Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (послуги по супроводу та обслуговуванню комп’ютерної програми «Система автоматизованого збору та аналізу даних «NAVI-count v.1.1» в комп’ютерній системі розпорядника бюджетних коштів), ДК 021:2015-72260000-5
Очікувана вартість
285 072,00 UAH
UA-2020-07-15-004469-c 1b33c650170e40989d9c54b3c42e2e0f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Переговорну процедуру застосовано як виняток відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40, а саме, у зв’язку із закупівлею, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, на програму «Система автоматизованого збору та аналізу даних «NAVI-count v.1.1». Автором зазначеної програми є громадянин Каминін Сергій Валерійович, що підтверджується свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір від 21.06.2013 р. № 49800, виданим Державною службою інтелектуальної власності України.
Відповідно до авторського договору про передачу виключного права на використання творів від 01.01.2020 № 01/20 укладеного між громадянином Каминіним Сергієм Валерійовичем і Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія НАВІ», виключне право на використання комп’ютерної програми «Система автоматизованого збору та аналізу даних «NAVI-count v.1.1» надано громадянином Каминіним Сергієм Валерійовичем Товариству з обмеженою відповідальністю «Компанія НАВІ».
З огляду на зазначене відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Закону України «Про авторське право і суміжні права» виникла необхідність проведення переговорної процедури закупівлі з Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія НАВІ» щодо закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015-72260000-5 «Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (послуги по супроводу та обслуговуванню комп’ютерної програми «Система автоматизованого збору та аналізу даних «NAVI-count v.1.1» в комп’ютерній системі розпорядника бюджетних коштів)».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 15:09
Оскарження наміру укласти договір: 26 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги по супроводу та обслуговуванню комп’ютерної програми «Система автоматизованого збору та аналізу даних «NAVI-count v.1.1» в комп’ютерній системі розпорядника бюджетних коштів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вузли обліку підпорядкованих департаменту навчальних закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

15 липня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 13:57
Обгрунтування процедури.docx
15 липня 2020 13:57
Додаток 2.pdf
15 липня 2020 13:57
Додаток 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ НАВІ"
#38256184
Переможець 285 072,00
UAH
15 липня 2020 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 15:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ НАВІ"
#38256184
285 072,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 09:20
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:24
дод.угода №2 від 22.12.2020 до договору №ТО 33_02 від 14.08.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:24
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:23
дод.угода №1 від 22.12.2020 до договору №ТО 33_02 від 14.08.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 15:23
договір №33_02 від 14.08.2020.pdf укладений
14 серпня 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ТО 33/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ТО 33/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 285 072,00
UAH