Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку ОСББ (м. Маріуполь, вул. Полтавська, 5) (водопровід та каналізація), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-07-15-003813-c 95ce5bb11fb04de7a5d5eeea2a77ffcb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоренко Світлана

+380629404715
+380629404714
departament.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37426079
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5
Контактна особа: Федоренко Світлана
+380629404715,+380629404714
departament.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 05 серпня 2020 13:15
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку ОСББ (м. Маріуполь, вул. Полтавська, 5) (водопровід та каналізація), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Полтавська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 вересня 2020  —  16 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-25-000008 ● 89e3ea80d7154292aadc6dd8e22a565f
  • Статус: вирішено ● Дата: 23 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020 14:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
25.09.2020 № 195
Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та № 003100-18/4943-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.09.2020 № 195

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2020-07-15-003813-c 15.07.2020 ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код за ЄДРПОУ 37426079) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-29 15:05:22

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за процедурою Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку ОСББ (м. Маріуполь, вул. Полтавська, 5) (водопровід та каналізація), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-15-003813-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень з таких питань.
1. Чому опубліковане Департаментом розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради (далі - Замовник) оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-15-003813-c не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, що є порушенням вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
2. Аналізом документів в електронній системі закупівель Prozorro встановлено наступне.
Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 закону» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону (більш детально в Додатку 1 тендерної документації).
(Тендерна документація, вул. Полтавська,5.doc 15 липня 2020 13:09 та Тендерна документація ЗМІНИ, вул. Полтавська,5.docx 24 липня 2020 13:58).
Замовником у пункті 1 ДОДАТКУ 1 для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям передбачено надання Довідки, складеної згідно форми Додатку 2, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання замовлення.
Учасником ФОП Галицьким Д.І. надано інформацію від 19.08.2020 № 31-1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
(Довідка ст.16.pdf 19 серпня 2020 07:30).
При цьому, інформація ФОП Галицького Д.І. від 19.08.2020 № 31-1 не містить відомостей щодо наявності екскаватора місткістю ковша 0,5 м3, бульдозера потужністю 59 кВт та пневматичної трамбівки, які необхідні для здійснення робіт зазначених Замовником у ДОДАТОКУ 8 «Технічне завданням Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку ОСББ (м. Маріуполь, вул. Полтавська, 5) (водопровід та каналізація)», Орієнтовані обсяги робіт розділ 3 Побутова каналізація, у тому числі:
- РН1-8-2 - розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,5 м3 у відвал, група ґрунту 2;
- РН1-12-1 - засипання траншей та котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт при переміщенні ґрунту до 5 м, група ґрунту 1;
- РН1-14-1 - ущільнення ґрунту пневматичними трамбівками, група ґрунту 1-2.
(Технічне завдання, вул. Полтавська,5.docx 15 липня 2020 13:09 та Технічне завдання ЗМІНИ, вул. Полтавська,5.docx 24 липня 2020 13:58).
Крім того, ФОП Галицьким Д.І. надано Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від 31.07.2020 № 30-9, який містить посилання на Закон України «Про здійснення державних закупівель», що втратив чинність 01.08.2016, підстава прийняття Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимогам ДОДАТКУ 9 Тендерної документації.
Також ФОП Галицьким Д.І. у Листі-згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від 31.07.2020 № 30-9, форму якої визначено Замовником у ДОДАТКУ 9 самостійно змінено слова «…у конкурентній процедурі закупівлі..» на слова «…у процедурі конкурсних торгів..».
(Довідка Полтавська 5.pdf 03 серпня 2020 00:05).
Вказане свідчить, що на порушення норми п. 16 ст. 29 Закону Замовник не виявив невідповідності в інформації та не звернувся до учасника з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Натомість, згідно з протоколом від 19.08.2020 № 127/6 Замовником прийнято рішення про визначення переможцем ФОП Галицький Д.І. та укладено з ним договір.
Згідно із пунктом 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Зазначена норма є імперативною, а також обов’язковою для виконання Замовником.
З приводу вищезазначеного прошу надати пояснення.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-02 15:22:23

Пояснення Замовника в рамках моніторингу процедури закупівлі

1. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції вказана в п. 7 Розділу 1 «Загальні положення.» Тендерної документації (Тендерна документація, вул. Полтавська,5.doc 15 липня 2020 13:09 та Тендерна документація ЗМІНИ, вул. Полтавська,5.docx 24 липня 2020 13:58)

2. Розрахунок твердої договірної ціни та кошторис учасника складений відповідно до вимог п. 11 Додатку 1 та Додатку 8 тендерної документації. Вимогами п. 1 Додатку 1 тендерної документації не передбачено складання довідки з урахуванням всієї техніки яка вказана в кошторисній документації.

3. Згідно до вимог п.12 Додатку 1 тендерної документації лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасники закупівлі підтверджують довідкою в довільній формі або відповідно до форми Додатку 9. ФОП Ганицьким Д.І. наданий Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від 31.07.2020 № 30-9 в довільній формі. Згідно вимог абзацу 7 п. 1 Розділу 3 тендерної документації - «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки.» та п. 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана помилка не є суттєва та не впливає на зміст тендерної пропозиції.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-30 13:01:42

Про надання інформації та документів

У межах проведення моніторингу закупівлі за процедурою Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку ОСББ (м. Маріуполь, вул. Полтавська, 5) (водопровід та каналізація), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-15-003813-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні інформації, документів і матеріалів, які необхідні для виконання покладених на нього завдань.
З метою проведення моніторингу за процедурою закупівлі UA-2020-07-15-003813-c прошу надати Кошторис.imd 03 серпня 2020 у pdf форматі.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-05 13:29:03

Надання кошторису в рамках моніторингу процедури закупівлі

Надання кошторису в рамках моніторингу процедури закупівлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником усунені порушення законодавства в сфері державних закупівель, а саме договір №1.3/13 від 07.09.2020р. розірвано. Додаткова угода про розірвання договору №1 від 13.10.2020р. через електронну систему закупівель оприлюднена 15.10.2020р. об 09:38

2020-10-15 10:00:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону Замовником опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. 2. На порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону Тендерна документація (ЗМІНИ) не містять електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. На порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону Замовником опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. 2. На порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону Тендерна документація (ЗМІНИ) не містять електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.) • усунуто

Порушення усунуті шляхом розірвання договору від 07.09.2020 № 1.3/13 на підставі додаткової угоди від 13.10.2020 №1 . Звіт про виконання договору про закупівлю від 15.10.2020.

2020-10-15 15:17:23

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОСФЕРА 2015" 521 966,30
UAH з ПДВ
514 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАНИЦЬКИЙ ДАНІЇЛ ІГОРОВИЧ 527 078,26
UAH з ПДВ
515 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ФЕНІНА КРИСТИНА ІГОРІВНА 563 455,10
UAH з ПДВ
563 455,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОНТАЖ-ЕНЕРГО" 580 000,00
UAH з ПДВ
580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 18:32
інформаційний лист.pdf
31 липня 2020 18:32
додаток 9.pdf
31 липня 2020 18:32
додаток 8.pdf
31 липня 2020 18:32
додаток 7.pdf
31 липня 2020 18:32
додаток 6.pdf
31 липня 2020 18:32
додаток 5.pdf
31 липня 2020 18:32
додаток 4.pdf
31 липня 2020 18:32
додаток 3.pdf
31 липня 2020 18:32
додаток 2.pdf
31 липня 2020 18:32
договор.pdf
31 липня 2020 18:32
дог цена.pdf
31 липня 2020 18:32
Гарантія 2373-20.zip
31 липня 2020 18:32
гарантійний лист.pdf
31 липня 2020 18:32
63.imd
31 липня 2020 18:32
24 витяг НДС.pdf
31 липня 2020 18:32
22 ліцензія.pdf
31 липня 2020 18:32
21 наказ директора.pdf
31 липня 2020 18:32
20 договір ОСББ 51, кб 3.pdf
31 липня 2020 18:32
16 Витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2020 18:32
15 паспорт , ІПН.pdf
31 липня 2020 18:32
14.3 КБ 2 лікарня 49.pdf
31 липня 2020 18:32
14.2 КБ 3 лікапня 49.pdf
31 липня 2020 18:32
13 Статут опис.pdf
31 липня 2020 18:32
12 відомості ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 18:44
Довідка МВС.pdf
19 серпня 2020 18:44
Довідка ДПС.pdf
19 серпня 2020 18:44
Довідки ст. 17.pdf
19 серпня 2020 07:32
Електронний підпис
19 серпня 2020 07:30
Довідки ст.16.pdf
03 серпня 2020 00:12
Електронний підпис
03 серпня 2020 00:05
Довідки Полтавська 5.pdf
03 серпня 2020 00:05
Уставні документи.pdf
03 серпня 2020 00:05
Кошторис.imd
03 серпня 2020 00:05
garantiya_G0720_0372.zip

Публічні документи

03 серпня 2020 07:34
Цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2020 07:34
Договір аналог.pdf
03 серпня 2020 07:34
Стаття 16.pdf
03 серпня 2020 07:34
Уставна документація.pdf
03 серпня 2020 07:34
Договір проект.pdf
03 серпня 2020 07:34
Стаття 17.pdf

Публічні документи

02 серпня 2020 13:52
выписка.pdf
02 серпня 2020 13:52
статут.pdf
02 серпня 2020 13:52
решение.pdf
02 серпня 2020 13:52
наказ директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОСФЕРА 2015"

ФОП ГАНИЦЬКИЙ ДАНІЇЛ ІГОРОВИЧ

ФОП ФЕНІНА КРИСТИНА ІГОРІВНА

ТОВ "МОНТАЖ-ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕКОСФЕРА 2015"
#39921354
Відхилено 514 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 11:57
ФОП ГАНИЦЬКИЙ ДАНІЇЛ ІГОРОВИЧ
#2931809399
Переможець 515 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 16:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 14:57

Документи

12 серпня 2020 11:57
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

В результаті розгляду встановлено, що в інформації та документах ФОП ГАНИЦЬКОГО ДАНІЇЛА ІГОРОВИЧА, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону виявлені невідповідності: 1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не відповідає формі Додатку 2, згідно п. 1 Додатку 1 тендерної документації, а саме: - неповністю вказана назва таблиці; - заголовок стовпця 2 таблиці не відповідає запропонованій формі Додатку 2. Необхідно завантажити в електронну систему закупівель уточнену або нову довідку, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. Довідка, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не відповідає формі Додатку 4, згідно п. 3 Додатку 1 тендерної документації, а саме: - доданий стовпець «види робіт, що виконувалися», не передбачений формою Додатку 4; - у п. 1 довідки учасником наведено договір, предмет договору якого не є аналогічними предмету закупівлі; Необхідно завантажити в електронну систему закупівель уточнену або нову довідку, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАНИЦЬКИЙ ДАНІЇЛ ІГОРОВИЧ
#2931809399
515 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 09:40
Дод угода №1 к №1.3-13.pdf укладений
15 жовтня 2020 09:38
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 11:07
№1.3-13 від 07.09.2020, вул. Полтавська, 5.pdf укладений
07 вересня 2020 11:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: За угодою сторін