Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
548 088,00 UAH
UA-2020-07-15-003870-b 25f203dc178447cd9064eaaf0211b6cb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жук Андрій Артурович

+380433822006 osvita@rda-hm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Хмільницької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141495
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., Хмільник, ВІнницька область, м.Хмільник, вулиця Столярчука,17
Контактна особа: Жук Андрій Артурович
+380433822006
osvita@rda-hm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 13:40
Очікувана вартість: 548 088,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 740,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Закупівля комп"ютерного обладнання для початкових класів НУШ у складі: ноутбук, багатофункціональний пристрій, ламінатор, флеш-накопичувач та витратні матеріали до комплекту. Джерело фінансування - субвенція з Державного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 комп.
Комп'ютерне обладнання ( комп'ютерне обладнання для НУШ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, Хмільник, Столярчука,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020  —  10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 15:32
td комп НУШ 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Згідно Наказу МОН України
Дата подання: 15 липня 2020 17:23
Дата відповіді: 16 липня 2020 12:05
Шановний Замовник! Технічні вимоги до ноутбуків, що визначені у Вашій тендерній документації повинні відповідати мінімальним типовим вимогам, що зазначені у наказі МОН України №1440 від 02.11.2017 з відповідними доповненнями та змінами 2020 року Ви можете ознайомитись із останньої редакцією даного наказу за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18 Так, окремі параметри Ваших мінімальних вимог до ноутбуків, такі як тип матриці - НЕ відповідають цьому наказу та є суттєво гіршими і призведуть до пропозицій товару учасниками, що не відповідають мінімальним вимогам типового переліку даного Наказу МОН України! Відповідно просимо внести зміни до документації зазначивши вимогою до ноутбуків наступне: "Дисплей: діагональ не менше ніж 15,6”, максимальна роздільна здатність не менше ніж 1920 х 1080; тип матриці - IPS" Наголошуємо, що саме тип матриці IPS, що наявний у модельних рядах кожного виробника ноутбуків є суттєвим моментом чіткого та яскравого зображення і кардинально покращує якість зображення у порівнянні із звичайними ноутбуками на базі простих матриць типу TN, VA, SVA та інших подібних. Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваші пропозиції, повідомляєм, що у Додатку 5 тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , дані зауваження враховані , а саме у Таблиці з характеристиками, які мають бути не гірше наведених. У п. 1.10 Додатку 5 Тендерної документації зазначено : товари , що постачаються повинні відповідати вимогам, встановленим до загальнообов"язкових на території України нормами і правилами та оформлений відповідно до вимог законодавства України. Тендерна документація розроблена на основі вимог статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно наказу МОН №1440 від 02.11.2017 року (зі змінами та доповненнями).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 545 264,72
UAH з ПДВ
545 264,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 545 688,00
UAH з ПДВ
545 688,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС" 547 820,00
UAH з ПДВ
547 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 13:46
Електронний підпис
30 липня 2020 13:44
Лист інформаційний.pdf
30 липня 2020 13:44
Авторизація ACER.pdf
30 липня 2020 13:44
Копія витягу ПДВ.PDF
30 липня 2020 13:44
Аналогічні договори.pdf
30 липня 2020 13:44
Тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2020 13:44
копія виписки ЄДРПОУ.pdf
30 липня 2020 13:44
Довідка про печатку.pdf
30 липня 2020 13:44
копія витягу ЄДР.pdf
30 липня 2020 13:44
копія Статуту_2020.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 17:25
Електронний підпис
28 липня 2020 17:24
Сертифікати V130.pdf
28 липня 2020 17:24
Сертифікати Epson L3100.pdf
28 липня 2020 17:24
Сертифікати Agent.pdf
28 липня 2020 17:24
Новий штатний розпис.pdf
28 липня 2020 17:24
Наказ (директор).pdf
28 липня 2020 17:24
Лист-відгук (ПМСД).pdf
28 липня 2020 17:24
Лист-вiдгук (Гайсин).pdf
28 липня 2020 17:24
Довідка (печатка).pdf
28 липня 2020 17:24
Витяг (ПДВ).pdf
28 липня 2020 17:24
Авторизація Lenovo.pdf
28 липня 2020 17:24
Авторизація ERC.pdf
28 липня 2020 17:24
Авторизація Epson.pdf
28 липня 2020 17:24
Авторизація Agent.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Очікує рішення 545 264,72
UAH з ПДВ
31 липня 2020 14:07

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 17:11
Кінець періоду оскарження: 16 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 16 серпня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету «Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для НУШ)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30230000-0, з підстави, що передбачена згідно п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. Вимоги до технічної частини тендерної документації були розроблені на основі Наказу МОН №1440 від 02.11.2017 р. (зі змінами) «Про затвердження типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загально середньої та професійної (професійно-технічної) освіти». Технічні характеристики у Додатку 5 до тендерної документації зазначені некоректно, а саме : не вказано тип матриці, що суттєво погіршує якість товару для використання у навчальних закладах.
Документи:
05 серпня 2020 17:11
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:10
Протокол відміна торгів.pdf