Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до буд. №30,91 по вул. Процишина в м. Ладижин, Вінницької області
Очікувана вартість
1 301 371,00 UAH
UA-2020-07-15-001613-b ● faef5e38071748a2aa86d57bde87815d
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛАДИЖИНСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04325621 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., Ладижин, вулиця Петра Кравчика, 4 |
Контактна особа: |
Олійник Олександр Філімонович 380434367470 lad_rada@ukrpost.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2020 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 1 301 371,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 506,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до буд. №30,91 по вул. Процишина в м. Ладижин, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24321, Україна, Вінницька область, Ладижин, вул. П.Кравчика,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2020 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2020 16:37 |
39ПРОТОКОЛ.pdf |
15 липня 2020 16:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 липня 2020 16:37 |
39ПРОТОКОЛ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-15-001613-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:36331657
Дата подання: 18 липня 2020 13:58
Дискримінація учасників
Шановний замовнику, ознайомившись з вимогами викладеними в Оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до буд. №30,91 по вул. Процишина в м. Ладижин, Вінницької області, оприлюдненого на підставі Рішення тендерного комітету №39 від 15.07.2020 повідомляємо Вас про порушення Ладижинською міською радою як замовника норм та принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, згідно вимог Додатку №1 до оголошення, вами вказано про мінімально-необхідну кількість техніки, яка обов’язково має бути у учасника, що містить перелік з 24х найменувань, однак вищевказаний перелік містить дискримінаційні вимоги в частині обмеження учасників на використання під час виконання робіт техніки, зокрема вказано чіткі технічні характеристики, а саме: Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 в кількості 1 од., Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3 в кількості 1 од., Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 9,5 т. в кількості 1 од. та Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 3,9 т. в кількості 1 од..
Таким чином встановивши чіткі технічні характеристики, щодо вантажопідйомності та маси вище вказаної техніки створюються умови дискримінації учасників, що використовують у своїй діяльності іншу, кращу, потужнішу та новішу техніку.
Водночас звертаємо Вашу увагу, що при виконанні робіт можливо використовувати техніку з аналогічним технічними та якісними характеристиками, застосування якої, також надає можливість якісно виконати роботи у відповідності до нормативних вимог, відповідно - вказаний мінімально-необхідну кількість техніки, яка обов’язково має бути у учасника є необґрунтованим, та неправомірно встановлений Замовником.
У відповідності до вимог п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону одним з основних принципів є недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Також відповідно до ч. 4 ст. 5 замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Окрім того, п. 5 ст. 14 чітко вказано, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Хочемо також звернути увагу замовника на аналогічний підхід в цьому питанні ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ зокрема в Рішенні №8140-р/пк-пз від 20.06.2019 по закупівлі UA-2019-05-21-001697-c.
Виходячи з вище викладеного вимагаємо усунути порушення норм чинного законодавства шляхом внесення відповідних змін в Додаток 1 до Оголошення.
Також звертаємо Вашу увагу, що у разі невнесення відповідних змін ми будемо змушені звернутися за захистом своїх прав та законних інтересів до АМКУ, ДАСУ та правоохоронних органів.
Розгорнути
Згорнути
Так, згідно вимог Додатку №1 до оголошення, вами вказано про мінімально-необхідну кількість техніки, яка обов’язково має бути у учасника, що містить перелік з 24х найменувань, однак вищевказаний перелік містить дискримінаційні вимоги в частині обмеження учасників на використання під час виконання робіт техніки, зокрема вказано чіткі технічні характеристики, а саме: Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 в кількості 1 од., Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3 в кількості 1 од., Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 9,5 т. в кількості 1 од. та Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 3,9 т. в кількості 1 од..
Таким чином встановивши чіткі технічні характеристики, щодо вантажопідйомності та маси вище вказаної техніки створюються умови дискримінації учасників, що використовують у своїй діяльності іншу, кращу, потужнішу та новішу техніку.
Водночас звертаємо Вашу увагу, що при виконанні робіт можливо використовувати техніку з аналогічним технічними та якісними характеристиками, застосування якої, також надає можливість якісно виконати роботи у відповідності до нормативних вимог, відповідно - вказаний мінімально-необхідну кількість техніки, яка обов’язково має бути у учасника є необґрунтованим, та неправомірно встановлений Замовником.
У відповідності до вимог п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону одним з основних принципів є недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Також відповідно до ч. 4 ст. 5 замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Окрім того, п. 5 ст. 14 чітко вказано, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Хочемо також звернути увагу замовника на аналогічний підхід в цьому питанні ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ зокрема в Рішенні №8140-р/пк-пз від 20.06.2019 по закупівлі UA-2019-05-21-001697-c.
Виходячи з вище викладеного вимагаємо усунути порушення норм чинного законодавства шляхом внесення відповідних змін в Додаток 1 до Оголошення.
Також звертаємо Вашу увагу, що у разі невнесення відповідних змін ми будемо змушені звернутися за захистом своїх прав та законних інтересів до АМКУ, ДАСУ та правоохоронних органів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 липня 2020 09:40
Ваші зауваження розглянуто
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 липня 2020 09:52 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Усунення порушень |
Документи:
20 липня 2020 09:51
|
Електронний підпис |
20 липня 2020 09:50
|
ПРОТОКОЛ № 43.pdf |