Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення асфальтобетонного покриття після капітального ремонту мереж водопостачання та водовідведення
Очікувана вартість
3 900 000,00 UAH
UA-2020-07-15-001376-b d82137bf6ae54bc8bb0a918f1ace836e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Голяк

+380564922711 kvk.zakupka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кривбасводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03341316
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А
Контактна особа: Ольга Голяк
+380564922711
kvk.zakupka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 липня 2020 14:31
Початок аукціону: 31 липня 2020 14:31
Очікувана вартість: 3 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Відновлення асфальтобетонного покриття після капітального ремонту мереж водопостачання та водовідведення

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська, детальніше у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Відновлення асфальтобетонного покриття після капітального ремонту мереж водопостачання та водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 11:19
Додаток 4. Проект договору.doc
15 липня 2020 11:18
Додаток 1. Технічне завдання.xls
15 липня 2020 11:18
Додаток 2.doc
15 липня 2020 11:18
Додаток 3. Вимоги ст 17.doc
15 липня 2020 11:18
тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-14-000097 ● 31a078d38c7c45df86587ba471c0dfe3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2021 22:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.07.2021 № 358

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.07.2021 № 358
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2020-07-15-001376-b 15.07.2020 Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" (ЄДРПОУ 03341316) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-22 19:57:03

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з послуг відновлення асфальтобетонного покриття після капітального ремонту мереж водопостачання та водовідведення, код ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-15-001376-b), яку проведено Комунальним підприємством "Кривбасводоканал" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що для підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 Закону Замовником у підпункті 1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, визначено надання інформаційної довідки, складеної у довільній формі, про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання Договору про закупівлю.
Водночас, пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено, що документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником: Відомість матеріалів та обладнання, що використовуватиметься під час виконання робіт; Договірну ціну з розрахунками, локальними кошторисами, які включають види та обсяги робіт.
Аналогічну вимогу має пункт 3.1. Розділу 3 Проекту договору підряду, що є Додатком 4 до тендерної документації Замовника, яким визначено, що загальна вартість послуг за цим договором визначається згідно Правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), договірною ціною з локальним кошторисом і розрахунками, яка є невід’ємною частиною даного Договору.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 прийнято національний стандарт ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженернотранспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування. Згідно з пунктом 1.2 розділу 1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт носить обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. При визначенні вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасники конкурсних торгів керуються п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Умовами п. 6.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначено, що ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Відповідно до п. 6.3.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 при погодженні договірної ціни Замовник, розглядаючи її складові, перевіряє ціни на матеріальнотехнічні ресурси, які повинні прийматися за відповідними обґрунтованими (як правило, найменшими при всіх рівних характеристиках) цінах на відповідні ресурси.
Учасник процедури закупівлі, який визначений переможцем ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" в складі своєї тендерної пропозиції надав інформаційний лист від 16.07.2020 №1 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», договір з надання послуг технікою від 29.11.2019 №29/11/2019, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 з розрахунками та договірну ціну.
У розділі ІІІ Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 учасник процедури закупівлі ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" передбачив, для виконання робіт (послуг), які зазначені у Додатку 1 до тендерної документації Замовника «Технічному завданні», та будуть використовуватися будівельні машини, які враховані в склад загальновиробничих витрат, зокрема у пунктах 21, 22, 23, зокрема Машина для нарізання швів ручна типу Partner (шифр ресурсу СН212-1303-18ВД), Котли бітумні пересувні, місткість 400л. (шифр ресурсу СН270-108), Киркувальник (шифр ресурсу СН270-150). Проте, в інформаційному листі від 16.07.2020 №1 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та договорі з надання послуг технікою від 29.11.2019 №29/11/2019 відсутні Машина для нарізання швів ручна типу Partner, Котли бітумні пересувні, місткість 400л., Киркувальник, які необхідні для виконання робіт (послуг) визначених Технічним завданням та Договору про закупівлю.
Отже, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" не відповідає кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону, які визначені тендерною документацією Замовника.
Чому на порушення вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ", як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 Закону?
2. Відповідно до пункту 4.3 Розділу І тендерної документації Замовника місце (надання послуг, виконання робіт) визначено згідно технічного завдання. У Додатку 1 до тендерної документації «Технічне завдання» Замовником не визначено місце надання послуг з відновлення асфальтобетонного покриття після капітального ремонту мереж водопостачання та водовідведення.
Чому на порушення вимоги пункту 6 частини другої статті 22 Закону Замовник, в тендерній документації, не зазначив місце, де повинні бути надані послуги?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-27 17:32:31

Відповідь на запит

У відповідь на запит проведення моніторингу процедури закупівлі з послуг відновлення асфальтобетонного покриття після капітального ремонту мереж водопостачання та водовідведення, код ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-15-001376-b) повідомляємо наступне:
З питання першого : на виконання вимог тендерної документації замовника, зокрема підпункті 1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, визначено надання інформаційної довідки, складеної у довільній формі, про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання Договору про закупівлю ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" надано інформаційний лист від 16.07.2020 №1 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», договір з надання послуг технікою від 29.11.2019 №29/11/2019. Отже дану вимогу Замовника учасником виконано. Оскільки довідкою підтверджено достатню кількість машин та механізмів, для виконання даного виду послуг.
На виконання п. 3 Додатку 1 тендерної документації Учасником надано кошторисну документацію, складену у відповідності до вимог Національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
У відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, зокрема п.4.7. Прямі витрати у вартості будівництва визначаються у відповідності ДСТУ –Н Б Д.1.1.-2. Решта витрат визначаються розрахунково (п.4.8. цього ж ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) До таких витрат зокрема належать, загальновиробничі витрати (п.4.8.1. цього ж ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.).
Також зазначаємо, що розділом 6.2. зазначеного ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено умови визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів. Зокрема п.6.2.5 цього ДСТУ Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат за ДСТУ-Н Б Д.1.1-4 (Учасником чітко зазначено перелік машин та механізмів відповідно довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази)..
Тобто, враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" складено кошторисну документацію відповідно вимог ДСТУ та у розділі ІІ «Будівельні машини та механізми» зазначено саме цілісні машини та механізми, задіяні при наданні послуг та які входять до прямих витрат учасника..
Також зазначаємо, що машини та механізми, які зазначені в складі загально-виробничих витрат у кошторисній документації ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" , що визначені розділом ІІІ Підсумкової відомості ресурсів … зазначаються для розрахунку вартості загально-виробничих витрат, оскільки зазначені механізми належать до ручних механізованих інструментів, (РМІ) або ручних машин (РМ) (РМІ та РМ називають машини, головний робочий рух яких (рух робочого органу) здійснюється основним двигуном, а допоміжний рух (подача) і керування - вручну. Під час роботи маса машини повністю або майже повністю сприймається руками оператора.), використання яких буде відображено до часу використання робітниками-будівельниками та монтажниками механізованого виробничого знаряддя , яке включено в норми трудовитрат робітників-будівельників та монтажників і виокремлено в ресурсних елементних кошторисних нормах задля розрахунку вартості енергоносіїв та паливно-мастильних матеріалів.
Саме тому у довідці про наявність матеріально-технічної бази, наданої , ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" , такі інструменти, як ручна машина для нарізання швів, котел бітумний та киркувальник не зазначено, оскільки дані механізми належать до механізованих інструментів.
Тому Замовник правомірно визнав тендерну пропозицію ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" як таку, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника.

2. З питання другого, повідомляємо наступне: у зв’язку зі специфікою надання послуг з відновлення асфальтобетонного покриття після капітального ремонту мереж водопостачання та водовідведення, стає зрозуміло, що місце надання послуг, витікає з територіального місцезнаходження Замовника – м. Кривий Ріг. Жодних звернень учасників з приводу даного питання не було, відповідно зміст тендерної документації є зрозумілим.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-15-001376-b повідомляємо, що Замовником усунуто порушення, зазначені у Висновку, шляхом припинення зобов’язань за Договором №425-ВЕВ від 09.10.2020р. Замовником підписано Додаткову угоду про розірвання договору та оприлюднено відповідно до ст. 10 Закону України про публічні закупівлі.

2021-08-13 16:53:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕКО" 3 037 334,27
UAH з ПДВ
2 998 334,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» 3 179 484,00
UAH з ПДВ
3 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" 3 417 351,00
UAH з ПДВ
3 417 351,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" 3 897 000,00
UAH з ПДВ
3 630 703,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" 3 772 446,00
UAH з ПДВ
3 772 446,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 14:20
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:19
Електронний підпис
30 липня 2020 14:37
Електронний підпис
30 липня 2020 14:33
Частина 1.zip
30 липня 2020 14:33
Частина 3.zip
30 липня 2020 14:33
Частина 5.2.zip
30 липня 2020 14:33
Частина 5.3.zip
30 липня 2020 14:33
Частина 2.zip
30 липня 2020 14:33
Частина 5.3.zip
30 липня 2020 14:33
Частина 3.zip
30 липня 2020 14:33
Частина 4.zip
30 липня 2020 14:33
Частина 5.2.zip
30 липня 2020 14:33
Частина 1.zip
30 липня 2020 14:33
Частина 5.1.zip
30 липня 2020 14:33
Частина 4.zip
30 липня 2020 14:33
Частина 5.1.zip
30 липня 2020 14:33
Частина 2.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕКО"

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»

ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"

ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД"

ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕКО"
#42656486
Рішення скасоване 2 998 334,26
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 10:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АЛЬТЕКО"
#42656486
Відхилено 2 998 334,26
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 10:25
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
Рішення скасоване 3 020 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 10:04
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
Відхилено 3 020 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 10:12
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
#41896411
Переможець 3 417 351,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 15:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
#41896411
3 417 351,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 16:47
ДУ 1,2 до дог №425-ВЕВ від 09.10.2020.pdf зміни до договору
13 серпня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 13:51
425-ВЕВ.PDF укладений
13 жовтня 2020 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Припинення зобов'язань за договором
Номер договору про закупівлю: 425-ВЕВ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 10.08.2021р. до договору №425-ВЕВ від 09.10.2020р. щодо припинення зобов'язань за договром
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 01 липня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Обсяги закупівлі зменшені залежно від реального фінансування видатків