Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 201304 Підгайці – Монастириська на ділянці км 11+330 – км 20+460 (окремими ділянками) Монастириського району Тернопільської області
Current average repair of the highway of local significance С 201304 Pidhaytsi - Monastyryska on the section km 11 + 330 - km 20 + 460 (separate sections) of Monastyryska district of Ternopil region
Очікувана вартість
4 400 300,00 UAH
UA-2020-07-15-005137-b 2c0b482302df43e98b9bf1361fa25c35
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Ternopilkomuninvest
National ID: 32865587
Contact point: Chuy Pavlo Pavlovuch
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 липня 2020 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 10 вересня 2020 13:12
Очікувана вартість: 4 400 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 001,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 15 липня 2020 18:19
Enquiries until: 15 серпня 2020 11:00
Complaints submission until: до 21 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 серпня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 4 400 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 22 002 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Розгорнути Згорнути
A category of customer is the Communal enterprise of "Ternopilkomuninvest" - in accordance with p.3 ch.1. century of 2 Laws of Ukraine "About public purchases" in a new release from 19.04.2020 is a legal entity that provides the necessities of the state or territorial society and is the recipient of budgetary facilities . All documents that relate to tender suggestion of Participant are folded by Ukrainian. Place of being of customer - 46017, street Kyiv, 3А, Ternopil, Ternopil area. Code -32865587.Tender suggestion necessarily must be accompanied by a document that confirms the grant of providing of tender suggestion (in accordance with announcing purchase) Participant. Document that confirms the grant of providing of tender suggestion Participant must be executed in accordance with the requirements of current legislation of Ukraine. Term of action of providing of tender suggestion (term of action of guarantee) - not less than 90 calendar days from the date of dead-line of presentation of tender suggestions, that is indicated in announcement on the web-portal of the Authorized organ. A bank guarantee must be uncalled. A guarantee must envisage possibility of inpayment of all sum, on that she is given (partial сплати-заборонені) out, only. In text of guarantee necessarily it must be it is marked: To pay the obligation of Bank-guarantor to Customer warranty sum by only payment during 5th bank days from the day of receipt of requirements of Customer without presentation of any other documents or implementation of any other terms. The terms of guarantee can not be changed and she can not be stopped by a Bank-guarantor, including according to the statement of Participant, without a consent and concordance with Customer, after her passed / to of message Customer. A guarantee must inure from the day of her grant A bank guarantee must be uncalled. A guarantee must envisage possibility of inpayment of all sum, on that she is given (partial paid- forbidden) out, only
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 201304 Підгайці – Монастириська на ділянці км 11+330 – км 20+460 (окремими ділянками) Монастириського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Підгайці – Монастириська, Монастириський район, автомобільна дорога місцевого значення С 201304
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the highway of local significance С 201304 Pidhaytsi - Monastyryska on the section km 11 + 330 - km 20 + 460 (separate sections) of Monastyryska district of Ternopil region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 10:04
Зміни 18.08.2020 рік.pdf
18 серпня 2020 10:04
ТД Підгайці Монастириська зі змінами від 18.08.2020 року.docx
12 серпня 2020 15:11
ТД Підгайці Монастириська зі змінами від 12.08.2020 року.docx
15 липня 2020 18:20
ТД Підгайці Монастириська.docx
12 серпня 2020 15:11
Зміни Підгайці Монастириська.pdf
12 серпня 2020 15:11
Додаток_1_Перелiк_документiв зі змінами від 12.08.2020 року.docx
15 липня 2020 18:20
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
15 липня 2020 18:20
Додаток_5_Проект_договору_.docx
15 липня 2020 18:20
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
15 липня 2020 18:20
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
15 липня 2020 18:20
Додаток_2_Технічне завдання.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 вересня 2020
UA-2020-07-15-005137-b2c0b482302df43e98b9bf1361fa25c35
Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СТЛ+М"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 14:34

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СТЛ+М" #39127865

№ рішення у справі

165-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 11:55
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:54
55. КК довідка про АБЗ.pdf
18 серпня 2020 11:54
35. проект договору.pdf
18 серпня 2020 11:54
33. ІД технічна частина.pdf
18 серпня 2020 11:54
30. ІД статут ТОВ СТЛ+М.pdf
18 серпня 2020 11:54
28. ІД ліцензія.pdf
18 серпня 2020 11:54
9. ІД витяг ПДВ.pdf
18 серпня 2020 11:54
8. ІД ISO.pdf
18 серпня 2020 11:54
7. ВПВ ст. 17 Закону.pdf
18 серпня 2020 11:54
1 цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2020 11:54
53. КК відгук про досвід.pdf

Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 15:37
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:32
Довідки переможця.pdf
11 вересня 2020 15:32
Довідка МВС.pdf
19 серпня 2020 18:03
Електронний підпис
19 серпня 2020 18:02
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:56
№58 Проект договору.pdf
19 серпня 2020 17:56
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
19 серпня 2020 17:56
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2020 17:56
№21 ВПВ 17.pdf
19 серпня 2020 17:56
№20 ВПВ 17.pdf
19 серпня 2020 17:56
№19 ВПВ 17.pdf
19 серпня 2020 17:56
№18 ВПВ 17.pdf
19 серпня 2020 17:56
№17 ВПВ 17.pdf
19 серпня 2020 17:56
№1 Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2020 17:56
№15 КК лист відгук 186.pdf
19 серпня 2020 17:56
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
19 серпня 2020 17:56
№4 КК Договори оренди.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "АВАКС ПРОФ"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "АВАКС ПРОФ" по закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С 201304 Підгайці – Монастириська на ділянці км 11+330 – км 20+460 (окремими ділянками) Монастириського району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо UA-2020-07-15-005137-b виявлено невідповідність, а саме: Згідно Додатку 1 п. 1.1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази тендерної документації містить вимогу про надання довідки про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для надання послуг. В підтвердження наявності в Учасника зазначених машин, механізмів та техніки Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки(техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо). Учасник, «Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"», звантажив довідку №2 від 17.08.2020р. в п. 48 зазначений коток дорожній HAMM HD 150 TT, 2004р. на зазначену машину відсутній документ встановленого взірця про державну реєстрацію, а файлі «КК 2 Копія, оригінал техніка техпаспорти.pdf» на ст. 49-50 розміщений талон тимчасового обліку машини, термін дії якого закінчився 10.04.2018р. Додаток 1 п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору містить вимогу: - Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору(ів) згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «г»). - Аналогічний договір має бути завершений. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (таблиці «г») та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці (таблиці «г») - *У разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) договір(и) субпідряду, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) завершеного(их) договору(ів) генерального підряду (предмет аналогічного (их) договору (ів) генерального підряду повинен бути поточний середній або капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування); відгук повинен бути виданий балансоутримувачем дороги та адресований учаснику. В складі тендерної пропозиції учасника, «Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"», завантажено файл «КК 6 Копія договору генпідряду М12.pdf» в якому розміщена аналогічний договір генпідряду, який є не завершений в супереч вимогам тендерної документації. Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами та доповненнями згідно Закону України №114 ІХ від 19.09.2019р. «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» – далі Закон).Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені. Вам необхідно: 1. Надати документ встановленого взірця про державну реєстрацію котка дорожнього HAMM HD 150 TT, 2004р. 2. Подати в складі пропозиції завершений аналогічний договір, який буде підтверджувати -виконання учасником регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг, а також довідку Таблиця «г» «Довідка про виконання аналогічного (их) договору(ів)», оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці (таблиці «г»). У разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) договір(и) субпідряду, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) завершеного(их) договору(ів) генерального підряду (предмет аналогічного (их) договору (ів) генерального підряду повинен бути поточний середній або капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування); відгук повинен бути виданий балансоутримувачем дороги та адресований учаснику. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 14:26
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:26
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:33
Пояснення.pdf
02 вересня 2020 12:33
лист ЕДБ.pdf
02 вересня 2020 12:33
Акт звірки ЕДБ.pdf
25 серпня 2020 10:14
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:14
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:12
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:56
31 Проект договору.pdf
21 серпня 2020 15:56
16 Технічне завдання.pdf
21 серпня 2020 15:54
КК 5 Штатний розпис.pdf
21 серпня 2020 15:53
1 Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2020 15:53
ІД 26 Копія статуту.pdf
21 серпня 2020 15:53
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
21 серпня 2020 15:53
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf
21 серпня 2020 15:53
ІД 30 Гарантія_100 000,00 UAH.pdf
21 серпня 2020 15:51
ІД 18 Довідка субпідряд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЛ+М"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 3 379 313,00
UAH з ПДВ
3 049 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 3 590 000,00
UAH з ПДВ
3 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТЛ+М" 4 250 689,80
UAH з ПДВ
4 250 689,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 15:37
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:32
Довідки переможця.pdf
11 вересня 2020 15:32
Довідка МВС.pdf
19 серпня 2020 18:03
Електронний підпис
19 серпня 2020 18:02
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:56
№58 Проект договору.pdf
19 серпня 2020 17:56
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
19 серпня 2020 17:56
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2020 17:56
№21 ВПВ 17.pdf
19 серпня 2020 17:56
№20 ВПВ 17.pdf
19 серпня 2020 17:56
№19 ВПВ 17.pdf
19 серпня 2020 17:56
№18 ВПВ 17.pdf
19 серпня 2020 17:56
№17 ВПВ 17.pdf
19 серпня 2020 17:56
№1 Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2020 17:56
№15 КК лист відгук 186.pdf
19 серпня 2020 17:56
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
19 серпня 2020 17:56
№4 КК Договори оренди.rar

Публічні документи

02 вересня 2020 14:26
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:26
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:33
Пояснення.pdf
02 вересня 2020 12:33
лист ЕДБ.pdf
02 вересня 2020 12:33
Акт звірки ЕДБ.pdf
25 серпня 2020 10:14
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:14
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:12
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:56
31 Проект договору.pdf
21 серпня 2020 15:56
16 Технічне завдання.pdf
21 серпня 2020 15:54
КК 5 Штатний розпис.pdf
21 серпня 2020 15:53
1 Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2020 15:53
ІД 26 Копія статуту.pdf
21 серпня 2020 15:53
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
21 серпня 2020 15:53
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf
21 серпня 2020 15:53
ІД 30 Гарантія_100 000,00 UAH.pdf
21 серпня 2020 15:51
ІД 18 Довідка субпідряд.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 11:55
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:54
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:54
55. КК довідка про АБЗ.pdf
18 серпня 2020 11:54
35. проект договору.pdf
18 серпня 2020 11:54
33. ІД технічна частина.pdf
18 серпня 2020 11:54
30. ІД статут ТОВ СТЛ+М.pdf
18 серпня 2020 11:54
28. ІД ліцензія.pdf
18 серпня 2020 11:54
9. ІД витяг ПДВ.pdf
18 серпня 2020 11:54
8. ІД ISO.pdf
18 серпня 2020 11:54
7. ВПВ ст. 17 Закону.pdf
18 серпня 2020 11:54
1 цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2020 11:54
53. КК відгук про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "СТЛ+М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 3 049 990,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 10:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
3 049 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 15:09
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 14:27
ДУ _3.pdf зміни до договору
06 січня 2022 14:26
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 16:21
Додаткова угода 2 Підгайці-Монастириська.pdf зміни до договору
18 травня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:47
Додаткова угода Підгайці-Монастириська.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 17:01
Договір укладений
23 вересня 2020 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Документально підтверджені Виконавцем об’єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затвердження планів фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 000 073,10
UAH (в тому числі ПДВ 500 012,18 UAH)