Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (обладнання для їдальні ЗОШ №11)
Очікувана вартість
394 000,00 UAH
UA-2020-07-15-001800-b 7696b00b966d4f47a23f326b67efcb91
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Марина Петрівна

380474432128 Viddil_osviti_umr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147121
Вебсайт: http://um-osvita.gov.ua/
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Костельна, 12
Контактна особа: Коваленко Марина Петрівна
380474432128
Viddil_osviti_umr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 09:00
Очікувана вартість: 394 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
ДК 021:2015 - 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (обладнання для їдальні ЗОШ №11)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, Навчальні заклади відділу освіти Уманської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на оплату товару Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 11:56
ТД кухонне обладнання ЗОШ 11.docx
15 липня 2020 11:56
Проект договору 2020 кухонне обладнання.doc
15 липня 2020 11:55
Додаток 3.docx
15 липня 2020 11:55
Додаток 7.docx
15 липня 2020 11:55
Додаток 1.docx
15 липня 2020 11:55
Додаток 2.docx
15 липня 2020 11:55
Додаток 6.docx
15 липня 2020 11:55
Додаток 5.docx
15 липня 2020 11:55
Додаток 4.docx
15 липня 2020 11:55
протокол ОТ УО кухонне обладнання ЗОШ № 11.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
31 липня 2020 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій