Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція вулиці Карпатської с.Поляниця Яремчанської міської ради Івано-Франківської області протяжністю 1800 м. (Коригування робочого проекту № 3)» (ГБН Г.1-218-182:2011) (ДК 021:2015 - 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).
Очікувана вартість
11 905 686,00 UAH
UA-2020-07-15-002388-c 25e08fe2eb884334acad2edccdafd00f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимофій Оксана Іллінічна

+380978912502 polyanutska-sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОЛЯНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЯРЕМЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25596005
Місцезнаходження: 78593, Україна , Івано-Франківська обл., м. Яремче, с. Поляниця
Контактна особа: Тимофій Оксана Іллінічна
+380978912502
polyanutska-sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
За результатами закупівлі між Поляницькою сільською радою Яремчанської міської ради Івано-Франківської області та ТзОВ «ПБС» укладено Договір від 11 вересня 2019 року №3 про закупівлю підрядних робіт за державні кошти за найменуванням робіт «Реконструкція вулиці Карпатської с.Поляниця Яремчанської міської ради Івано-Франківської області протяжністю 1800м. Коригування робочого проекту №2». Загальна вартість робіт за договором складає 24 853 216,00 грн. (Двадцять чотири мільйони вісімсот п’ятдесят три тисячі двісті шістнадцять гривень 00 коп.).
В ході виконання підрядних робіт виникла необхідність здійснити коригування робочого проекту «Реконструкція вулиці Карпатської с.Поляниця Яремчанської міської ради Івано-Франківської області протяжністю 1800м. Коригування робочого проекту №2» та внести необхідні зміни.
Оскільки більшістю домоволодінь і приватних садиб на даній ділянці вулиці знаходиться з правого боку від проїзної частини автомобільної дороги, було прийнято рішення змістити проїзну частину, з правого сторони узбіччя влаштувати пішохідну доріжку. Дане рішення було прийнято для забезпечення безпеки дорожнього руху, як водіїв, так і пішоходів. Цим самим зменшилась кількість пішохідних переходів.
В зв’язку з цим виникла необхідність проведення ряду додаткових робіт, а саме:
- Монтаж армуючої сітки з композитної арматури на стиках а/б покриттів;
- Влаштування додаткового шару асфальтобетону на автомобільній дорозі та пішо і вело доріжках;
- Монтаж бар’єрного огородження між пішохідною доріжкою і автомобільною дорогою.
Проте, у зв’язку з перезволоженням грунтів, які знаходяться в межах ділянок визначених для пішо- вело доріжок, необхідно здійснити вибір грунту до твердої основи та засипати дані місця бутовим каменем.
Для зменшення вартості робіт було прийняте рішення відмовитись від монтажу бортового каменю між вело доріжкою і автомобільною дорогою.
З врахуванням пропозицій підрядника та Поляницькою сільською радою, розроблено робочий проект «Реконструкція вулиці Карпатської с.Поляниця Яремчанської міської ради Івано-Франківської області протяжністю 1800 м. (Коригування робочого проекту №3)», який пройшов державну експертизу філії ДП «Укрдержекспертиза» в Івано-Франківській області 01.04.2020 року.
Відповідно до частини 1 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. В пункті 5 частини 2 статті 40 Закону вказано, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:: - «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера».
23 червня 2020 року експертним висновком №436/06 від 23.06.2020 року Івано-Франківської торгово-промислової палати за результатами дослідження було прийнято рішення, що Поляницька сільська рада Яремчанської міської ради Івано-Франківської області має достатні підстави для можливості застосування переговорної процедури закупівлі з Підрядником Товариством з обмеженою відповідальністю «ПБС» на суму 11 905 686,00 грн. (Одинадцять мільйонів дев’ятсот п’ять тисяч шістсот вісімдесят шість гривень 00 коп.) для виконання додаткових робіт запланованих за коригованим робочим проектом «Реконструкція вулиці Карпатської с.Поляниця Яремчанської міської ради Івано-Франківської області протяжністю 1800 м. (Коригування робочого проекту №3)» за умов існування та дотримання одночасно наступних підстав визначених п. 5 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами та доповненнями), а саме:
- сума робіт не перевищує 50 % від ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера;
- можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера;
- після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника;
- закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 26 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Реконструкція вулиці Карпатської с.Поляниця Яремчанської міської ради Івано-Франківської області протяжністю 1800 м. (Коригування робочого проекту № 3)» (ГБН Г.1-218-182:2011) (ДК 021:2015 - 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція вулиці Карпатської с.Поляниця Яремчанської міської ради Івано-Франківської області протяжністю 1800 м. (Коригування робочого проекту № 3)» (ГБН Г.1-218-182:2011) (ДК 021:2015 - 45233000-9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: с. Поляниця, м. Яремче, Івано-Франківська область, 78593, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних Сторонами. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс) в розмірі до 30 відсотків річної вартості робіт на строк не більше як три місяці. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства виконані роботи протягом 30-ти календарних днів з моменту надходження бюджетних коштів. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних Сторонами. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс) в розмірі до 30 відсотків річної вартості робіт на строк не більше як три місяці. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства виконані роботи протягом 30-ти календарних днів з моменту надходження бюджетних коштів. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

15 липня 2020 11:25
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБС"
#32872788
Переможець 11 905 686,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 11:31

Документи

15 липня 2020 11:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 11:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБС"
#32872788
11 905 686,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2020 11:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 11:51
Договір.PDF укладений
06 серпня 2020 11:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 13:40
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:48
File0003.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: №2 до договору №97
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML