Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень та прибудинкової території ФАПу з улаштуванням санітарно-технічного вузла в с. Полянецьке, Уманського району, Черкаської області
Очікувана вартість
117 818,00 UAH
UA-2020-07-15-004962-b 25c53c37ca994d1fbf2067d112ae5dde
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боровик Олександра Миколаївна

380474439636 ekonomistpmsd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Уманської районної ради
Код ЄДРПОУ: 39028772
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, вул. Білогрудівська, буд. 2
Контактна особа: Боровик Олександра Миколаївна
380474439636
ekonomistpmsd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 117 818,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 178,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 та 3 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - 20300, Черкаська обл., місто Умань, ВУЛИЦЯ Білогрудівська, будинок 2. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень та прибудинкової території ФАПу з улаштуванням санітарно-технічного вузла в с. Полянецьке, Уманського району, Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20342, Україна, Черкаська область, Уманський район, с. Полянецьке, вулиця Центральна, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично надані послуги на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника - 20300, Черкаська обл., місто Умань, ВУЛИЦЯ Білогрудівська, будинок 2. Категорія замовника - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 17:23
Проект договору.docx
15 липня 2020 17:23
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУНИК МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ 107 160,00
UAH з ПДВ
107 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 17:01
Електронний підпис
27 липня 2020 17:01
Електронний підпис
27 липня 2020 17:00
свидоцтво РДА.pdf
27 липня 2020 17:00
проект договору.pdf
27 липня 2020 17:00
локальний кошторис.pdf
27 липня 2020 17:00
лист видгук.pdf
27 липня 2020 17:00
зведений кошторис.pdf
27 липня 2020 17:00
договирна цина.pdf
27 липня 2020 17:00
довидка працивники.pdf
27 липня 2020 17:00
дефектний акт.pdf
27 липня 2020 17:00
гаранлист буд мат.pdf
27 липня 2020 17:00
видомисть ресурсив.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУНИК МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУНИК МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ
#2296308797
Переможець 107 160,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 15:35

Документи

04 серпня 2020 15:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУНИК МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ
#2296308797
107 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 серпня 2020 15:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 14:43
ДУ ПР №1.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 14:42
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 16:23
Додаток 3 до дог № 18.pdf укладений
25 серпня 2020 16:22
Додаток 2 до дог № 18.pdf укладений
25 серпня 2020 16:22
Додаток 1 до Дог 18.pdf укладений
25 серпня 2020 16:21
ДОГОВІР № 18 ПР с. Полянецьке.pdf укладений
25 серпня 2020 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фактичні зміни до договору вносяться згідно тексту додаткової угоди №1 від 31.08.2020 року. Сума договору після внесення змін складає 107 160,00 (Сто сім тисяч сто шістдесят) грн. без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 (одна) послуга.
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 107 160,00
UAH