Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кулер до корпусу Vinga 12025; Кулер до корпусу Vinga 8025
Очікувана вартість
218,00 UAH
UA-2020-07-15-003270-b e314604fcb344a80bbd369704dda5972
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бордуляк Галина Ігорівна

+380324932106 cher.lik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЧЕРВОНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01996869
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, вулиця Івасюка, 2
Контактна особа: Бордуляк Галина Ігорівна
+380324932106
cher.lik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Категорія замовника: підприємство, уставнови, організації відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 139UAH без ПДВ
Кулер до корпусу Vinga 12025
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, вул. Івасюка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Ціна за одиницю: 79UAH без ПДВ
Кулер до корпусу Vinga 8025
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, вул. Івасюка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів після поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлені товари здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих товарів. Джерело фінансування - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

15 липня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тарнавський Вадим Васильович
#3039106471
Переможець 218,00
UAH
15 липня 2020 14:50

Документи

15 липня 2020 14:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 15:05

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Кулер до корпусу Vinga 12025 1 шт 139,00
UAH
Кулер до корпусу Vinga 8025 1 шт 79,00
UAH