Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45230000-8 (поточний ремонт асфальтобетонного покриття внутрішньоквартального проїзду по проїзду Жовтневому в Інгульському районі м.Миколаєва)
Очікувана вартість
858 292,80 UAH
UA-2020-07-15-001864-a 5f24b59273204b4aa9d68a2028e9129c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радюк Алла Юріївна

+380512247058 alla170283@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410582
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1
Контактна особа: Радюк Алла Юріївна
+380512247058
alla170283@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 16:10
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 16:10
Початок аукціону: 03 серпня 2020 11:48
Очікувана вартість: 858 292,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 582,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25748.78 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


2020р.- 224672.40грн.; 2021р. - різниця суми, з якою Підрядник став переможцем торгів та вартості робіт на 2020 рік, 05410582, 1157кв.м., категорія: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, місцезнаходження: 54003, м.Миколаїв, пр.Богоявленський, 1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1157 м.кв
45230000-8 (поточний ремонт асфальтобетонного покриття внутрішньоквартального проїзду по проїзду Жовтневому в Інгульському районі м.Миколаєва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, проїзд Жовтневий
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг за фактично надані послуги Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 16:06
ТД проїзд Жовтневий.pdf
15 липня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 16:06
ТД проїзд Жовтневий.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-21-000011 ● aa6996b673db43eabfa4409f87cd4ea2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2020 11:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
21.10.2020 №61
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 року №003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.10.2020 №61
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-07-15-001864-a 15.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-28 17:02:03

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з пoтoчного ремонту асфальтобетонного покриття внутрішньоквартального проїзду по проїзду Жовтневому в Інгульському районі м.Миколаєва (ДК 021:2015: 45230000-8: – «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-15-001864-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1. З яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Чому у тендерній документації встановлено, що строк дії тендерних пропозицій вважається дійсним із дати розкриття тендерних пропозицій, а не з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
3. Яким чином учасником ФОП Арутюнян Натела Гарушівна, якого обрано переможцем відкритих торгів, виконано вимоги тендерної документації, а саме:
- як учасником:
– щодо подання електронної банківської гарантії, виданої банківською установою з накладанням ЕЦП гаранта (пункт 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»);
- щодо наявності у складі пропозиції реєстру (пункт 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій»)
- щодо надання письмової згоди на включення істотних умов договору до договору про закупівлю шляхом подання відповідного гарантійного листа;
- як переможцем: щодо надання на етапі укладання договору (не пізніше ніж через десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) цінової пропозиції за результатами електронного аукціону щодо закупівлі із кошторисною документацією, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону та надання договірної ціни, розрахунку загальновиробничих витрат, локальних кошторисів, відомостей ресурсів в електронному вигляді у форматі *.pdf та *.bdeu або *.sts (згідно відомості об’ємів надання послуг), пояснювальної записки до кошторису, календарного графіка надання послуг (пункт 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій»);
4. З яких підстав в локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-1, який є додатком до договору від 01 вересня 2020 року №224/1, укладеного із ФОП Арутюнян Натела Гарушівна, обсяг робіт щодо улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші без застосування укладальників асфальтобетону (по ділянках Від вул. Театральної до вул. Молодогвардійської; від вул. Молодогвардійської до вул. Космонавтів; від вул. Південної до вул. Паркової) не відповідає обсягам, зазначеним у тендерній пропозиції ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-02 12:09:54

пояснення

Про надання пояснення
1. Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову оскільки оголошення подається шляхом заповнення електронних форм (рядок «мова – відсутній»);
2. У тендерній документації встановлено, що строк дії тендерних пропозицій вважається дійсним із дати розкриття тендерних пропозицій, а не з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій у зв’язку з помилкою (не змінено по новому Закону) ;
3. ФОП Арутюнян Натела Гарушівна, якого обрано переможцем відкритих торгів,не виконано вимоги тендерної документації, а саме: електронна банківська гарантія, видана банківською установою не містить ЕЦП гаранта
4. Щодо наявності у складі пропозиції реєстру - реєстр відсутній
5. В локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-1, який є додатком до договору від 01 вересня 2020 року №224/1, укладеного із ФОП Арутюнян Натела Гарушівна, обсяг робіт щодо улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші без застосування укладальників асфальтобетону (по ділянках Від вул. Театральної до вул. Молодогвардійської; від вул. Молодогвардійської до вул. Космонавтів; від вул. Південної до вул. Паркової) не відповідає обсягам, зазначеним у тендерній пропозиції, оскільки штатним розписом адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради не передбачено наявність фахівців (інженерів з проектно-кошторисної роботи), наділених повноваженнями щодо перевірки відомостей обсягів робіт. Крім того, кошторис розраховується в програмному комплексі АВК, який є ліцензійним програмним забезпеченням. Дане забезпечення також відсутнє в адміністрації району.

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунуто шляхом розірвання договору

2020-11-13 15:11:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА" 785 000,00
UAH з ПДВ
689 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АРУТЮНЯН НАТЕЛА ГАРУШІВНА" 843 500,00
UAH з ПДВ
690 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 14:31
Електронний підпис
31 липня 2020 14:27
Статут з описом.pdf
31 липня 2020 14:27
Реєстр.pdf
31 липня 2020 14:27
Проект договору.pdf
31 липня 2020 14:27
Довідка МТБ .pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 16:14
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:48
Довідка ст.17.pdf
12 серпня 2020 15:48
Довідка податкова.pdf
12 серпня 2020 15:48
Довідка (3).zip
31 липня 2020 12:16
Електронний підпис
31 липня 2020 12:15
Гарантія_25 748,78 UAH.pdf
31 липня 2020 12:15
banking_licence_ПУМБ.pdf
31 липня 2020 12:15
цінова пропозиція.pdf
31 липня 2020 12:15
характеристики.pdf
31 липня 2020 12:15
субподряд.pdf
31 липня 2020 12:15
Список техніки.pdf
31 липня 2020 12:15
свідоцтво.pdf
31 липня 2020 12:15
Ліцензія.pdf
31 липня 2020 12:15
Довідки.pdf
31 липня 2020 12:15
Довідки ст.17.pdf
31 липня 2020 12:15
Довідка податкова.pdf
31 липня 2020 12:15
витяг від 31.07.pdf
31 липня 2020 12:15
Dovidka_20184365880270353355 (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА"

ФОП "АРУТЮНЯН НАТЕЛА ГАРУШІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА"
#42917809
Відхилено 689 990,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 14:31
ФОП "АРУТЮНЯН НАТЕЛА ГАРУШІВНА"
#2440215444
Переможець 690 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 19:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 19:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АРУТЮНЯН НАТЕЛА ГАРУШІВНА"
#2440215444
690 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 13:54
звіт укладений
25 листопада 2020 13:53
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 13:51
ДУ 1.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 13:39
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 11:22
договір укладений
01 вересня 2020 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 224
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 185 832,00
UAH
Причини розірвання договору: усунення порушеннь законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку за результатами моніторингу