Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Соборна, 23 у с. Райгородок Бердичівського району, Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
4 584 650,00 UAH
UA-2020-07-15-005439-c b84390a166cd4364bb5ea502cd649a8c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 11:15
Очікувана вартість: 4 584 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 924,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22923 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Соборна, 23 у с. Райгородок Бердичівського району, Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13362, Україна, Житомирська область, с Райгородок, Бердичівського району, вул. Соборна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 14:52
Додаток № 2 до тендерної документації.pdf
15 липня 2020 14:52
Додаток № 7 до тендерної документації.rar
15 липня 2020 14:52
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" 4 573 150,80
UAH з ПДВ
4 550 226,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" 4 554 823,20
UAH з ПДВ
4 554 823,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 19:08
Електронний підпис
18 серпня 2020 19:07
16792_ГАРАНТІЯ_ВИКОНАННЯ.rar
18 серпня 2020 17:53
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:52
Папери 2.PDF
18 серпня 2020 17:52
Папери 1.PDF
01 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
01 серпня 2020 16:41
Гарантійний лист.PDF
01 серпня 2020 16:41
Довідка1.PDF
01 серпня 2020 16:35
Електронний підпис
01 серпня 2020 16:34
ПРоект договору.PDF
01 серпня 2020 16:02
Електронний підпис
01 серпня 2020 15:58
Електронний підпис
01 серпня 2020 15:58
довідка(1).zip
01 серпня 2020 15:58
FW ЗАБУДОВНИК__15464(4) (1).zip
01 серпня 2020 15:45
Електронний підпис
01 серпня 2020 15:43
ПС7.PDF
01 серпня 2020 15:43
ПС6.PDF
01 серпня 2020 15:43
ПС5.PDF
01 серпня 2020 15:43
ПС4.PDF
01 серпня 2020 15:43
ПС3.PDF
01 серпня 2020 15:43
ПС2.PDF
01 серпня 2020 15:43
ПС1.PDF
01 серпня 2020 15:43
К6.PDF
01 серпня 2020 15:43
К5.PDF
01 серпня 2020 15:43
К4.PDF
01 серпня 2020 15:43
К3.PDF
01 серпня 2020 15:43
К2.PDF
01 серпня 2020 15:43
К1.PDF
01 серпня 2020 15:43
Довідка зп.PDF
01 серпня 2020 15:43
231.rar
01 серпня 2020 15:43
Установчі.PDF
01 серпня 2020 15:43
Статут протокол наказ.PDF
01 серпня 2020 15:43
Реєстр.PDF
01 серпня 2020 15:43
Проект договору.PDF
01 серпня 2020 15:43
паспорт.PDF
01 серпня 2020 15:43
накази.PDF
01 серпня 2020 15:43
МТБ.PDF
01 серпня 2020 15:43
Ліцензія дозвола.PDF
01 серпня 2020 15:43
Листи субчика.PDF
01 серпня 2020 15:43
Лист-згода.PDF
01 серпня 2020 15:43
Лист субчика.PDF
01 серпня 2020 15:43
Лист згода тех специф.PDF
01 серпня 2020 15:43
Лист згода з договором.PDF
01 серпня 2020 15:43
Копія протокол зборів.PDF
01 серпня 2020 15:43
Захист довкілля.PDF
01 серпня 2020 15:43
Дозвільні субчик.PDF
01 серпня 2020 15:43
Довіка працівники.PDF
01 серпня 2020 15:43
Довідки.PDF
01 серпня 2020 15:43
Довідки ст.17.PDF
01 серпня 2020 15:43
Довідка публіч інф.PDF
01 серпня 2020 15:43
Довідка про аналог дог.PDF
01 серпня 2020 15:43
Гарантійний лист.PDF
01 серпня 2020 15:43
Відомість про субчика.PDF
01 серпня 2020 15:43
Відгук.PDF
01 серпня 2020 15:43
Аналог догов 2.PDF

Публічні документи

31 липня 2020 16:29
Електронний підпис
31 липня 2020 16:28
частина 3.rar
31 липня 2020 16:28
частина 2.rar
31 липня 2020 16:28
частина 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАБУДОВНИК"

ТОВ "УК "Комфорт-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАБУДОВНИК"
#13545190
Переможець 4 550 226,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 17:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАБУДОВНИК"
#13545190
4 550 226,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:46
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 09:25
ДУ № 8 до Д-ру № 75-20.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 09:22
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2021 15:36
Додаткова угода №7 до договору підряду №75-20 від 20.08.2020.pdf зміни до договору
14 червня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2021 10:49
Додаткова угода № 6 до Д-ру № 75-20.pdf зміни до договору
08 червня 2021 10:47
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:20
Додаткова угода № 5 до Д-ру № 75-20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:16
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 15:25
№75-20 Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 15:24
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 09:36
№75-20 додаткова угода №3.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 09:35
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 15:07
75-20 Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 14:07
16792_ГАРАНТІЯ_ВИКОНАННЯ.rar укладений
20 серпня 2020 14:06
75-20 Додаткова угода.pdf укладений
20 серпня 2020 14:06
75-20.pdf укладений
20 серпня 2020 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 75-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 75-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 75-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з неповним виконанням Сторонами взятих на себе зобов'язань, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021 та термін дії договору до 31.12.2021 та, відповідно, викласти Додаток 2 "Календарний графік виконання робіт" у новіій редакції.
Номер договору про закупівлю: 75-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: пункт 4.2 розділу IV Договору викласти у новій редакції; доповнити Договір п. 4.15; пункт 15.2 розділу XV викласти у новій редакції; пункт 15.4 розділу XV викласти у новій редакції; Додаток 2 викласти у новій редакції; виправити описку у назві Додатку № 3; вважати вірним: Додаток № 3 "Протокол погодження договірної ціни"; Доповнити розділ XXIV Договору додатком № 3-21; у зв`язку зі зміною реквізитів, розділ XXV Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 75-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: Додаток №2 викласти в новійредакції; Додаток 3-21 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 75-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди згоди: пункт 3.1 розділу ІІІ Договору викласти у новій редакції - "Ціна цього договору становить 4 525 717,60 грн. (Чотири мільйони п'ятсот двадцять п'ять тисяч сімсот сімнадцять гривень 60 копійок), у тому числі ПДВ 754286,27 грн. (Сімсот п'ятдесят чотири тисячі двісті вісімдесят шість гривень 27 копійок) (Додаток № 1 до цього договору)"; Додаток № 2 та Додаток № 3 до Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 75-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 525 717,60
UAH (в тому числі ПДВ 754 286,26 UAH)