Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво спортивного майданчику під міні-футбольне поле розміром 22х42 м з влаштуванням штучного покриття за адресою: вул. Центральна, 64 в с. Сари Гадяцького району Полтавської області
Очікувана вартість
2 431 418,40 UAH
UA-2020-07-15-007690-c 799c77e054c8487ebb2ae0be3031260d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Шульга

+380535421603 gaorn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР ОСВІТИ ГАДЯЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 38319385
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч , вул. Гетьманська, 31
Контактна особа: Альона Шульга
+380535421603
gaorn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2020 23:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 14:07
Очікувана вартість: 2 431 418,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 157,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія: орган державної влади зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону;
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Умови забезпечення тендерної пропозиції: викладені в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво спортивного майданчику під міні-футбольне поле розміром 22х42 м з влаштуванням штучного покриття за адресою: вул. Центральна, 64 в с. Сари Гадяцького району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37340, Україна, Полтавська область, Гадяцький район с. Сари, вул. Центральна, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку за рахунок фінансування місцевого бюджету. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 16:55
ТД спортивний майданчик.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічного договору
Дата подання: 20 липня 2020 21:34
Дата відповіді: 23 липня 2020 14:59
Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання робіт з будівництва та/або капітального ремонту спортивного майданчика. Шановний Замовнику, чи відносите Ви будівництво футбольного чи волейбольного поля до спортивного майданчику та чи не буде підставою для відхилення пропозиції учасника, в якій не буде надано аналогічний договір саме на узагальнену назву «спортивний майданчик», але буде надано аналогічний договір на будівництво конкретного спортивного майданчику - футбольного чи волейбольного поля. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання робіт з будівництва та/або капітального ремонту спортивного майданчика.
Матеріально-технічна база
Дата подання: 21 липня 2020 17:03
Дата відповіді: 23 липня 2020 15:00
Добрий день. Якщо складське приміщення ми використовуємо на підставі договору оренди, чи достатньо буде нам надати договір оренди такого приміщення?
Відповідь: Доброго дня!
Перелік та вимоги до документів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначений у додатку 3 до тендерної документації.
Уточнююче запитання та прохання внести зміни в документацію для розширення кола учасників торгів
Дата подання: 23 липня 2020 21:37
Дата відповіді: 28 липня 2020 15:16
Дякуємо за відповідь. Вважаємо за необхідне задати уточнююче запитання, в частині поняття «спортивного майданчику», так як тендерною документації не передбачено визначення даного терміну. Тобто, будівництво/капітальний ремонт волейбольного, футбольного поля не є тотожним, на думку замовника відкритих торгів, та не відноситься до спортивного майданчику, та як наслідок, наданий учасником аналогічний договір на будівництво або капремонт волейбольного чи футбольного поля призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника, який має досвід виконання робіт з будівництва/капітального ремонту обєкту з влаштуванням покриття та ін., призначених для командного заняття спортом, але назва виконаного учасником договору не міститиме в собі узагальненої назви «спортивний майданчик»? Зважаючи на відповідь замовника, в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору саме з будівництва та/або реконструкції «спортивного майданчику», цим самим вбачаємо лобіювання інтересів замовником підрядних організацій, що здійснювали/здійснюватимуть будівельні роботи на території Гадяцького району, та назви аналогічних договорів яких містять саме назву капітальний ремонт/будівництво спортивного майданчику, та можливість для замовника відкритих торгів для відхилення учасників з тим же досвідом виконання будівельних робіт, але з іншою назвою виконаного аналогічного договору. Як наслідок, просимо обгрунтувати вимогу про надання учасниками аналогічних договорів саме з будівництва чи капітального ремонту спортивного майданчику та визначення поняття «спортивний майданчик» в розумінні умов тендерної документації та чинного законодавства, зокрема державних будівельних норм, шляхом внесення змін в тендерну документацію. В разі внесення замовником змін в тендерну документацію, в частині досвіду виконання аналогічних договорів, учасники торгів перебуватимуть у рівних позиціях та матимуть можливість приймати участь в торгах, що призведе до чесної конкуренції та економії бюджетних коштів. Дякую заздалегідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до вищезазначеного, замовником встановлено, зокрема, наступний кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”, тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно.
Оскільки предметом закупівлі є «Будівництво спортивного майданчику під міні-футбольне поле розміром 22х42 м з влаштуванням штучного покриття за адресою: вул. Центральна, 64 в с. Сари Гадяцького району Полтавської області», замовником правомірно встановлено вимогу щодо наявності в учасника досвіду виконання робіт з будівництва та/або капітального ремонту спортивного майданчика.
У зв’язку з викладеним, замовник не вбачає в своїх діях порушення законодавства про публічні закупівлі, та як наслідок, поточна редакція тендерної документації внесення змін не потребує.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-08-000005 ● 64fe8b8c172048fc8cf7fa5708bcec3a
  • Статус: завершено ● Дата: 24 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-07-15-007690-c 15.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризику


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд" 2 165 232,00
UAH з ПДВ
1 999 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агробуд-СН" 2 329 746,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 2 418 322,66
UAH з ПДВ
2 038 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Власенко Олександр Андрійович 2 397 578,00
UAH з ПДВ
2 039 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бронніков Валерій Юрійович 2 200 121,00
UAH з ПДВ
2 039 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КВА" 2 398 752,00
UAH з ПДВ
2 398 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 11:48
Електронний підпис
30 липня 2020 09:34
Електронний підпис
30 липня 2020 09:22
Fw_ Гарантія.zip
30 липня 2020 09:22
Проект Договору 3.PDF
30 липня 2020 09:22
Проект Договору 5.PDF
30 липня 2020 09:22
Проект Договору 6.PDF
30 липня 2020 09:22
Проект Договору 4.PDF
30 липня 2020 09:22
Проект Договору 2.PDF
30 липня 2020 09:22
Проект Договору 1.PDF
30 липня 2020 09:22
Проект Договору 7.PDF
30 липня 2020 09:22
Тендерна пропозиція.PDF
30 липня 2020 09:22
Акт вик.послуг КБ-2в.PDF
30 липня 2020 09:22
Довідка КБ-3.PDF
30 липня 2020 09:22
Договір.PDF
30 липня 2020 09:22
Відгук від Замовника.PDF
30 липня 2020 09:22
Договір оренди прим..PDF
30 липня 2020 09:22
Виписка ЄДР.PDF

Публічні документи

14 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:40
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:12
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:34
Електронний підпис
31 липня 2020 17:10
Електронний підпис
31 липня 2020 17:08
Контрольний лист.pdf
31 липня 2020 17:08
30 Згода з договором.pdf
31 липня 2020 17:08
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.ZIP
31 липня 2020 17:08
Пожежа інженер.pdf
31 липня 2020 17:08
Згоди на захист ПД.pdf
31 липня 2020 17:08
Диплом Котвицкого.pdf
31 липня 2020 17:08
34 ПДВ .pdf
31 липня 2020 17:08
29 Гарнтійний строк.pdf
31 липня 2020 17:08
25 про пункт Статуту..pdf
31 липня 2020 17:08
14 1 загальна ст 17..pdf
31 липня 2020 17:08
9 Виписка з Протоколу.pdf
31 липня 2020 17:08
23. Графік робіт .pdf
31 липня 2020 17:08
КОШТОРИС та графік.pdf

Публічні документи

02 серпня 2020 10:49
Електронний підпис
01 серпня 2020 17:03
Кошторисtmp3271.pdf
01 серпня 2020 17:03
Догов підрядуtmp62EF.pdf
01 серпня 2020 17:03
Проєкт договоруtmpCE02.pdf
01 серпня 2020 17:03
ПрацівникиtmpE30E.pdf
01 серпня 2020 17:03
4. копія виписки.pdf
01 серпня 2020 17:03
Зміст пропозиціїtmpEBCB.pdf

Конфіденційні документи

01 серпня 2020 17:03
Паспортtmp471B.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Паспортні дані відносяться до персональних даних, які охороняються Законом України "Про захист персональних даних"

Публічні документи

01 серпня 2020 14:46
Електронний підпис
01 серпня 2020 14:44
2.imd
01 серпня 2020 14:44
кошторис.pdf
01 серпня 2020 14:44
25 досвід.pdf
01 серпня 2020 14:44
24 працівники.pdf
01 серпня 2020 14:44
28 МТБ.pdf
01 серпня 2020 14:44
27 Установчий документ.pdf
01 серпня 2020 14:44
23 реєстр.pdf
01 серпня 2020 14:44
26 виконання робіт.pdf
01 серпня 2020 14:44
22 згода з ст.41.pdf
01 серпня 2020 14:44
20 проект договору.pdf
01 серпня 2020 14:44
15 визначення ціни.pdf
01 серпня 2020 14:44
19 гарантійний термін.pdf
01 серпня 2020 14:44
14 згода з бюдж.кодекс.pdf
01 серпня 2020 14:44
17 график.pdf
01 серпня 2020 14:44
16 г.л. обсягів.pdf
01 серпня 2020 14:44
12 згода з оцінкою.pdf
01 серпня 2020 14:44
11 субпідрядник.pdf
01 серпня 2020 14:44
10 захист довкілля.pdf
01 серпня 2020 14:44
09-1 якість матеріалів.pdf
01 серпня 2020 14:44
08-2 тех.хар..pdf
01 серпня 2020 14:44
08-1 тех.хар..pdf
01 серпня 2020 14:44
07 г.л. виконання робіт.pdf
01 серпня 2020 14:43
06 право підпису.pdf
01 серпня 2020 14:43
05 Лист-згода.pdf
01 серпня 2020 14:43
04 г.л. достов.інф..pdf
01 серпня 2020 14:43
03-2 не подання.pdf
01 серпня 2020 14:43
03-1 не подання.pdf
01 серпня 2020 14:43
02-2 ст.17.pdf
01 серпня 2020 14:43
02-1 ст.17.pdf
01 серпня 2020 14:43
01 пропозиція.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 12:00
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:58
Документи переможця.pdf
31 липня 2020 17:28
Електронний підпис
31 липня 2020 17:26
ТД частина 4 (ст. 137-161).pdf
31 липня 2020 17:26
ТД частина 3 (ст. 66-136).pdf
31 липня 2020 17:26
ТД частина 2 (ст. 36-65).pdf
31 липня 2020 17:26
ТД частина 1 (ст. 1-35).pdf
31 липня 2020 17:26
Гарантия ТОВ «КВА».zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд"

ТОВ "Агробуд-СН"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ФОП Власенко Олександр Андрійович

ФОП Бронніков Валерій Юрійович

ТОВ "КВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівництво спортивних споруд"
#41428889
Відхилено 1 999 990,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 16:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 20:02
ТОВ "Агробуд-СН"
#41325844
Відхилено 2 000 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 09:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 17:48
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Відхилено 2 038 000,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 09:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 серпня 2020 11:11
ФОП Власенко Олександр Андрійович
#2034304318
Відхилено 2 039 000,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 11:53
ФОП Бронніков Валерій Юрійович
#3034608419
Відхилено 2 039 900,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 11:47
ТОВ "КВА"
#39720797
Переможець 2 398 752,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:46

Вимога про усунення невідповідностей

1.Перелік виявлених невідповідностей: В пункті 1 довідки про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих.№510 від 30.07.2020 р. зазначене офісне приміщення, проте, всупереч тендерній документації відсутній документ, що підтверджує наявність права власності у орендодавця офісного приміщення. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 ТД, якщо Учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання обладнання/матеріально-технічної бази чинного протягом всього терміну виконання робіт. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документ, що підтверджує право власності орендодавця. 2.Перелік виявлених невідповідностей: В пунктах 6-16 довідки про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих.№510 від 30.07.2020 р. зазначено власне обладнання, проте, всупереч тендерній документації відсутні документи, що підтверджують наявність в учасника права власності на обладнання. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 ТД, для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, на кожну одиницю такого обладнання, учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документ, що підтверджує право власності в учасника. 3.Перелік виявлених невідповідностей: На аркушах 200-201 тендерної пропозиції розміщено копії платіжних доручень, у яких у призначеннях платежу відсутні реквізити договору, за якими можливо ідентифікувати платіж, крім того дати банківських операцій не відповідають датам актів приймання виконаних будівельних робіт (кб-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (кб-3). Оплати проведені раніше ніж підписані акти кб-2в та довідки кб-3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 ТД, на підтвердження факту виконання аналогічного договору учасник повинен надати у своїй тендерній пропозиції копію договору з усіма додатками, копію платіжного доручення, з відміткою банку, про зарахування коштів на розрахунковий рахунок учасника за виконані роботи та копію/ї документу/ів, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (а саме: акти виконаних робіт КБ-2в, та довідка про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати платіжні доручення, які дадуть змогу правильно ідентифікувати приналежність такого платіжного доручення до конкретного договору, з відміткою банку, про зарахування коштів на розрахунковий рахунок.

Документи

12 серпня 2020 16:45
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:12
004.jpg
12 серпня 2020 16:12
003.jpg
12 серпня 2020 16:12
001.jpg
12 серпня 2020 16:11
002.jpg
07 серпня 2020 15:10
001.jpg
07 серпня 2020 15:01
001.jpg

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, де зазначено один автомобіль вантажний, який використовується на умовах оренди, на підтвердження наявності орендних відносин учасником надано договір оренди автомобіля у приватної особи від 02.01.2020 року. Слід відмітити, що відповідно до ст.799 ЦКУ, договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Оскільки ЦКУ встановлено, що договір має бути нотаріально посвідчений, учасник повинен надати договір оренди автомобіля у приватної особи від 02.01.2020 року нотаріально посвідчений. Крім того, учасником не надано, документи, що підтверджують наявність права власності у орендодавця. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації - якщо Учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання обладнання/матеріально-технічної бази чинного протягом всього терміну виконання робіт. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Договір оренди автомобіля у приватної особи від 02.01.2020 року нотаріально посвідчений; документи, що підтверджують наявність права власності у орендодавця. 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції надано договір оренди приміщення №1 від 02.01.2020 року. Пунктом 3.2. вказаного договору передбачено, що при передачі орендованого об’єкта складається акт про приймання, що підписується членами двосторонньої комісії. Акт про приймання у складі тендерної пропозиції не надано. Крім того, всупереч умовам тендерної документації не надані документи, що підтверджують наявність права власності у орендодавця приміщення. Також, інформація по даному приміщенню не включено до довідки про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації - для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною формою. Якщо Учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання обладнання/матеріально-технічної бази чинного протягом всього терміну виконання робіт. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка містить інформацію про орендоване приміщення. Копія акту про приймання приміщення та документи, що підтверджують наявність права власності у орендодавця приміщення. 3. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (чних) договору (рів) надано договір №28 від 23.10.2019, предметом якого є: послуги з поточного ремонту освітлення стадіону с. Сергіївка, даний договір не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки тендерною документацією встановлено, що аналогічним вважається договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання робіт з будівництва та/або капітального ремонту спортивного майданчика. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації - для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства (за наявності), що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною формою. Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання робіт з будівництва та/або капітального ремонту спортивного майданчика. На підтвердження факту виконання аналогічного договору учасник повинен надати у своїй тендерній пропозиції копію договору з усіма додатками, копію платіжного доручення, з відміткою банку, про зарахування коштів на розрахунковий рахунок учасника за виконані роботи та копію/ї документу/ів, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (а саме: акти виконаних робіт КБ-2в, та довідка про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3). У випадку невідповідності суми договору та суми акту(-ів) виконаних робіт (форма КБ-2в), довідки(-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, надати письмове пояснення у довільній формі щодо невідповідності сум. У разі відсутності пояснення Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати у своїй тендерній пропозиції копію договору з усіма додатками на виконання робіт з будівництва та/або капітального ремонту спортивного майданчика, копію платіжного доручення, з відміткою банку, про зарахування коштів на розрахунковий рахунок учасника за виконані роботи та копію/ї документу/ів, що підтверджують факт виконання аналогічного договору (а саме: акти виконаних робіт КБ-2в, та довідка про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3).

Документи

14 серпня 2020 09:27
Електронний підпис
14 серпня 2020 09:21
Протокол.doc

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №2707-20-36 від 31.07.2020 р., у якій в позиціях 47-48, зазначається складське приміщення та складський майданчик, яким користується учасник на правах суборенди, відповідно до договору суборенди №12/2017-11 від 27.12.2017 року. Відповідно до п.1.4 договору суборенди №12/2017-11 від 27.12.2017 року, при підписанні договору суборендареві роз’яснено, що об’єкт суборенди використовується орендарем на підставі Договору оренди №26-05/2017 від 28.06.2017 року, укладеного з власником нерухомого майна, і що право передачі орендованого майна в піднайм (суборенду) передбачено умовами Договору на оренду та окремим письмовим дозволом орендодавця (тобто власника майна), що видані орендодавцем. Крім того, згідно п.7.7 договору суборенди №12/2017-11 від 27.12.2017 року, договір оренди №26-05/2017 від 28.06.2017 року є додатком до договору суборенди. Проте, договір оренди №26-05/2017 від 28.06.2017 року у складі документів не надано, що свідчить про те, що договір суборенди надано частково (не в повному обсязі).Також, всупереч умовам тендерної документації, не надано документи, що підтверджують наявність права власності у власника складського приміщення та складського майданчика. Додатково слід зазначити, що інформація, яка розміщена на аркуші 19 PDF файлу 37 «Договір суборенди складу» є нерозпізнаваною (текст повністю відсутній). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток 3 до тендерної документапції, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною формою. Для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, на кожну одиницю такого обладнання, учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності.Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності. Якщо Учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання обладнання/матеріально-технічної бази чинного протягом всього терміну виконання робіт.Звертаємо увагу, що в розумінні даної тендерної документації, та враховуючи, що всі матеріали передбачені проектно-кошторисною документацією закуповує власними силами учасник-переможець відкритих торгів, у складі обладнання та матеріально-технічної бази учасники обов’язково підтверджують право власності або право користування складським приміщенням (ангаром). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати договір оренди №26-05/2017 від 28.06.2017 року; документи, що підтверджують наявність права власності у власника складського приміщення та складського майданчика; перезавантажити аркуш 19 PDF файлу 37 «Договір суборенди складу», щоб замовник мав змогу прочитати текст такого документу. 2. Перелік виявлених невідповідностей: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №2707-20-36 від 31.07.2020 р., у якій графи 2 та 3 (позицій 1-46) – ідентичні між собою. Учасник, всупереч вимогам тендерної документації не зазначив коротку характеристику обладнання. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток 3 до тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною формою. ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ № з/п Назва Коротка характеристика Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: виправити довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №2707-20-36 від 31.07.2020 р., шляхом зазначення короткої характеристики обладнання. 3. Перелік виявлених невідповідностей: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" у складі тендерної пропозиції надано на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), договір №202/18 від 04.07.2018 року, предметом якого є виконати роботи капітального характеру облаштування спортивного майданчика, за адресою вул. Райдужна, 2 у Дніпровському районі м. Києва. Даний предмет договору не відповідає вимогам тендерної документації. Проте, 08.08.2018 року сторони договору №202/18 від 04.07.2018 року уклали додаткову угоду, в якій зазначили, що після отримання позитивного висновку експертизи кошторисної документації, необхідно внести відповідні зміни до договору, та при цьому змінився предмет договору, в шапці додаткової угоди №1 від 08.08.2018 року предмет договору викладено наступним чином: Облаштування (капітальний ремонт) спортивного майданчика, за адресою: вул. Райдужна, 2 у Дніпровському районі м. Києва. Даний предмет договору, вже відповідає вимогам тендерної документації. Проте, при розгляді наступних додаткових угод та документів до них (аркуш 65-67 PDF файлу «_Договір та акт Райдужна 2»), знову фігурує предмет договору: облаштування спортивного майданчика, за адресою вул. Райдужна, 2 у Дніпровському районі м. Києва , що не відповідає вимогам тендерної документації. У зв’язку з викладеними розбіжностями, які містяться в документах учасника, замовник має сумнів щодо предмету договору №202/18 від 04.07.2018 року . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток 3 до тендерної документації, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства (за наявності), що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною формою.Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання робіт з будівництва та/або капітального ремонту спортивного майданчика. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати офіційний документ, за допомогою якого замовник матиме змогу пересвідчитись що предмет договору №202/18 від 04.07.2018 року викладено наступним чином: «Облаштування (капітальний ремонт) спортивного майданчика, за адресою: вул. Райдужна, 2 у Дніпровському районі м. Києва». Наприклад: експертний звіт та/або декларація про готовність об’єкта до експлуатації.

Документи

18 серпня 2020 09:18
Електронний підпис
18 серпня 2020 09:17
ПРОТОКОЛ 3.docx.pdf

Документи

18 серпня 2020 11:53
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:52
ПРОТОКОЛ 4.docx.pdf

Документи

21 серпня 2020 11:47
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:41
Протокол 5.pdf
18 серпня 2020 11:54
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КВА"
#39720797
2 398 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:23
ду 2-259.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:57
ду 2-259.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 13:22
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 16:27
д.у 1 дог№259.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 16:26
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 16:24
дог.ціна №259.pdf укладений
08 вересня 2020 16:23
кал.план Дог№259.pdf укладений
08 вересня 2020 16:23
договір №259.pdf укладений
08 вересня 2020 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ № 2 від 29.12.2020 року. (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку)
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 355 340,20
UAH (в тому числі ПДВ 392 556,70 UAH)