Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали
Очікувана вартість
67 721,00 UAH
UA-2020-07-15-007956-c f02c179ec18f49aaabece4ac73468b8d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Триль

+380509045624 yulia.tril@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984174
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, ДНІПРОВСЬКА, будинок 541
Контактна особа: Юлія Триль
+380509045624
yulia.tril@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 13:02
Очікувана вартість: 67 721,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 677,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Пробірка вакуумна одноразова для гемататології з К2ЄДТА, об’єм 2 мл, 13х75мм або еквівалент – (47587 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з К2ЕДТА і розділовим гелем);
Пробірка вакуумна одн.з антикоагулянтом цитрат натрію – (42585 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, IVD);
Вакуумна пробірка для забору крові з активатором згортання 6,0 мл. діаметр 13х100 мм або еквівалент – (42386 Пробірка вакуумна для взяття крові);
Пробірка однораз.пластикова Promed 16х100мм 10мл, нестерильна (конусна з обідком, з РР),(1уп-2000шт) – (46237 – Нестерильна пробірка);
Пробірка Promed 5 мл 12*75мм, нестерильна (, з РР), (1уп-1000шт) – (46237 – Нестерильна пробірка);
Кювета одноразова (для кагулометра LG-Paber) – (61032 Кювета для лабораторного аналізатора ІВД, одноразового використання);
Вимірювальні кульки одноразові (для LG-Paber) - (61032 Кювета для лабораторного аналізатора ІВД, одноразового використання);
Реакційні кювети Тип В (160 стрипів/уп) до автоматичного аналізатора BioChem FC-200) – (61032 Кювета для лабораторного аналізатора ІВД, одноразового використання);
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5710 штуки
Пробірка вакуумна одноразова для гемататології з К2ЄДТА, об’єм 2 мл, 13х75мм або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2500 штуки
Пробірка вакуумна одн.з антикоалулянтом цитрат натрію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3510 штуки
Вакуумна пробірка для забору крові з активатором згортання для клінічної хімії 6,0 мл. діаметр 13х100 мм або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 упаковка
Пробірка однораз.пластикова Promed 16х100мм 10мл, нестерильна (конусна з обідком, з РР),(1уп-2000шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2 упаковка
Пробірка Promed 5 мл 12*75мм, нестерильна (, з РР), (1уп-1000шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5 упаковка
Кювета одноразова (для LG-Paber)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5 упаковка
Вимірювальні кульки одноразові (для LG-Paber) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3 упаковка
Реакційні кювети Тип В (160 стрипів/уп) до автоматичного аналізатора BioChem FC-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 20 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4.2. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 17:42
дод1 ТП.docx
15 липня 2020 17:37
Оголошення пробірки.docx
15 липня 2020 17:37
ТД пробірки.docx
15 липня 2020 17:26
дод7 ЗП.docx
15 липня 2020 17:26
дод5 лист гарантія.docx
15 липня 2020 17:26
дод6 лист згода.docx
15 липня 2020 17:26
дод3 квал.критерії.docx
15 липня 2020 17:26
дод2 характеристики.docx
15 липня 2020 17:26
дод4 проект договору.docx
15 липня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 17:42
дод1 ТП.docx
15 липня 2020 17:26
дод1 ТП.docx
15 липня 2020 17:37
Оголошення пробірки.docx
15 липня 2020 17:26
Оголошення пробірки.docx
15 липня 2020 17:37
ТД пробірки.docx
15 липня 2020 17:26
ТД пробірки.docx
15 липня 2020 17:26
дод7 ЗП.docx
15 липня 2020 17:26
дод5 лист гарантія.docx
15 липня 2020 17:26
дод6 лист згода.docx
15 липня 2020 17:26
дод3 квал.критерії.docx
15 липня 2020 17:26
дод2 характеристики.docx
15 липня 2020 17:26
дод4 проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИЧОВА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 41 225,34
UAH з ПДВ
41 225,34
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ 49 149,00
UAH з ПДВ
42 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕксімКаргоТрейд" 49 800,00
UAH з ПДВ
43 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 16:17
Електронний підпис
30 липня 2020 16:16
21055 - інструкція.pdf
30 липня 2020 16:15
21054 - інструкція.pdf
30 липня 2020 11:48
Електронний підпис
30 липня 2020 11:29
Електронний підпис
30 липня 2020 11:28
1255 K2E 2 ml INSPECTION_new.pdf
30 липня 2020 11:28
ФЛ - 04.pdf
30 липня 2020 11:28
72_02084Q19_Tespro Ft 1387 (IVD) - A5.pdf
30 липня 2020 11:28
Декларація ФС.pdf
30 липня 2020 11:28
FC240-1062.pdf
30 липня 2020 11:28
Декларація №46.pdf
30 липня 2020 11:28
дод1 ТП.pdf
30 липня 2020 11:28
Лист гарантія.pdf
30 липня 2020 11:28
дод6 лист згода.pdf
30 липня 2020 11:28
дод5 лист гарантія.pdf
30 липня 2020 11:28
дод4 проект договору.pdf
30 липня 2020 11:28
дод2 характеристики-1.pdf
30 липня 2020 11:28
Довідка витяг.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 23:51
Електронний підпис
30 липня 2020 23:50
дод1 ТП.pdf
30 липня 2020 23:39
Техчасть+_.pdf
30 липня 2020 23:33
дод4 проект договору.pdf
30 липня 2020 23:33
дод2 характеристики.pdf
30 липня 2020 23:18
19488435_дод6 лист згода.pdf
30 липня 2020 23:17
МТБ.pdf
30 липня 2020 23:17
Довідки_17_Закон.pdf
30 липня 2020 23:17
Санкції.pdf
30 липня 2020 23:17
SSP.pdf
30 липня 2020 23:17
ProFOP_.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 09:07
Електронний підпис
31 липня 2020 08:51
Додаток 3.rar
31 липня 2020 08:51
Додаток 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИЧОВА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ФОП ШИЯН СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ

ТОВ "ЕксімКаргоТрейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИЧОВА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2679006080
Переможець 41 225,34
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 08:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 08:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИЧОВА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2679006080
41 225,34
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 11:48
20%пробірки.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 11:44
Електронний підпис зміни до договору
08 січня 2021 11:58
ДУ 220.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 13:40
220.pdf укладений
27 серпня 2020 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, продовжити строк дії Договору про закупівлю 220 від 27.08.2020р по 31.03.2021 року вклюкчно
Номер договору про закупівлю: 220
Договір:
Номер додаткової угоди: 60
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, а саме на суму 8243,54 від суми визначеної в початкому договорі
Номер договору про закупівлю: 220
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML