Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавиці
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2020-07-15-000534-b 6bf350988a52428fa0f8028ced7d610d
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андреєв Володимир Володимирович

380442483093 v.andreev@kpsolor.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 35756919
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київська обл., Київ, Соціалістична, 6
Контактна особа: Андреєв Володимир Володимирович
380442483093
v.andreev@kpsolor.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 09:52
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 10:10
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:04
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Рукавиці згідно технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7910 пара
Рукавиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03186, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Народного ополчення,18А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування -власні кошти Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 10:00
Закупка _руковиці 5.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання зразків продукції
Дата подання: 18 липня 2020 19:47
Дата відповіді: 20 липня 2020 07:43
Доброго дня! Прохання уточнити,зразки надають усі учасники?
Відповідь: доброго дня !читайте уважніше технічну документацію спрощеної закупівлі .там все написано
Щодо зразків
Дата подання: 20 липня 2020 09:44
Шановний Замовнику! Хто надає зразки? Всі учасники чи переможець аукціону? 9. З метою встановлення відповідності товару вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі, Замовник до прийняття рішення про переможця вимагає від Учасника надати зразок товару, індентичний тому, що буде поставлятися згідно умов договору від Учасника протягом 2-х днів. Зразок має бути кожної одиниці заявленої у закупці та повинен містити помітку на виробі ''зразок'' та інформацію, що ідентифікує учасника та виробника товару. Наданий зразок товару учаснику/переможцю торгів не повертається. У цьому разі рішення Замовника про відповідність товару якісним характеристикам буде прийнято після позитивного відгуку наданого відповідним підрозділом Замовника. ЧИ Для проведення технічної оцінки (огляду) Товару Учасники повинні протягом 2-х робочих днів від дати закінчення Аукціону представити Замовнику зразки запропонованої продукції. У разі невідповідності представлених зразків вимогам Замовника, Замовник має право дискваліфікувати Учасника(ів) чиї зразки не відповідають вимогам, що зазначені у Додатку №1 до Документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 липня 2020 12:37
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до п.2 ч.17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє спрощену закупівлю у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник не має можливості надати відповідь на звернення Учасників спрощеної процедури закупівлі, у тому числі в строк, визначений законом (період уточнень). Учасник поставив запитання о 09:44 20.07.2020, а період уточнень закінчується о 10:00, що унеможливлює надання обґрунтованої відповіді вчасно.
Документи:
23 липня 2020 12:37
Електронний підпис
23 липня 2020 12:36
Рішення УО №23-07.pdf