Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) виготовлення штампу
Очікувана вартість
380,00 UAH
UA-2020-07-15-006016-c 32a3b10898d747359fd02ed9fc979d68
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пройдан Альбіна Вікторівна

+380473320628 AlbinaS2011@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Смілянська багатопрофільна лікарня ім. Софії Бобринської" Смілянської районної ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 02005409
Місцезнаходження: 20741, Україна , Черкаська обл., Сунки Смілянського р-ну, вул. Центральна, 6
Контактна особа: Пройдан Альбіна Вікторівна
+380473320628
AlbinaS2011@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі", місцезнаходження - Черкаська обл., м. Сміла, вул. Софіївська, 2, ЄДРПОУ 02005409
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
виготовлення штампу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Софіївська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

15 липня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СКВПП "Тясмин"
#02469422
Переможець 380,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 15:26

Документи

15 липня 2020 15:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 15:29
штамп 380_0.jpg укладений
15 липня 2020 15:28