Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги каналізаційні
Очікувана вартість
1 869 600,00 UAH
UA-2020-07-15-000363-c 92e92b3e12404f4bb49db1db43e06ed9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Семенов

+380645376485
+380502831288
pto_rpuvkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Рубіжанське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства Рубіжанської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 32026192
Вебсайт: http://voda.rub.org.ua
Місцезнаходження: 93010, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, вул. Менделєєва, 49
Контактна особа: Олександр Семенов
+380645376485,+380502831288
pto_rpuvkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
п.2ч.2ст.40

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 09:09
Оскарження наміру укласти договір: 26 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90420000-7: Послуги з очищення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120000 метр кубічний
Послуги каналізаційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93010, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Менделєєва, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90420000-7 — Послуги з очищення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

15 липня 2020 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-25-000025 ● 340ca3e1b6284ef0ae42a0a3fc3db01d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2020 16:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
25.08.2020 № 52

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 25.08.2020 № 52

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-07-15-000363-с 15.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-31 13:54:07

Щодо правомірності проведеної процедури закупівлі ID: UA-2020-07-15-000363-c

Прошу вас розглянути додаткові документи щодо проведеної процедури закупівлі ID: UA-2020-07-15-000363-c опубліковані на веб-порталі Уповноваженого органу 15.07.2020 р. та дати відповідь щодо правомірності проведеної процедури закупівлі.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо проведеної процедури закупівлі ID: UA-2020-07-15-000363-c

2020-08-31 14:04:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОРЯ"
#36999957
Переможець 1 869 600,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 09:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 09:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОРЯ"
#36999957
1 869 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 12:40
додаткова угода № 1 Зоря стоки.pdf укладений
11 вересня 2020 12:36
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 11:39
договір Зоря стічні води.pdf укладений
07 серпня 2020 11:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Порушення під час проведення процедури закупівлі.