Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації. CPV за ДК 021-2015: 79710000-4 - «Охоронні послуги».
Очікувана вартість
3 600,00 UAH
UA-2020-07-15-001192-b 399765bbe3e14690b745a3037253e48b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прохоров Олег Дмитрович

380986672441 tender@vnmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Код ЄДРПОУ: 02010669
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 56
Контактна особа: Прохоров Олег Дмитрович
380986672441
tender@vnmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 11:08
Оскарження наміру укласти договір: 26 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

15 липня 2020 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони у Вінницькій області
#40109131
Переможець 3 600,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 11:08

Документи

15 липня 2020 11:08
Електронний підпис
15 липня 2020 11:07
Повідомлення .docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 11:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони у Вінницькій області
#40109131
3 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2020 11:08
Електронний підпис
15 липня 2020 11:07
Повідомлення .docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 14:50
ДУ №5 від 21.01.2021 р. Дог. 29_07_20-07 від 29.07.2020.pdf зміни до договору
21 січня 2021 14:49
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 14:48
ДУ №4 від 21.01.2021 р. Дог. 29_07_20-07 від 29.07.2020.pdf зміни до договору
21 січня 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 14:39
ДУ №3 від 14.01.2021 р. до Дог. №29_07_20-07 від 29.07.2021.pdf зміни до договору
14 січня 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:22
ДУ №2 від 30.12.2020 до Д 29_07_20-07 від 29.07.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:21
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 11:09
ДУ №1 від 03.12.2020 до Д 29_07_20-07 від 29.07.2020 р..pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:08
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 13:06
Договір № 29-07-20-07 від 29.07.2020 р..pdf укладений
29 липня 2020 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору в частині спостереження за ручними системами тривожної сигналізації.
Номер договору про закупівлю: 29/07/20-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із закінченням строку дії Договору, керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами і доповненнями) в якій передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 29/07/20-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 20% в зв'язку з продовженням строку дії договору на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: 29/07/20-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з допущеними арифметичними описками, які не можливо усунути, Додаткову угоду №3 до Договору №29/07/20-07 від 29 квітня 2020 року вважати такою, що втратила чинність з дня укладання цієї угоди.
Номер договору про закупівлю: 29/07/20-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 20% в зв'язку з продовженням строку дії договору на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: 29/07/20-07
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 2 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 375,00 UAH)