Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Комплект учнівський (парта+стілець))
Очікувана вартість
528 000,00 UAH
UA-2020-07-15-005034-c 7f74415949fc4455ad981f3d697f7017
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Ткач

+380433762627 osvita_zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Могилів-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141578
Місцезнаходження: 24000, Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський, вул. Полтавська, 25
Контактна особа: Михайло Ткач
+380433762627
osvita_zakupivli@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 14:47
Очікувана вартість: 528 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Технічні якісні показники згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330 комплект
Комплект учнівський (парта+стілець).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, м.Могилів-Подільский, вул.Полтавська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 20 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 липня 2020 18:27
Кінець періоду оскарження: 28 липня 2020 00:00
Дата відміни: 28 липня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: При оголошенні закупівлі було допущено помилку в оприлюднені інформації щодо даної закупівлі, а саме не зазначено мову якою має готуватись учасником тендерна пропозиція, що не відповідає вимогам п.8, ч.2, статті 21 Закону. Отже виходячи з викладеного та у зв'язку з тим, що Законом не передбачено можливість внесення змін Замовником до оголошення торгів необхідно відмінити процедуру закупівлі у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних зак
Документи:
17 липня 2020 18:27
Електронний підпис
17 липня 2020 18:25
Протокол відміни торгів.pdf