Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (ємності з установкою)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-07-14-007858-c 30959ca956f24764ace72b1c681e21bd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Тимошенко

+380567611117 snowcrown@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Підгородненська міська рада Дніпровського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 05520750
Вебсайт: https://pidgorodne.otg.dp.gov.ua/ua#
Місцезнаходження: 52001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Підгородне, вул.Центральна буд.46
Контактна особа: Катерина Тимошенко
+380567611117
snowcrown@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 17:08
Оскарження наміру укласти договір: 25 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
ДК 021:2015: 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (ємності з установкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52001, Україна, Дніпропетровська область, місто Підгородне, вул. Центральна, 63-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

14 липня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЗАБОЛОТНІЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2554813716
Переможець 300 000,00
UAH
14 липня 2020 17:08

Документи

14 липня 2020 17:08
Електронний підпис
14 липня 2020 17:07
Протокол 85.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 17:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЗАБОЛОТНІЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2554813716
300 000,00
UAH
Документи

Документи

14 липня 2020 17:08
Електронний підпис
14 липня 2020 17:07
Протокол 85.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 09:34
ДУ 122_1.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 09:32
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 17:19
Договір 122.pdf укладений
05 серпня 2020 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку доставки та встановлення товару до 30.09.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 300 000,00
UAH