Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт асфальтового покриття вул. Войніч від будинку № 7 до будинку № 9, вул. Троїцька біля будинку № 43
Очікувана вартість
200 357,29 UAH
UA-2020-07-15-007823-c 008cc2f716f84e6ab5e4f1d8b86fb829
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкарбуль Ірина Вадимівна

+380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70
Контактна особа: Шкарбуль Ірина Вадимівна
+380972912312
irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 17:14
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 17:14
Початок аукціону: 31 липня 2020 14:47
Очікувана вартість: 200 357,29 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт асфальтового покриття вул. Войніч від будинку № 7 до будинку № 9, вул. Троїцька біля будинку № 43
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Центральний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 17:29
Додаток 6 Дефектний акт.pdf
15 липня 2020 17:09
Тендерная документация Войніч.doc
15 липня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 17:29
Додаток 6 Дефектний акт.pdf
15 липня 2020 17:09
Тендерная документация Войніч.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ВЕСНА 175 115,23
UAH з ПДВ
175 115,23
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО №92 200 350,10
UAH з ПДВ
200 350,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 23:26
Довідка МВД
12 серпня 2020 12:42
Довідка Ст.17
12 серпня 2020 12:22
Довідка Ст.17
04 серпня 2020 23:02
Договір
04 серпня 2020 23:02
Договір
04 серпня 2020 23:02
Договір
04 серпня 2020 23:02
Договір
04 серпня 2020 23:02
Гарантійний лист
29 липня 2020 21:24
Довідка (ст.17).pdf
28 липня 2020 16:19
Статут ПП ВЕСНА.pdf
28 липня 2020 16:19
Пропозицiя_Войнiч.pdf
28 липня 2020 16:19
Накази.pdf
28 липня 2020 16:19
Лист-гарантiя.pdf
28 липня 2020 16:19
Довідка ЄДРПО.pdf
28 липня 2020 16:18
Виписка ПП ВЕСНА.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 15:31
Витяг з ЄДР 2020 (копія).pdf
24 липня 2020 15:30
Ліцензія (копія).pdf
24 липня 2020 15:30
Статут (копія).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ВЕСНА

ПРИВАТНЕ ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО №92

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП ВЕСНА
#23173140
Переможець 175 115,23
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 11:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 17:27

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної пропозиції переможця торгів закупівлі поточного ремонту асфальтового покриття вул. Войніч від будинку № 7 до будинку № 9, вул. Троїцька біля будинку № 43 у Центральному районі м. Маріуполя, за кодом ДК 021:2015 50230000-6 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування дорожньої інфраструктури», UA-2020-07-15-007823-c, Приватне Підприємство «ВЕСНА» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: - відсутні Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 1 ст. 16 Закону Додаток 1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних та інших даних, які вимагаються від учасників і способи їх документального підтвердження», а саме, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - копія договору, копія актів наданих послуг або інший документ, що підтверджує виконання договору; Вам, ПП «ВЕСНА», як переможцю даних торгів, необхідно подати наступні документи для усунення виявлених невідповідностей відповідно до ст. 29 Закону: - копію договору, копію актів наданих послуг або інший документ, що підтверджує виконання договору, зазначених у наданому Вами Листі в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в електронній системі закупівель у разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ВЕСНА
#23173140
175 115,23
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 18:51
ЗВІТ укладений
28 січня 2021 18:50
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 16:15
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 16:06
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 16:06
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 18:23
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 18:21
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 18:21
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 13:26
Договір укладений
20 серпня 2020 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1. Пункт 1.2 розділу 1 «Предмет договору» договору №503 від 20.08.2020 р. викласти в наступній редакції: «1.2. Строк надання послуг: до 15.10.2020 р.». 2. Інші пункти договору № 503 від 20.08.2020 р., на які не поширюється дана угода, лишаються не змінними та сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 3. Дана додаткова угода є невід'ємною частиною договору. Додаткова угода складається у двох примірниках. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання.»
Номер договору про закупівлю: 503
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору № 503 від 20.08.2020 р. на 97,43 (дев’яносто сім грн. 43 коп.) грн., в тому числі ПДВ 16,24 грн. 2. Пункт 2.1 розділу 2 «Ціна договору та умови оплати» викласти в наступній редакції: «2.1. Ціна Договору становить:175 017,80 (сто сімдесят п’ять тисяч сімнадцять грн. 80 коп.) грн., в тому числі ПДВ 29 169,63 грн.». 3. Пункт 2.3 розділу 2 «Ціна договору та умови оплати» договору № 503 від 20.08.2020 р. викласти в наступній редакції: «2.3. Джерело фінансування: 154982,11 (сто п’ятдесят чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят дві грн. 11 коп.) грн.- кошти міського бюджету, 20035,69 (двадцять тисяч тридцять п’ять грн.69 коп.) грн.- залучені кошти у рамках міні-проекту «Поточний ремонт асфальтового покриття». 4. Пункт 2.5 розділу 2 «Ціна договору та умови оплати» договору № 503 від 20.08.2020 р. викласти у наступній редакції: «2.5. Розрахунок за виконані послуги здійснюється на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт №КБ-2в». 5. Внести зміни в договірну ціну і дефектний акт та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 503
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 175 017,80
UAH (в тому числі ПДВ 29 169,63 UAH)