Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з капітального ремонту компресорної установки НГЕ- 10/0,7
Services in overhaul of compressor installation NGE-10 / 0,7
Очікувана вартість
354 600,00 UAH
UA-2020-07-15-003286-c 22ace13c07d64379bedab95a89445fe0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Молчан Андрій Вікторович
+38 (05549) 7-33-58.
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Passenger Company" JSC "Ukrzaliznytsya"
National ID: 41022900
Contact point: Duma Alexander provision
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Additional contacts: Molchan Andrey Viktorovich
+38 (05549) 7-33-58.

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 липня 2020 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 вересня 2020 13:14
Очікувана вартість: 354 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10500 UAH
Publication date: 15 липня 2020 12:23
Enquiries until: 07 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 13 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 354 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі»
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації
Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 17.08.2020 18:00
Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Розгорнути Згорнути
Customer category: legal entity and / or business entities that carry out activities in certain areas of business, referred to in paragraph 4 of Part 1 of Art. 2 of the Law "On Public Procurement"
Quantity of goods or volume of work performed or services provided: in accordance with the terms of Annex №1 of the tender documentation.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services. Ukraine, in accordance with Annex №1 of the tender documentation
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: Ukrainian in accordance with the terms of the tender documentation
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with Part 3 of Art. 10 of the Law "On Public Procurement": 17.08.2020 18:00
Mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied;
Other information: other conditions according to the tender documentation.
ype of procurement - procurement procedure - for customers defined in paragraphs 1-3 of the first part of Article 2 of the Law.
Applied evaluation criteria - price.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з капітального ремонту компресорної установки НГЕ- 10/0,7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Services in overhaul of compressor installation NGE-10 / 0,7
CPV: 50530000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору.Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 17.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 12:20
ТД_374-20_Послуги з капітального ремонту компресорної установки НГЕ- 100,7.doc
15 липня 2020 12:20
Проект Договору.doc
15 липня 2020 12:20
Оголошенння (2).doc
15 липня 2020 12:20
ADVERTISEMENT (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання
Дата подання: 07 серпня 2020 16:44
Дата відповіді: 12 серпня 2020 15:00
Доброго дня. В Додатку 1 (Технічне завдання) Тендерної документації в переліку робіт з капітального ремонту компресору НГЕ 10/0,7 (2005 р.в., зав.№158) вказано: заміна гвинтового блоку CF90LG3, заміна контролеру, заміна клапану мінімального тиску, заміна термостату. Просимо уточнити чи передбачено заводом-виробником використання аналогів для заміни основних вузлів та на які саме?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для належного опрацювання Вашого звернення тендерний комітет направив інформацію відповідним спеціалістам Замовника. У разі встановлення доцільності та можливості, тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Крім того, наголошуємо, що відповідно до п.4 «Загальних технічних вимог до предмету закупівлі» Додатку №1 тендерної документації в разі використання еквіваленту матеріалів, оливи(масла), запасних частин, обладнання Виконавець гарантує їх якість не гіршу ніж оригінальних.
Також додатково повідомляємо, що довідки з технічних питань надаються Головним інженером виробничого підрозділу пасажирське вагонне депо станції Миколаїв філії "Пасажирська компанія" АТ "Укрзалізниця" Іконніков Сергій Дмитрович, тел. +38 (0512) 49-22-23
Дякуємо за звернення.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 вересня 2020
UA-2020-07-15-003286-c22ace13c07d64379bedab95a89445fe0
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НІКМАС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 17:46

Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 13:43
Електронний підпис
08 жовтня 2020 13:39
рiшення_№2.pdf
25 вересня 2020 22:32
ДПІ.rar
25 вересня 2020 22:32
Довідка МВС.pdf
25 вересня 2020 22:32
Витяг з ЄДР.pdf
17 серпня 2020 13:03
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:03
Електронний підпис
17 серпня 2020 12:43
Фін звітність.pdf
17 серпня 2020 12:43
Проект договору.pdf
17 серпня 2020 12:43
про санкцii.pdf
17 серпня 2020 12:43
Довідка працівники.pdf
17 серпня 2020 12:43
Довідка мат-тех база.pdf
17 серпня 2020 12:43
рішення№2.pdf
17 серпня 2020 12:43
Рішення.pdf
17 серпня 2020 12:43
опис.pdf
17 серпня 2020 12:43
наказ на ген директора.pdf
17 серпня 2020 12:43
відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 серпня 2020 12:43
Витяг з ПДВ.pdf
17 серпня 2020 12:43
витяг з ЄДР.pdf
17 серпня 2020 12:43
Виписка.pdf
17 серпня 2020 12:43
статут.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НІКМАС" А) Замовником виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НІКМАС" в зв’язку з тим що: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НІКМАС"на вимогу п. 3.3. Додатку 2 ТД: Надало аналогічний договір (скановану копію) в якому відсутній підпис Мазяр В.Л. представника контрагента. 6.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: І) ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НІКМАС" А) вимога п. 3.3. Додатку 2 ТД: встановлену замовником відповідно до положень ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині «3.3.1.На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник надає: - договір (-и)* (не менше одного);……» 7. Перелікінформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: І) ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НІКМАС": А) на вимогу п. п. 3.3. Додатку 2 ТД надати належну скановану копію договору 91 від 21.02.2018 з підписами Мазяр В.Л. представника контрагента.

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:55
договор Калужська .PDF
28 серпня 2020 11:55
відгук Калужська 0001.PDF
28 серпня 2020 11:55
договор Калужська .PDF
28 серпня 2020 11:55
відгук Калужська 0001.PDF
17 серпня 2020 17:33
Електронний підпис
17 серпня 2020 17:33
Електронний підпис
17 серпня 2020 17:25
9 Договір.PDF
17 серпня 2020 17:13
Garantiya_10 500.zip
17 серпня 2020 17:13
10 Відгук.pdf
17 серпня 2020 17:13
8 Відсутність підстав.pdf
17 серпня 2020 17:13
6 статут ТД.PDF
17 серпня 2020 17:13
5 Рішення учасників ТД.PDF
17 серпня 2020 17:13
4 Наказ на директора ТД.PDF
17 серпня 2020 17:13
3 Про субпідрядника.pdf
17 серпня 2020 17:13
1 Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НІКМАС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ" 281 870,10
UAH з ПДВ
229 989,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НІКМАС" 353 600,00
UAH з ПДВ
229 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 13:43
Електронний підпис
08 жовтня 2020 13:39
рiшення_№2.pdf
25 вересня 2020 22:32
ДПІ.rar
25 вересня 2020 22:32
Довідка МВС.pdf
25 вересня 2020 22:32
Витяг з ЄДР.pdf
17 серпня 2020 13:03
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:03
Електронний підпис
17 серпня 2020 12:43
Фін звітність.pdf
17 серпня 2020 12:43
Проект договору.pdf
17 серпня 2020 12:43
про санкцii.pdf
17 серпня 2020 12:43
Довідка працівники.pdf
17 серпня 2020 12:43
Довідка мат-тех база.pdf
17 серпня 2020 12:43
рішення№2.pdf
17 серпня 2020 12:43
Рішення.pdf
17 серпня 2020 12:43
опис.pdf
17 серпня 2020 12:43
наказ на ген директора.pdf
17 серпня 2020 12:43
відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 серпня 2020 12:43
Витяг з ПДВ.pdf
17 серпня 2020 12:43
витяг з ЄДР.pdf
17 серпня 2020 12:43
Виписка.pdf
17 серпня 2020 12:43
статут.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:55
договор Калужська .PDF
28 серпня 2020 11:55
відгук Калужська 0001.PDF
28 серпня 2020 11:55
договор Калужська .PDF
28 серпня 2020 11:55
відгук Калужська 0001.PDF
17 серпня 2020 17:33
Електронний підпис
17 серпня 2020 17:33
Електронний підпис
17 серпня 2020 17:25
9 Договір.PDF
17 серпня 2020 17:13
Garantiya_10 500.zip
17 серпня 2020 17:13
10 Відгук.pdf
17 серпня 2020 17:13
8 Відсутність підстав.pdf
17 серпня 2020 17:13
6 статут ТД.PDF
17 серпня 2020 17:13
5 Рішення учасників ТД.PDF
17 серпня 2020 17:13
4 Наказ на директора ТД.PDF
17 серпня 2020 17:13
3 Про субпідрядника.pdf
17 серпня 2020 17:13
1 Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НІКМАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ"
#41977762
Переможець 229 989,60
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 12:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ"
#41977762
229 989,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 16:13
12 Звіт виконання договору.doc укладений
16 лютого 2021 16:13
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 16:09
Договір УЗ-ЦЛ-20514-Ю.pdf укладений
09 жовтня 2020 16:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 229 989,60
UAH (в тому числі ПДВ 38 331,60 UAH)