Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт, наладка, випробування турбокомпресора К-250-61-5
Очікувана вартість
3 850 000,00 UAH
UA-2020-07-15-000893-b f979171604ec49f5a85332157e969ca9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сівцов Сергій Валентинович

380627364177 tendersnab@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Шахта ім. М.С. Сургая»
Код ЄДРПОУ: 40695853
Місцезнаходження: 85670, Україна , Донецька обл., Вугледар, Вугледар
Контактна особа: Сівцов Сергій Валентинович
380627364177
tendersnab@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 12:34
Очікувана вартість: 3 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Ремонт, наладка, випробування турбокомпресора К-250-61-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія попередня оплата в розмірі 20% вартості договору протягом 30 календарних днів з дня попередньої заявки замовника про надання послуг Аванс 30 Календарні 20
Iнша подія 20% вартості договору протягом 7 календарних днів з дня здійснення першої оплати Аванс 7 Календарні 20
Iнша подія 20% вартості договору протягом 7 календарних днів з дня здійснення другої оплати Аванс 7 Календарні 20
Iнша подія 20% вартості договору протягом 7 календарних днів з дня отримання замовником від виконавця повідомлення про готовність відвантажити на склад замовника всіх необхідних запасних частин для виконання ремонту турбокомпресору К-250-61-5 Аванс 7 Календарні 20
Надання послуг Пiсляоплата 45 Календарні 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 11:09
Дефектний акт турбокомпресор К-250-61-5.PDF
15 липня 2020 11:09
ТД ремонт турбокомпресора К-250-61-5 №3.doc
15 липня 2020 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 11:09
Дефектний акт турбокомпресор К-250-61-5.PDF
15 липня 2020 11:09
ТД ремонт турбокомпресора К-250-61-5 №3.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР "ТУРБОРЕММОНТАЖ" 3 695 392,24
UAH з ПДВ
3 579 892,24
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НИКРОС" 3 850 000,00
UAH з ПДВ
3 708 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІСКОМІНФО- ЮГ" 3 850 000,00
UAH з ПДВ
3 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 12:12
Пропозиція (додаток 1).pdf
30 липня 2020 13:34
Електронний підпис
30 липня 2020 13:07
витяг з реєстру ПДВ.pdf
29 липня 2020 15:57
Дозвіл подовження.jpg
29 липня 2020 15:50
Дозвіл.pdf
29 липня 2020 15:44
Статут завірений.pdf
29 липня 2020 15:03
договір Торецьк.pdf
29 липня 2020 15:01
договір Сумихмпром.pdf
29 липня 2020 14:57
Довідка про досвід.pdf
29 липня 2020 14:56
Довідка працівники.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 18:17
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:17
справка о несудимости.jpg
21 серпня 2020 15:43
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:07
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:06
док правомочн.pdf
24 липня 2020 12:22
Електронний підпис
24 липня 2020 12:01
8-Довідка ст.17.pdf
24 липня 2020 12:01
4-Статут 2020.pdf
24 липня 2020 12:01
11-Лист згода з ТЗ.pdf
24 липня 2020 12:01
1-Свідоцтво ПДВ.pdf
24 липня 2020 12:01
6-Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР "ТУРБОРЕММОНТАЖ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "НИКРОС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІСКОМІНФО- ЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР "ТУРБОРЕММОНТАЖ"
#38623198
Відхилено 3 579 892,24
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 10:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 09:03
Товариство з обмеженою відповідальністю "НИКРОС"
#34651588
Переможець 3 708 120,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 11:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 08:40

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог п.5.1. розділу III тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 5.1.3. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Учасниками закупівлі надається кольорова сканована копія з оригіналу аналогічного договору та акту виконаних робіт/наданих послуг до цього договору. За результатом розгляду пропозиції ТОВ «СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР «ТУРБОРЕММОНТАЖ» встановлено відсутність акту виконаних робіт/наданих послуг до аналогічного договору. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищезазначене, просимо на вимогу п.5.1.3 розділу ІІІ тендерної документації завантажити через електронну систему закупівель документальне підтвердження виконання аналогічного договору а саме: кольорову скановану копію з оригіналу аналогічного договору та акту виконаних робіт/наданих послуг до цього договору.

Документи

06 серпня 2020 10:57
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до положень частини 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надання документів на вимогу п.1.5. розділу III тендерної документації: «1.5. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НИКРОС"
#34651588
3 708 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 10:12
Додаткова угода №1 до договору 278.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:10
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 12:35
278Т від 11.09.2020р. Никрос, кап. ремонт турбокомпресору К-250.PDF укладений
11 вересня 2020 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 278Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML