Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків за адресами вул. Симона Петлюри № 24 А, № 24 Б у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 169 000,00 UAH
UA-2020-07-15-005167-b 2f5d94f1371143e8b55eb44a2efb1993
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 18:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 11:18
Очікувана вартість: 2 169 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,78%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : згідно тендерної документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1…Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію “ціна”.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків за адресами вул. Симона Петлюри № 24 А, № 24 Б у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Симона Петлюри № 24 А, № 24 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проєктом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проєктом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 по 240 днів: 15%
на строк від 121 по 180 днів: 10%
на строк від 61 по 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016"" 1 884 967,28
UAH з ПДВ
1 814 285,71
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 270 000 Документи
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" 1 871 178,17
UAH з ПДВ
1 812 857,14
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 269 000 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ" 2 142 902,40
UAH з ПДВ
2 142 902,40
UAH з ПДВ
1.0714285714 2 000 042.24 Документи

Публічні документи

30 липня 2020 19:45
Електронний підпис
30 липня 2020 19:44
Техзавдання ч.2.pdf
30 липня 2020 19:44
Техзавдання ч.1.pdf
30 липня 2020 19:44
Тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2020 19:44
Статутні.pdf
30 липня 2020 19:44
Кваліфікаційні ч.2.pdf
30 липня 2020 19:44
Кваліфікаційні ч.1.pdf
30 липня 2020 19:44
Договір на гарантію.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 10:33
Електронний підпис
02 вересня 2020 10:30
Документи по ст. 41.pdf
25 серпня 2020 15:37
Електронний підпис
25 серпня 2020 15:36
Документи Переможця.pdf
12 серпня 2020 09:53
Електронний підпис
12 серпня 2020 09:52
Усунення недоліків.pdf
30 липня 2020 18:07
Електронний підпис
30 липня 2020 18:06
Garantiya_10 800.zip
30 липня 2020 18:06
4.Цінова пропозиція.pdf
30 липня 2020 18:06
3.Технічне завдання.pdf
30 липня 2020 18:06
1.Кошторис.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 20:40
Електронний підпис
30 липня 2020 20:31
Досвід.rar
30 липня 2020 20:31
МТБ.rar
30 липня 2020 20:31
АБЗ.rar
30 липня 2020 20:31
Працівники.rar
30 липня 2020 20:31
Установчі.rar
30 липня 2020 20:31
БГ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК 2016""

ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"
#34011607
Переможець 1 812 857,14
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 17:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 16:40

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Закупівля: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків за адресами вул. Симона Петлюри № 24 А, № 24 Б у місті Полтава " (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» (№UA-2020-07-15-005167-b). Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДРСУ ПОЛТАВА» ЄДРПОУ: 34011607. Усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону: Перелік невідповідностей: № 1. На виконання підпункту 2.2. пункту 2. Додатку № 1 до тендерної документації вимагався гарантійний лист у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, про те, що учасник гарантує, що всі працівники, які зазначені у Гарантійному листі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що планується залучити для виконання предмету закупівлі є працівниками відповідної кваліфікації, мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які є предметом закупівлі (надається якщо учасник самостійно підтверджує кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), але у складі тендерної пропозиції учасника даний гарантійний лист відсутній. Посилання на вимогу в тендерній документації: 1) п.п. 2.2 п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації стор. 30. . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Невідповідність № 1 учасник може виправити наступним чином: Надати гарантійний лист у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, про те, що учасник гарантує, що всі працівники, які зазначені у Гарантійному листі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що планується залучити для виконання предмету закупівлі є працівниками відповідної кваліфікації, мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які є предметом закупівлі (надається якщо учасник самостійно підтверджує кваліфікаційний критерій наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід). Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"
#34011607
1 812 857,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 14:16
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 13:41
Додаток 1 до Договору № 14 від 02.09.2020 (1).PDF зміни до договору
08 грудня 2020 13:41
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 18:05
Договір № 14 від 02.09.2020 з додатками.PDF укладений
03 вересня 2020 18:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу складових роботи з капітального ремонту внутрішньоквартальних проїзних доріг житлових будинків за адресами вул. Симона Петлюри № 24 А, № 24 Б (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) які наведені у Додатку № 1 до Додаткової угоди № 1 від 07.12.2020
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 08 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 402 316,70
UAH (в тому числі ПДВ 233 719,45 UAH)