Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка гальмівна композиційна з чавунними вставками
Composite brake pad with cast iron inserts
Очікувана вартість
17 809 286,04 UAH
UA-2020-07-15-005183-c ce6540c68c644e3eb29d7e89840ca0c9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 липня 2020 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 вересня 2020 13:23
Очікувана вартість: 17 809 286,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89 046,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 534200 UAH
Publication date: 15 липня 2020 14:42
Enquiries until: 08 серпня 2020 10:00
Complaints submission until: до 14 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 серпня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 17 809 286 UAH including VAT
Minimal lowering step: 89 046 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Колодка гальмівна композиційна з чавунними вставками

Composite brake pad with cast iron inserts
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23466 шт.
Колодка гальмівна композиційна з чавунними вставками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Колодка гальмівна композиційна з чавунними вставками
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 14:39
4084 ТД колодка гальмівна композиційна.docx
15 липня 2020 14:39
Додаток №9.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000026 ● a3f6c2c27df54944a31cd8f9f17f13c1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 10:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
55 UA-2020-07-15-005183-c 15.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-07-15-005183-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 16 жовтня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі колодки гальмівної композиційної з чавунними вставками (код ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-07-15-005183-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошенні про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо Мови (мов), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції та щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції» та «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дані поля відсутні. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли виникне така технічна можливість.

2020-10-22 16:51:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 вересня 2020
UA-2020-07-15-005183-cce6540c68c644e3eb29d7e89840ca0c9
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 серпня 2020 10:01

код ЄДРПОУ 35046274 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

14 серпня 2020 09:39
захист довкілля.pdf
14 серпня 2020 09:38
Трібо - власник ТУ.pdf
14 серпня 2020 09:38
ТУ 2ТР-156.pdf
14 серпня 2020 09:38
серт.відп. 2ТР-156.pdf
14 серпня 2020 09:38
порівн.табл._.pdf
14 серпня 2020 09:38
витяг ПДВ.pdf
14 серпня 2020 09:38
лист-згода Савчук.pdf
14 серпня 2020 09:38
дані на товар 2ТР-156.pdf
14 серпня 2020 09:38
документи на Савчука.pdf
14 серпня 2020 09:38
картка підприємства.pdf
14 серпня 2020 09:38
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Документи

18 серпня 2020 10:01

код ЄДРПОУ 42811480 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

17 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:03
ТУ 2ТР-156 .pdf
17 серпня 2020 16:02
серт.відп.2ТР-156.pdf
17 серпня 2020 16:02
Наказ 01.02.20.pdf
17 серпня 2020 16:02
Лист НДКТІ 156.pdf
17 серпня 2020 16:02
креслення 2ТР-156 .pdf
17 серпня 2020 16:02
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
17 серпня 2020 16:02
Dovirenist Davidchuk.zip
17 серпня 2020 16:02
Dovidka pro nazvu (3).zip
17 серпня 2020 16:02
Bankivska Licenzia (3).zip
17 серпня 2020 16:02
203592_81_17_534_200.zip
17 серпня 2020 16:02
17 Порівняльна таблиця.pdf
17 серпня 2020 16:02
16 Довідка СЕС.pdf
17 серпня 2020 16:02
10 Аналг.договори.pdf
17 серпня 2020 16:02
8 Довідка ст.17.pdf
17 серпня 2020 16:02
5 Дані на товар.pdf
17 серпня 2020 16:02
3 Лист-згода ПД Гєра.pdf
17 серпня 2020 16:02
1 ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"

ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" 17 809 286,04
UAH з ПДВ
17 809 286,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП" 17 809 286,04
UAH з ПДВ
17 809 286,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 09:39
захист довкілля.pdf
14 серпня 2020 09:38
Трібо - власник ТУ.pdf
14 серпня 2020 09:38
ТУ 2ТР-156.pdf
14 серпня 2020 09:38
серт.відп. 2ТР-156.pdf
14 серпня 2020 09:38
порівн.табл._.pdf
14 серпня 2020 09:38
витяг ПДВ.pdf
14 серпня 2020 09:38
лист-згода Савчук.pdf
14 серпня 2020 09:38
дані на товар 2ТР-156.pdf
14 серпня 2020 09:38
документи на Савчука.pdf
14 серпня 2020 09:38
картка підприємства.pdf
14 серпня 2020 09:38
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:03
ТУ 2ТР-156 .pdf
17 серпня 2020 16:02
серт.відп.2ТР-156.pdf
17 серпня 2020 16:02
Наказ 01.02.20.pdf
17 серпня 2020 16:02
Лист НДКТІ 156.pdf
17 серпня 2020 16:02
креслення 2ТР-156 .pdf
17 серпня 2020 16:02
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
17 серпня 2020 16:02
Dovirenist Davidchuk.zip
17 серпня 2020 16:02
Dovidka pro nazvu (3).zip
17 серпня 2020 16:02
Bankivska Licenzia (3).zip
17 серпня 2020 16:02
203592_81_17_534_200.zip
17 серпня 2020 16:02
17 Порівняльна таблиця.pdf
17 серпня 2020 16:02
16 Довідка СЕС.pdf
17 серпня 2020 16:02
10 Аналг.договори.pdf
17 серпня 2020 16:02
8 Довідка ст.17.pdf
17 серпня 2020 16:02
5 Дані на товар.pdf
17 серпня 2020 16:02
3 Лист-згода ПД Гєра.pdf
17 серпня 2020 16:02
1 ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"

ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
#35046274
Переможець 17 809 286,04
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
#35046274
17 809 286,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 13:08
ЦЗВ-03-08020-01.pdf укладений
01 квітня 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 16:14
ЦЗВ-03-08020-01 (1) (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 15:03
ЦЗВ-03-08020-01.pdf укладений
01 жовтня 2020 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-08020-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 21 370 991,46
UAH (в тому числі ПДВ 3 561 831,91 UAH)