Monastyrysky district of Ternopil region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 18:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 17:23
Зміни від 17.08.2020 року.pdf
17 серпня 2020 17:23
ТД Бучач Нижнів зі змінами від 17.08.2020 року.docx
11 серпня 2020 15:13
ТД Бучач Нижнів зі змінами від 11.08.2020 року.docx
15 липня 2020 18:53
ТД Бучач Нижнів.docx
11 серпня 2020 15:13
Зміни від 11.08.2020 року.pdf
11 серпня 2020 15:13
Додаток_1_Перелiк_документiв зі змінами від 11.08.2020 року.docx
15 липня 2020 18:53
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
15 липня 2020 18:53
Додаток_5_Проект_договору_.docx
15 липня 2020 18:53
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
15 липня 2020 18:53
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
15 липня 2020 18:53
Додаток_2_Технічне завдання.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-21-000020 ● 965e598091e443b787bbc9ed52114312
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2020 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
21.10.2020 № 67
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 21.10.2020 № 67
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-07-15-008248-с 15.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 серпня 2020
UA-2020-07-15-008248-c378383188ef5475a8e818a359be50959
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:04
55. КК довідка про АБЗ.pdf
14 серпня 2020 16:04
35. проект договору.pdf
14 серпня 2020 16:04
33. ІД технічна частина.pdf
14 серпня 2020 16:04
30. ІД статут ТОВ СТЛ+М.pdf
14 серпня 2020 16:04
28. ІД ліцензія.pdf
14 серпня 2020 16:04
9. ІД витяг ПДВ.pdf
14 серпня 2020 16:04
8. ІД ISO.pdf
14 серпня 2020 16:04
7. ВПВ ст. 17 Закону.pdf
14 серпня 2020 16:04
1 цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2020 16:04
53. КК відгук про досвід.pdf

Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 09:59
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:13
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:11
ДОВІДКИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
03 вересня 2020 12:11
Довідка МВС.pdf
03 вересня 2020 12:11
ДОВІДКА З МВС 28.08.2020.rar
20 серпня 2020 13:48
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:47
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:44
№58 Проект договору.pdf
20 серпня 2020 13:44
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
20 серпня 2020 13:44
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2020 13:44
№21 ВПВ 17.pdf
20 серпня 2020 13:44
№20 ВПВ 17.pdf
20 серпня 2020 13:44
№19 ВПВ 17.pdf
20 серпня 2020 13:44
№18 ВПВ 17.pdf
20 серпня 2020 13:44
№17 ВПВ 17.pdf
20 серпня 2020 13:44
№1 Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2020 13:44
№15 КК лист відгук 186.pdf
20 серпня 2020 13:44
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
20 серпня 2020 13:44
№4 КК Договори оренди.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 7 831 486,00
UAH з ПДВ
7 776 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТЛ+М" 10 739 357,10
UAH з ПДВ
7 830 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 09:59
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:13
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:11
ДОВІДКИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
03 вересня 2020 12:11
Довідка МВС.pdf
03 вересня 2020 12:11
ДОВІДКА З МВС 28.08.2020.rar
20 серпня 2020 13:48
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:47
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:44
№58 Проект договору.pdf
20 серпня 2020 13:44
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
20 серпня 2020 13:44
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2020 13:44
№21 ВПВ 17.pdf
20 серпня 2020 13:44
№20 ВПВ 17.pdf
20 серпня 2020 13:44
№19 ВПВ 17.pdf
20 серпня 2020 13:44
№18 ВПВ 17.pdf
20 серпня 2020 13:44
№17 ВПВ 17.pdf
20 серпня 2020 13:44
№1 Цінова пропозиція.pdf
20 серпня 2020 13:44
№15 КК лист відгук 186.pdf
20 серпня 2020 13:44
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
20 серпня 2020 13:44
№4 КК Договори оренди.rar

Публічні документи

14 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:04
55. КК довідка про АБЗ.pdf
14 серпня 2020 16:04
35. проект договору.pdf
14 серпня 2020 16:04
33. ІД технічна частина.pdf
14 серпня 2020 16:04
30. ІД статут ТОВ СТЛ+М.pdf
14 серпня 2020 16:04
28. ІД ліцензія.pdf
14 серпня 2020 16:04
9. ІД витяг ПДВ.pdf
14 серпня 2020 16:04
8. ІД ISO.pdf
14 серпня 2020 16:04
7. ВПВ ст. 17 Закону.pdf
14 серпня 2020 16:04
1 цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2020 16:04
53. КК відгук про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ "СТЛ+М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 7 776 180,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 11:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
7 776 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:19
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:48
ДУ _1 Бучач Нижнів Монастириська.pdf зміни до договору
06 січня 2021 13:46
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 17:26
Договір укладений
15 вересня 2020 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 673 242,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 278 873,80 UAH)