Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Великовантажні мототранспортні засоби (Транспортні засоби аварійно-ремонтного призначення)
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2020-07-15-001604-a 092d3cf8c4b74343b4e35aedbba134e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Подоляка Олександр

0958571514 agent.kpprv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОПАСНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 38817874
Місцезнаходження: 93304, Україна , Луганська обл., ПОПАСНА, вул. Дніпровська, буд. 89
Контактна особа: Подоляка Олександр
0958571514
agent.kpprv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 15:01
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 15:01
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:59
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:59
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Великовантажні мототранспортні засоби (Транспортні засоби аварійно-ремонтного призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93304, Україна, Луганська область, місто Попасна, вул. Дніпровська, буд. 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару рівними частинами протягом 12 місяців з дати отримання заявки від Покупця про поставку Товару Пiсляоплата 365 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 15:19
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (4).doc
15 липня 2020 15:19
Додаток _1 до ТД (1).doc
15 липня 2020 15:19
Додаток _2 до ТД (1).doc
15 липня 2020 15:19
Додаток _3 до ТД_ПД (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-16-000034 ● 86e21cf505f34d11a5334277014e62b3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2020 16:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
16.09.2020 № 58
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 16.09.2020 № 58
Перелік процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-07-15-001604-a 15.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення усунені, договір купівлі-продажу №1217 від 19.08.2020 (далі - Договір) розірвано 29.09.2020 відповідно до чинного законодавства (Угода про розірвання від 29.09.2020). Звіт про виконання Договору (його розірвання) буде оприлюднений в електронній системі закупівель відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року.

2020-09-29 14:44:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК" 1 699 974,00
UAH з ПДВ
1 699 974,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" 1 699 986,00
UAH з ПДВ
1 699 986,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 16:12
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:10
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:10
Ст 17.pdf
06 серпня 2020 16:10
public_doc (3).pdf
06 серпня 2020 16:10
public_doc (3).p7s
06 серпня 2020 16:09
Dovidka_20200691470130282298.pdf.p7s
06 серпня 2020 16:09
Dovidka_20200691470130282298.pdf
31 липня 2020 10:46
Електронний підпис
31 липня 2020 10:46
Технічні.pdf
31 липня 2020 10:46
Статутні.pdf
31 липня 2020 10:46
Кваліфікаційні.pdf
31 липня 2020 10:46
Досвід.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 10:58
Електронний підпис
31 липня 2020 10:57
технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК"

ТОВ "Сучасні вантажівки"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК"
#20572715
Переможець 1 699 974,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 15:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК"
#20572715
1 699 974,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 15:00
Угода про розірв. Договору №1217 від 19.08.2020 .pdf укладений
29 вересня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 09:44
Договір №1217 від 19.08.2020.pdf укладений
20 серпня 2020 09:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 29 вересня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Зобов’язання Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області (Наказ "Про початок моніторингу закупівель" №58 від 16.09.2020, Висновок про результати моніторингу закупівлі від 22.09.2020) здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства.