Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пульсоксиметр напалечний
Очікувана вартість
172 500,00 UAH
UA-2020-07-15-004779-c 935fa620bdb043fc8ef9dee6bdc7bd96
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Матеха

+380997412184 matehagalina.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 42352786
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17
Контактна особа: Галина Матеха
+380997412184
matehagalina.zakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Пульсоксиметр напалечний - 150 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Пульсоксиметр напалечний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Довга, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020  —  20 липня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 45607 — Пульсоксиметр з живленням від батареї

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості товару, що постачається перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних при наявності фінансування протягом 10 банківських днів з дня поставки товару Замовнику. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

15 липня 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 14:16
Інформація про предмет закупівлі.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ-ІВ" (КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - ІВАНИШИН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ, УКРАЇНА, ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛ., М.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК, ВУЛ.ГАЛИЦЬКА, БУД.149, КВ.5)
#34084429
Переможець 172 500,00
UAH
15 липня 2020 14:27

Документи

15 липня 2020 14:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:24
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 14:30
Договір ГЛ-203.PDF укладений
15 липня 2020 14:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 172 500,00
UAH