Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт шатрового даху приміщення Стрийської міської ради по вул.Шевченка,71 в м.Стрию Львівської області
Очікувана вартість
191 400,00 UAH
UA-2020-07-15-001558-a edd15859246c4d5bad58689ac2aca820
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сипень Леся Кононівна

+380324570433 lesasipen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Стрийської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04055943
Вебсайт: http://Stryi-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, м.Стрий вул.Шевченка,71
Контактна особа: Сипень Леся Кононівна
+380324570433
lesasipen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 15:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 15:16
Очікувана вартість: 191 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 957,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт шатрового даху приміщення Стрийської міської ради по вул.Шевченка,71 в м.Стрию Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, м.Стрий, вул.Шевченка,71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Поточний ремонт шатрового даху приміщення Стрийської міської ради по вул.Шевченка,71 в м.Стрию Львівської області Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 15:12
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"Євробудсервіс" 174 698,20
UAH з ПДВ
174 698,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 10:45
Електронний підпис
21 липня 2020 10:43
Цінова пропозиція.PDF
21 липня 2020 10:43
Проект договору.PDF
21 липня 2020 10:43
Інформ.про учасника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"Євробудсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
"Євробудсервіс"
#39238680
Переможець 174 698,20
UAH з ПДВ
24 липня 2020 11:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

"Євробудсервіс" #39238680

№ рішення у справі

63/26-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

24 липня 2020 11:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"Євробудсервіс"
#39238680
174 698,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2020 11:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
довідка укладений
04 січня 2021 11:15
додаткова угода.jpeg зміни до договору
12 листопада 2020 15:24
протокол виправлення помилок.odt зміни до договору
03 серпня 2020 08:12
протокол виправлення помилок.odt зміни до договору
03 серпня 2020 08:06
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 14:49
протокол виправлення помилок.odt зміни до договору
30 липня 2020 14:46
додаток 2-2 укладений
29 липня 2020 10:45
додаток 2-1 укладений
29 липня 2020 10:45
додаток 1 укладений
29 липня 2020 10:45
договір ст.2 укладений
29 липня 2020 10:45
договір ст1.jpeg укладений
29 липня 2020 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення механічних помилок
Номер договору про закупівлю: 27-20
Договір:
Номер додаткової угоди: без номера
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення механічних помилок
Номер договору про закупівлю: 27-20
Договір:
Номер додаткової угоди: без номера
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення механічних помилок
Номер договору про закупівлю: 27-20
Договір:
Номер додаткової угоди: без номера
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): економія коштів під час виконання договору
Номер договору про закупівлю: 27-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 167 340,41
UAH