Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво мережі водовідведення по вул. Ціолковського у м. Винники» (Код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
4 554 886,00 UAH
UA-2020-07-14-007942-c 05e62c57a36c429c9e2667262b3f576c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 13:28
Очікувана вартість: 4 554 886,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 774,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


оголошення відповідно до статті 21 Закону - додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Нове будівництво мережі водовідведення по вул. Ціолковського у м. Винники»
(Код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, місто Винники, Ціолковського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Компанія ІНСТАЛБУД 4 409 368,80
UAH з ПДВ
4 193 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрінвестбуд 4 262 277,60
UAH з ПДВ
4 216 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 11:26
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:15
Довідка ст.17
20 серпня 2020 11:15
довідка МВС
07 серпня 2020 15:12
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:51
Електронний підпис
29 липня 2020 18:28
Електронний підпис
29 липня 2020 18:08
Договірна ціна.zip
29 липня 2020 18:08
Договірна ціна.PDF
29 липня 2020 18:07
Дов банк 2.pdf
29 липня 2020 18:07
Сертифікат на труби.PDF
29 липня 2020 18:07
Довідка банк 1.pdf
29 липня 2020 18:07
Сертифікати ISO.PDF
29 липня 2020 18:07
Ліцензія.PDF
29 липня 2020 18:07
Дозвіл.pdf
29 липня 2020 18:07
Довідка ст.17.PDF
29 липня 2020 18:07
Довідки з банку.PDF
29 липня 2020 18:07
Статут.PDF
29 липня 2020 18:07
Свідоцтво про ПДВ.PDF
29 липня 2020 18:07
Технічне завдання.PDF
29 липня 2020 18:07
наказ директор.PDF
29 липня 2020 18:07
Копії трудових.PDF
29 липня 2020 18:07
Довідка про МТБ.PDF
29 липня 2020 18:07
Фінансова звіт.PDF
29 липня 2020 18:07
1 ДФ.PDF
29 липня 2020 18:07
Проект договору.PDF
29 липня 2020 18:07
Відомості ЄДРПОУ.PDF

Публічні документи

29 липня 2020 13:37
Електронний підпис
29 липня 2020 13:09
дов зах довкілля.PDF
29 липня 2020 13:09
Дов субп.PDF
29 липня 2020 13:09
Довідки з банку.PDF
29 липня 2020 13:09
Згода з проект догов.PDF
29 липня 2020 13:09
Статут.PDF
29 липня 2020 13:09
інші докум 2.PDF
29 липня 2020 13:09
Свідоцт пл ПДВ.PDF
29 липня 2020 13:09
Трудові книжки 3.rar
29 липня 2020 13:09
інші документи.PDF
29 липня 2020 13:09
Трудові книжки 2.rar
29 липня 2020 13:09
Паспорт директора.PDF
29 липня 2020 13:09
Оборотно сальдові.PDF
29 липня 2020 13:09
Трудові книжки 1.rar
29 липня 2020 13:09
Техпаспорти 2.PDF
29 липня 2020 13:09
Техпаспорти 1.pdf
29 липня 2020 13:09
Лист санкції.PDF
29 липня 2020 13:09
Кошторисна частина.rar
29 липня 2020 13:09
Відомості про підпр.PDF
29 липня 2020 13:09
Інфо прав підпис.PDF
29 липня 2020 13:09
Витяг з реєстр пл пдв.PDF
29 липня 2020 13:09
Дозвіл 03.04.2046.PDF
29 липня 2020 13:09
Баланс 2020.PDF
29 липня 2020 13:09
Договір шрбу техн.PDF
29 липня 2020 13:09
Баланс 2019.PDF
29 липня 2020 13:09
Fwd_ Гарантія.zip
29 липня 2020 13:09
1дф.PDF
29 липня 2020 13:09
Договір канал УПА.PDF
29 липня 2020 13:09
Акт канал УПА.PDF
29 липня 2020 13:09
локальн сигн продовж.PDF
29 липня 2020 13:09
акт сигн 2.PDF
29 липня 2020 13:09
акт сигн 1.PDF
29 липня 2020 13:09
Договірна Сигн.PDF
29 липня 2020 13:09
Договір Сигнівка.PDF
29 липня 2020 13:09
акт сигн 5.PDF
29 липня 2020 13:09
акт сигн 4.PDF
29 липня 2020 13:09
Аналог договір 1 Рокс.PDF
29 липня 2020 13:09
акт сигн 3.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Компанія ІНСТАЛБУД

ТОВ Укрінвестбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Компанія ІНСТАЛБУД
#33465397
Переможець 4 193 700,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 18:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 16:41

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» в процедурі відкритих торгів «Нове будівництво мережі водовідведення по вул. Ціолковського у м. Винники» (Код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Переможця не міститься довідка про наявність в учасника торгів власного та/або орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений для виконання робіт згідно предмету закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно із п. 1 таблиці 1 додатку 1 до ТД Учасник повинен надати довідку про наявність в учасника торгів власного та/або орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений для виконання робіт згідно предмету закупівлі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Просимо надати довідку про наявність в учасника торгів власного та/або орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений для виконання робіт згідно предмету закупівлі відповідно до вимог п. 1 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Компанія ІНСТАЛБУД
#33465397
4 193 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2023 14:17
6 від 28.09.2023.pdf зміни до договору
28 вересня 2023 14:13
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 17:21
ДУ №4 від 20.12.21 мережа водовідведення по вул.Ціолковсьского.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 17:20
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 18:20
дод.уг.3 Ціолковського (мер.водовідв.).pdf зміни до договору
09 грудня 2020 17:24
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 17:12
дод.уг.2 нове буд.мер.водовідв.по вул.Ціолковського.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 16:12
дод.уг 1 нове буд.мер.вод..по вул.Ціолковського.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 16:10
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 15:53
нове буд.мер.водов.по вул.Ціолковського.pdf укладений
26 серпня 2020 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 10.2 Договору виклавши його у наступній редакції: Даний договір є укладеним з моменту підписання його повноважними представниками Сторін та діє до кінця 2020 року або до повного виконання сторонами своїх зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 26/08/20-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 26/08/20-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода про уточнення сум фінансування у 2020 і 2021 рр.
Номер договору про закупівлю: 26/08/20-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка фінансування витрат замовника Ухвала ЛМР № 1715 від 30.11.2021 Про заміну сторони договорів
Номер договору про закупівлю: 26/08/20-02
Договір:
Номер додаткової угоди: додатковий договір №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 26/08/20-02
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML