Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37426079 |
Місцезнаходження: | 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5 |
Контактна особа: |
Федоренко Світлана +380629404715,+380629404714 departament.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2020 13:15 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2020 14:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2020 13:58 |
Технічне завдання, вул. Полтавська, 5 ЗМІНИ.docx | |
24 липня 2020 13:58 |
Тендерна документація, вул. Полтавська, 5 ЗМІНИ.doc | |
24 липня 2020 13:58 |
127-2 Протокол ТК про внесення змін до ТД, вул. Полтавська, 5.pdf | |
24 липня 2020 13:58 |
Проєкт договору, вул. Полтавська, 5 ЗМІНИ.doc | |
15 липня 2020 13:09 |
Технічне завдання, вул. Полтавська, 5.docx | |
15 липня 2020 13:09 |
Проєкт договору, вул. Полтавська, 5.doc | |
15 липня 2020 13:09 |
Тендерна документація, вул. Полтавська, 5.doc |
24 липня 2020 14:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 липня 2020 13:58 |
Технічне завдання, вул. Полтавська, 5 ЗМІНИ.docx
|
|||
24 липня 2020 13:58 |
Тендерна документація, вул. Полтавська, 5 ЗМІНИ.doc
|
|||
24 липня 2020 13:58 |
127-2 Протокол ТК про внесення змін до ТД, вул. Полтавська, 5.pdf
|
|||
24 липня 2020 13:58 |
Проєкт договору, вул. Полтавська, 5 ЗМІНИ.doc
|
|||
15 липня 2020 13:09 |
Технічне завдання, вул. Полтавська, 5.docx
|
|||
15 липня 2020 13:09 |
Проєкт договору, вул. Полтавська, 5.doc
|
|||
15 липня 2020 13:09 |
Тендерна документація, вул. Полтавська, 5.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-25-000008 ● 89e3ea80d7154292aadc6dd8e22a565f
- Статус: вирішено ● Дата: 23 грудня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2020 14:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
25.09.2020 № 195
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та № 003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.09.2020 № 195
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2020-07-15-003813-c 15.07.2020 ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код за ЄДРПОУ 37426079) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-29 15:05:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за процедурою Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку ОСББ (м. Маріуполь, вул. Полтавська, 5) (водопровід та каналізація), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-15-003813-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень з таких питань.
1. Чому опубліковане Департаментом розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради (далі - Замовник) оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-15-003813-c не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, що є порушенням вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
2. Аналізом документів в електронній системі закупівель Prozorro встановлено наступне.
Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 закону» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону (більш детально в Додатку 1 тендерної документації).
(Тендерна документація, вул. Полтавська,5.doc 15 липня 2020 13:09 та Тендерна документація ЗМІНИ, вул. Полтавська,5.docx 24 липня 2020 13:58).
Замовником у пункті 1 ДОДАТКУ 1 для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям передбачено надання Довідки, складеної згідно форми Додатку 2, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання замовлення.
Учасником ФОП Галицьким Д.І. надано інформацію від 19.08.2020 № 31-1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
(Довідка ст.16.pdf 19 серпня 2020 07:30).
При цьому, інформація ФОП Галицького Д.І. від 19.08.2020 № 31-1 не містить відомостей щодо наявності екскаватора місткістю ковша 0,5 м3, бульдозера потужністю 59 кВт та пневматичної трамбівки, які необхідні для здійснення робіт зазначених Замовником у ДОДАТОКУ 8 «Технічне завданням Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку ОСББ (м. Маріуполь, вул. Полтавська, 5) (водопровід та каналізація)», Орієнтовані обсяги робіт розділ 3 Побутова каналізація, у тому числі:
- РН1-8-2 - розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,5 м3 у відвал, група ґрунту 2;
- РН1-12-1 - засипання траншей та котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт при переміщенні ґрунту до 5 м, група ґрунту 1;
- РН1-14-1 - ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками, група ґрунту 1-2.
(Технічне завдання, вул. Полтавська,5.docx 15 липня 2020 13:09 та Технічне завдання ЗМІНИ, вул. Полтавська,5.docx 24 липня 2020 13:58).
Крім того, ФОП Галицьким Д.І. надано Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від 31.07.2020 № 30-9, який містить посилання на Закон України «Про здійснення державних закупівель», що втратив чинність 01.08.2016, підстава прийняття Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимогам ДОДАТКУ 9 Тендерної документації.
Також ФОП Галицьким Д.І. у Листі-згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від 31.07.2020 № 30-9, форму якої визначено Замовником у ДОДАТКУ 9 самостійно змінено слова «…у конкурентній процедурі закупівлі..» на слова «…у процедурі конкурсних торгів..».
(Довідка Полтавська 5.pdf 03 серпня 2020 00:05).
Вказане свідчить, що на порушення норми п. 16 ст. 29 Закону Замовник не виявив невідповідності в інформації та не звернувся до учасника з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Натомість, згідно з протоколом від 19.08.2020 № 127/6 Замовником прийнято рішення про визначення переможцем ФОП Галицький Д.І. та укладено з ним договір.
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
З приводу вищезазначеного прошу надати пояснення.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-02 15:22:23
Пояснення Замовника в рамках моніторингу процедури закупівлі
1. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції вказана в п. 7 Розділу 1 «Загальні положення.» Тендерної документації (Тендерна документація, вул. Полтавська,5.doc 15 липня 2020 13:09 та Тендерна документація ЗМІНИ, вул. Полтавська,5.docx 24 липня 2020 13:58)
2. Розрахунок твердої договірної ціни та кошторис учасника складений відповідно до вимог п. 11 Додатку 1 та Додатку 8 тендерної документації. Вимогами п. 1 Додатку 1 тендерної документації не передбачено складання довідки з урахуванням всієї техніки яка вказана в кошторисній документації.
3. Згідно до вимог п.12 Додатку 1 тендерної документації лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасники закупівлі підтверджують довідкою в довільній формі або відповідно до форми Додатку 9. ФОП Ганицьким Д.І. наданий Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від 31.07.2020 № 30-9 в довільній формі. Згідно вимог абзацу 7 п. 1 Розділу 3 тендерної документації - «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки.» та п. 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана помилка не є суттєва та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-30 13:01:42
Про надання інформації та документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за процедурою Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку ОСББ (м. Маріуполь, вул. Полтавська, 5) (водопровід та каналізація), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-15-003813-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні інформації, документів і матеріалів, які необхідні для виконання покладених на нього завдань.
З метою проведення моніторингу за процедурою закупівлі UA-2020-07-15-003813-c прошу надати Кошторис.imd 03 серпня 2020 у pdf форматі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-05 13:29:03
Надання кошторису в рамках моніторингу процедури закупівлі
Надання кошторису в рамках моніторингу процедури закупівлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником усунені порушення законодавства в сфері державних закупівель, а саме договір №1.3/13 від 07.09.2020р. розірвано. Додаткова угода про розірвання договору №1 від 13.10.2020р. через електронну систему закупівель оприлюднена 15.10.2020р. об 09:38
2020-10-15 10:00:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону Замовником опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. 2. На порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону Тендерна документація (ЗМІНИ) не містять електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону Замовником опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. 2. На порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону Тендерна документація (ЗМІНИ) не містять електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.) • усунуто
Порушення усунуті шляхом розірвання договору від 07.09.2020 № 1.3/13 на підставі додаткової угоди від 13.10.2020 №1 . Звіт про виконання договору про закупівлю від 15.10.2020.
2020-10-15 15:17:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОСФЕРА 2015" |
521 966,30
UAH з ПДВ
|
514 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГАНИЦЬКИЙ ДАНІЇЛ ІГОРОВИЧ |
527 078,26
UAH з ПДВ
|
515 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ФЕНІНА КРИСТИНА ІГОРІВНА |
563 455,10
UAH з ПДВ
|
563 455,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МОНТАЖ-ЕНЕРГО" |
580 000,00
UAH з ПДВ
|
580 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОСФЕРА 2015" #39921354 |
Відхилено |
514 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 11:57
|
|
ФОП ГАНИЦЬКИЙ ДАНІЇЛ ІГОРОВИЧ #2931809399 |
Переможець |
515 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 16:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 09:40
|
Дод угода №1 к №1.3-13.pdf | укладений |
15 жовтня 2020 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 11:07
|
№1.3-13 від 07.09.2020, вул. Полтавська, 5.pdf | укладений |
07 вересня 2020 11:05
|