Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Каштанова, 4-а у смт Гришківці Бердичівського району Житомирської області – будівництво». (Завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
4 634 000,00 UAH
UA-2020-07-15-002329-c de156617c5584058ad3c75aa1d8ccf95
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 15:31
Очікувана вартість: 4 634 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23169 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Каштанова, 4-а у смт Гришківці Бердичівського району Житомирської області – будівництво». (Завершення робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13337, Україна, Житомирська область, смт Гришківці Бердичівського району, вул. Каштанова, 4-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 11:19
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
15 липня 2020 11:19
Додаток 7 до тендерної документації.rar
15 липня 2020 11:19
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" 4 604 602,80
UAH з ПДВ
4 604 602,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" 4 633 945,20
UAH з ПДВ
4 633 945,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 19:03
Електронний підпис
18 серпня 2020 19:03
16793_ГАРАНТІЯ_ВИКОНАННЯ.rar
18 серпня 2020 17:57
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:56
Папери 2.PDF
18 серпня 2020 17:56
Папери 1.PDF
31 липня 2020 17:58
Електронний підпис
31 липня 2020 17:55
SCAN0000.PDF
31 липня 2020 17:54
Електронний підпис
31 липня 2020 17:48
Ч9.PDF
31 липня 2020 17:48
Ч8.PDF
31 липня 2020 17:48
Ч7.PDF
31 липня 2020 17:36
Електронний підпис
31 липня 2020 17:35
Довідка1.PDF
31 липня 2020 17:35
4.PDF
31 липня 2020 17:35
3.PDF
31 липня 2020 17:35
2.PDF
31 липня 2020 17:35
1.PDF
31 липня 2020 17:23
Електронний підпис
31 липня 2020 17:22
довідка.zip
31 липня 2020 17:22
FW ЗАБУДОВНИК__15463(4).zip
31 липня 2020 17:13
Електронний підпис
31 липня 2020 17:11
Ч6 довідки.PDF
31 липня 2020 17:11
Ч5.PDF
31 липня 2020 17:11
Ч4.PDF
31 липня 2020 17:11
Ч3.PDF
31 липня 2020 17:11
Ч2.PDF
31 липня 2020 17:11
Ч1.PDF
31 липня 2020 17:07
230.rar
31 липня 2020 16:57
виписки.zip
31 липня 2020 16:52
Установчі.PDF
31 липня 2020 16:52
Тендерна пропозиція.PDF
31 липня 2020 16:52
Субчик.PDF
31 липня 2020 16:52
Реєстр.PDF
31 липня 2020 16:52
Проект договору.PDF
31 липня 2020 16:52
паспорт.PDF
31 липня 2020 16:52
накази.PDF
31 липня 2020 16:52
МТБ.PDF
31 липня 2020 16:52
Ліцензія дозвола.PDF
31 липня 2020 16:52
Лист-згода.PDF
31 липня 2020 16:52
Лист згода з тех спец.PDF
31 липня 2020 16:52
Захист довкілля.PDF
31 липня 2020 16:52
Дозвільні субчик.PDF
31 липня 2020 16:52
Довіка працівники.PDF
31 липня 2020 16:52
Довідки.PDF
31 липня 2020 16:52
Довідки ст.17.PDF
31 липня 2020 16:52
Довідка публіч інф.PDF
31 липня 2020 16:52
Відгук.PDF
31 липня 2020 16:52
Аналог догов 2.PDF

Публічні документи

31 липня 2020 16:09
Електронний підпис
31 липня 2020 16:08
частина 3.rar
31 липня 2020 16:08
частина 2.rar
31 липня 2020 16:08
частина 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАБУДОВНИК"

ТОВ "УК "Комфорт-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАБУДОВНИК"
#13545190
Переможець 4 604 602,80
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАБУДОВНИК"
#13545190
4 604 602,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:49
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 15:36
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
14 липня 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2021 11:02
Додаткова угода № 5 до Д-ру № 76-20.pdf зміни до договору
08 червня 2021 10:59
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 08:25
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:25
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 10:15
76-20 Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 10:13
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 15:02
76-20 додаткова угода №2.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 15:01
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 14:02
16793_ГАРАНТІЯ_ВИКОНАННЯ.rar укладений
20 серпня 2020 14:01
76-20 Додаткова угода.pdf укладений
20 серпня 2020 14:01
76-20.pdf укладений
20 серпня 2020 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 76-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 76-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами взятих на себе зобов’язань, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021 та термін дії договору до 31.12.2021.
Номер договору про закупівлю: 76-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: пункт 4.2 розділу IV Договору викласти у новій редакції; доповнити Договір п. 4.15; пункт 15.2 розділу XV викласти у новій редакції; пункт 15.4 розділу XV викласти у новій редакції; Додаток 2 викласти у новій редакції; виправити описку у назві Додатку № 3; вважати вірним: Додаток № 3 "Протокол погодження договірної ціни"; Доповнити розділ XXIV Договору додатком № 3-21; у зв`язку зі зміною реквізитів, розділ XXV Договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 76-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: п. 3.1 Розділу 3 цього Договору викласти в новій редакції. Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3 та Додаток 3-21 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 76-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 457 359,20
UAH (в тому числі ПДВ 742 893,20 UAH)