Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

контейнери пластмасові з плоскою кришкою
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-07-15-001845-b 9a850216815c4458904cad9f46752e58
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнатів Ірина

+380676963591 praid2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ФІРМА "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 03348465
Вебсайт: http://lsct.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, ВУЛИЦЯ ЖОВКІВСЬКА, будинок 18
Контактна особа: Гнатів Ірина
+380676963591
praid2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 12:51
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 12:51
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


контейнери пластмасові з плоскою кришкою, об'єм 1.1 куб.м
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт.
контейнери пластмасові з плоскою кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, Львів, вул. Жовківська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Повна оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дня поставки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 12:45
4_Тендерна документація_1.1.doc
04 вересня 2020 12:45
Зміни_04.09.2020.docx
30 липня 2020 12:14
3_Тендерна документація_1.1.doc
30 липня 2020 12:14
Зміни_30.07.2020.docx
15 липня 2020 11:58
2_Тендерна документація_1.1.doc
04 вересня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 12:45
4_Тендерна документація_1.1.doc
04 вересня 2020 12:45
Зміни_04.09.2020.docx
30 липня 2020 12:14
3_Тендерна документація_1.1.doc
30 липня 2020 12:14
Зміни_30.07.2020.docx
15 липня 2020 11:58
2_Тендерна документація_1.1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 17 липня 2020 17:45
Дата відповіді: 20 липня 2020 08:46
просимо пояснити, що маєте на увазі під аналогічним договором: аналогічним за ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску чи аналогічним за предметом закупівлі?
Відповідь: Відповідно до тендерної документації учасник має підтвердити досвід виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Замовник розглядатиме як аналогічний договір із зазначенням аналогічного предмета закупівлі у випадку відсутності посилання у договорі на код ДК.
Відповідність розмірам
Дата подання: 17 липня 2020 17:45
Дата відповіді: 20 липня 2020 08:49
Просимо вказати гранично допустимі розміри оскільки в тендерній документації вказано тільки «Відповідність розмірам EN 840 -2»
Відповідь: Розміри встановлюються для контейнерів 1.1 м.кб. європейським стандартом EN 840 -2 з яким учасники можуть ознайомитися у вільному доступі. Виробники продукції керуються відповідним стандартом.
Зазначення персональних даних
Дата подання: 17 липня 2020 17:46
Дата відповіді: 20 липня 2020 08:51
Просимо вказати які саме персональні дані необхідно вказати в довідці складеній в довільній формо вказаній Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції письмову згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації довідка про про згоду на обробку персональних даних подається в довільній формі, тобто учасник сам зазначає на власний розсуд відповідні персональні дані щодо яких він погоджується на їх обробку.
Об’єм поставки
Дата подання: 17 липня 2020 17:46
Дата відповіді: 20 липня 2020 08:53
просимо пояснити кількість партій та кількісний об’єм кожної партії так як в пункті 1.1 додатку 4 (Проект договору про закупівлю) вказано що поставки проводяться партіями згідно заявок Замовника, а пункт 4.1. (Проекту) визначає термін реагування постачальника на заявку замовника, простіше кажучи – потрібно розуміти графік поставки та зробити його додатком до договору
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обсяг (об'єм) партії визначається виробничими потребами Замовника та є змінною величиною, тому бути чітко визначеною не може.
Найменування товару
Дата подання: 17 липня 2020 17:47
Дата відповіді: 20 липня 2020 08:55
Чому ви вказуєте в проекті договору найменування товару «контейнери пластмасові з плоскою кришкою» чи буде вважатись помилкою чи підставою для дискваліфікації поставка «контейнерів пластикових з плоскою кришкою»
Відповідь: Зазначення поставка "контейнерів пластикових з плоскою кришкою" не буде вважатися помилкою.
Упаковка товару
Дата подання: 17 липня 2020 17:47
Дата відповіді: 20 липня 2020 08:57
Прошу пояснити яка має бути упаковка товару
Відповідь: Упаковка, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення та зберігання.
Гарантія на упаковці
Дата подання: 17 липня 2020 17:47
Дата відповіді: 20 липня 2020 08:58
Гарантія вказана на упаковці? Таке можливо по відношенню до предмету закупівлі?
Відповідь: Якщо упаковка виробника дозволяє таку можливість, то цілком можливо.
В чому різниця двох пунктів
Дата подання: 17 липня 2020 17:48
Дата відповіді: 20 липня 2020 09:01
Чому в проекті договору різні за змістом права постачальника вказані під одним і тим номером : «5.4.2.На дострокову поставку товару за письмовим погодженням Замовника. 5.4.2.У разі невиконання зобов’язань Замовником Постачальник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у строк не менше ніж за 20 календарних днів до розірвання Договору.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це технічний збій у нумерації пунктів договору, який не впливає на зміст та обсяг прав постачальника.
Нерівність замовника та постачальника
Дата подання: 17 липня 2020 17:49
Дата відповіді: 20 липня 2020 09:04
Чому в розділі 5 п.5.2.1 проекту договору вказано, що Замовник має право «У разі невиконання, або неналежного виконання зобов’язань Постачальником достроково розірвати договір, в односторонньому порядку, повідомивши про це Постачальника не менше ніж за 5 календарних днів до розірвання Договору» тоді як в п.5.4.2 вказано «У разі невиконання зобов’язань Замовником Постачальник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у строк не менше ніж за 20 календарних днів до розірвання Договор» ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Чинним законодавством передбачається свобода договору. Договір може містити будь-які умови, що не суперечать чинному законодавству. Замовнику, відповідно до законодавства про публічні закупівлі потрібно більше часу для проведення нової закупівлі у випадку дострокового розірвання договору.
Відповідальність постачальника
Дата подання: 17 липня 2020 17:49
Дата відповіді: 20 липня 2020 09:12
Просимо обґрунтувати штраф в розмірі 30% за поставки неякісного товару. Чому саме 30% а не 10%, чим керується замовник при визначенні саме таких відсотків?
Відповідь: Звертаємо увагу, що ст. 231 Господарського кодексу України містить наступні положення щодо розміру штрафних санкцій: "якщо інше не передбачено законом чи договором", "санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг)". Враховуючи вище наведене Замовник керується вимогами ст. 231 Господарського кодексу України.
Відповідальність постачальника
Дата подання: 17 липня 2020 17:49
Дата відповіді: 20 липня 2020 09:13
Просимо обґрунтувати штраф в розмірі 30% за несвоєчасність поставки товару. Чому саме 20% а не 10, 25%, чим керується замовник при визначенні саме таких відсотків?
Відповідь: Звертаємо увагу, що ст. 231 Господарського кодексу України містить наступні положення щодо розміру штрафних санкцій: "якщо інше не передбачено законом чи договором", "санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов'язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг)". Враховуючи вище наведене Замовник керується вимогами ст. 231 Господарського кодексу України.
Класифікатор закупівлі
Дата подання: 17 липня 2020 17:50
Дата відповіді: 20 липня 2020 09:15
Чому замовник у всій тендерній документації вказує класифікатор закупівлі «ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластмасові з плоскою кришкою») тоді як має бути вказано – «ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску»?
Відповідь: Тому, що «ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери пластмасові з плоскою кришкою») є повною назвою закупівлі, яка визначається згідно встановлених правил. Контейнери пластмасові з плоскою кришкою - це конкретна назва предмету закупівлі, яка прописується в окремій графі оголошення про закупівлі та є передбаченою електронною системою закупівель.
Щодо матеріалу виготовлення
Дата подання: 17 липня 2020 17:53
Дата відповіді: 20 липня 2020 09:16
Чи будуть розглядатись контейнери об'ємом 1100 літрів які відповідають всім зазначеним вимогам крім матеріалу виготовлення але при цьому відповідають стандартам EN 840?
Відповідь: Матеріал виготовлення має бути пластмаса (пластик).
Щодо гребінчастого захвату
Дата подання: 17 липня 2020 17:55
Дата відповіді: 20 липня 2020 09:18
Підскажіть будь-ласка, чому саме, гребінчастий захват, повинен бути підвищеної міцності з сотовидним контуром? А який ще буває?
Відповідь: Гребінчастий захват підвищеної міцності з сотовидним контуром є передбачений стандартами якості такого виду товарів.
корпус контейнера
Дата подання: 17 липня 2020 17:59
Дата відповіді: 20 липня 2020 09:19
Чому саме корпус контейнера має бути пластмасовий? А ущільненого поліетилену HDPE можна? Контейнери виготовляються саме з нього... Жоден виробник якісних контейнерів не використовує у їх виготовленні пластмас.
Відповідь: Замовник не обмежує учасника в поданні пропозиції.
клеса з фіксатором
Дата подання: 17 липня 2020 18:00
Дата відповіді: 20 липня 2020 09:20
Будь-ласка роз'ясніть, що мається на увазі два клеса з фіксатором? А з гальмами можна?
Відповідь: Фіксатори забезпечують знерухомлення коліс.
вимога Додатку 3 до ТД
Дата подання: 17 липня 2020 18:00
Дата відповіді: 20 липня 2020 09:23
Просимо Замовника пояснити вимогу Додатку 3 до ТД, «Матеріал: пластмаса, HDPE», але надалі Замовник суперечить цій вимозі на ступним «Кришка: пластмасова плоска» та «Корпус: пластмасовий», тобто контейнери з матеріалу HDPE не можуть бути запропоновані?
Відповідь: У відповідній вимозі зазначено пластмаса через кому HDPE, тобто учасник не обмежений у поданні своєї пропозиції.
кришка контейнера
Дата подання: 17 липня 2020 18:01
Дата відповіді: 20 липня 2020 09:25
Чому саме кришка контейнера має бути пластмасовою? А ущільненого поліетилену HDPE можна? Контейнери виготовляються саме з нього...
Відповідь: Учасник не обмежений у поданні пропозиції.
Сертифікація
Дата подання: 17 липня 2020 18:02
Дата відповіді: 20 липня 2020 09:33
Дана умова, щодо контейнерів 1100 л, Сертифікація по RAL-GZ 951/1 є такою, що дискримінує потенційних Учасників та порушує норми ч. 4 ст. 22, та ст. 23 ЗУ Про публічні закупівлі. Тому просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Дана умова не дискримінує учасників. Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі": У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі": У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Таким чином, Замовником дотримано вимог чинного законодавства, які не можуть розглядатися як дискримінаційні.
сертифікація
Дата подання: 17 липня 2020 18:02
Дата відповіді: 20 липня 2020 09:36
Дана продукція не підлягає сертифікації на території україни. Поясніть чи потрібно подавати в документації сертифікати? Як буде перевірятись їхня правдивість?
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації: У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Щодо поставки
Дата подання: 17 липня 2020 18:03
Дата відповіді: 20 липня 2020 09:40
Просимо Замовника зазначити в якому вигляді потрібно поставляти товар, в зібраному чи розібраному Відповідь.
Відповідь: Товар має бути поставлений готовим до негайної експлуатації Замовником у його діяльності, тобто повністю зібраним та укомплектованим.
Розгорнути всі запитання: 21 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-15-001845-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 24 липня 2020 15:59
Щодо усунення Замовником (ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ФІРМА "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС") дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-07-15-001845-b
Враховуючи викладене просимо: 1. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію пункт 4.1. Проекту договору: «Постачальник здійснює поставку товару партіями згідно заявок Замовника протягом 5 робочих днів з дня подання Замовником заявки (письмово, усно, електронними засобами). Поставка товару відбувається на умовах DDP, згідно міжнародним правилам «Інкотермс-2010» та збільшити термін поставки товару до 60 робочих днів. 2. Зобов’язати Замовника п.6.4 розділу 6 проекту договору викласти в новій редакції: «6.4. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при поставці товару Постачальник сплачує Покупцю штрафні санкції у розмiрi подвійної облікової ставки НБУ від вартості Товару за кожний прострочений день.». 3. Зобов’язати Замовника доповнити розділ 6 проекту договору п.6.6. з наступним змістом: «У разі безпідставної відмови від прийняття товару або його оплати, Покупець сплачує Постачальнику штрафні санкції у розмiрi подвійної облікової ставки НБУ від вартості Товару за кожний прострочений день».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 липня 2020 12:15
Рішення від 28.07.2020 № 14505 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 12:15
Рішення від 20.08.2020 № 15863.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 22:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано. Зміни в тендерну документацію внесені.
Дата виконання рішення замовником: 04 вересня 2020 12:43

Документи подані скаржником

24 липня 2020 15:52
Скарга Львів 1100л.pdf
24 липня 2020 15:52
Скарга Львів 1100л.pdf.p7s
14 серпня 2020 09:27
Заява.pdf
14 серпня 2020 09:27
Лист № 803 від 10.07.2020.pdf
14 серпня 2020 09:27
Конверт.pdf

Документи подані замовником

31 липня 2020 16:27
Пояснення_Скарга.doc
31 липня 2020 16:28
Лист № 803 від 10.07.2020.pdf
31 липня 2020 16:28
Скріни щодо поставки.pdf
12 серпня 2020 11:17
Додаткові пояснення.doc
12 серпня 2020 11:17
Сертифікат_Італія.pdf
12 серпня 2020 11:17
Сертифікат_Німеччина.pdf
04 вересня 2020 12:43
Зміни_04.09.2020.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
11 вересня 2020 12:51
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій