Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Медичні матеріали»
Очікувана вартість
1 155 931,00 UAH
UA-2020-07-15-004591-b 42d2c1fd8ee146e78554f6407127d60e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

планово економічний відділ

380444246710 onkocentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).
Код ЄДРПОУ: 13697965
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Верховинна, будинок 69
Контактна особа: планово економічний відділ
380444246710
onkocentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 11:05
Очікувана вартість: 1 155 931,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 559,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 Одиниця
«Медичні матеріали»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично поставлений Товар який зазначений в накладній, та відповідає Специфікації (Додатку №1) здійснюється шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів, при наявності коштів на рахунку Покупця. Розрахунки за товар здійснюються у разі наявності при коштів на рахунку Покупця та в межах відповідних бюджетних призначень.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом - 5 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування товару на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 16:36
Оголошення.pdf
15 липня 2020 16:35
Технічні вимоги.doc
15 липня 2020 16:35
Проект договору.doc
15 липня 2020 16:35
ТД_Медичнi_матерiали СЄ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД 1 132 975,40
UAH з ПДВ
1 132 975,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Антоненко Наталія Валентинівна 1 155 555,00
UAH з ПДВ
1 155 555,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 11:23
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:42
Документи переможця.pdf
06 серпня 2020 11:28
Довідка ДПІ.zip
06 серпня 2020 11:28
Документи переможця.pdf
06 серпня 2020 11:28
Довідка МВС Ковальчук.zip
06 серпня 2020 11:28
Довідка МВС Володін.zip
30 липня 2020 16:01
Електронний підпис
30 липня 2020 15:56
Інші документи.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОМЕД

ФОП Антоненко Наталія Валентинівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
Переможець 1 132 975,40
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 16:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
1 132 975,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 14:11
Дод. угода 5 від 30.03.21 до дог. 323 ТОВ ЕКОМЕД.pdf зміни до договору
31 березня 2021 14:11
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 14:38
Додаткова угода №4 від 28.01.2021 р. до Договору №323.PDF зміни до договору
28 січня 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:13
дод.угода №3 до дог.323 від17.08.2020 ТОВ ЕКОМЕД.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:35
Додаткова угода №2 від 28.12.2020 р. до Договору №323.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 15:54
Дод. угода до договору 323.pdf зміни до договору
29 вересня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 10:26
Договір 323 від 17.08.2020.pdf укладений
17 серпня 2020 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної вартості Договору через звільнення від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній територіїУкраїни товарів.(Закон України від 30.03.2020р. №540-ІХ.)
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода, що не перевищує 20 % визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 256 649,14
UAH (в тому числі ПДВ 34 561,12 UAH)