Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Карнизи – 6 найменувань
Очікувана вартість
77 000,00 UAH
UA-2020-07-14-005843-c dfb3681fee484db9b4af967ef7e4da67
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Потапенко

+380934573555 alla.nykolaevna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНЗ "Яблунька"
Код ЄДРПОУ: 37606061
Місцезнаходження: 08133, Україна , Київська обл., м. Вишневе, вул. ОСВІТИ, будинок 11
Контактна особа: Алла Потапенко
+380934573555
alla.nykolaevna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 12:46
Очікувана вартість: 77 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Сліп-профіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, м.Вишневе, вул. Освіти,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
15 штуки
Посилений алюмінієвий стельовий карниз на стінових кронштейнах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, м.Вишневе, вул. Освіти,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
5 штуки
Пластиковий стельовий карниз високої якості з багетом на алюмінієвих стінових кронштейнах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, м.Вишневе, вул. Освіти,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
2 штуки
Кований металевий карниз
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, м.Вишневе, вул. Освіти,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
2 штуки
Профіль гнутий алюмінієвий з розсувним механізмом (ланцюжкове керування) з системою кріплень до підвісної стелі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, м.Вишневе, вул. Освіти,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
2 штуки
Римський механізм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, м.Вишневе, вул. Освіти,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отриманий товар здійснюються в безготівковому порядку протягом 7-ми банківських днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 15:21
Документація Карнизи (нові строки).docx
16 липня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 15:21
Документація Карнизи (нові строки).docx
16 липня 2020 14:10
Документація Карнизи (нові строки).docx
14 липня 2020 15:06
Документація Карнизи.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-005843-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 30 липня 2020 22:32
Неправомірне визнання Переможця.
Нагадуємо Замовнику вимоги Закону України "Про публічні закупівлі":
"Переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю".
Тобто, пропозиція має відповідати вимогам до предмета закупівлі.

Вимоги Замовника : "2. Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:
- сертифікати відповідності, що видані виробнику на продукцію (для продукції, яка віднесена до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні);
- документи, що засвідчують якість та безпеку продукції."
Доказів щодо відсутності обов'язкової сертифікаціїї продукції не надано, мали б буди Сортифікати на карнизи, а не на забори огороджувальні.
Надано:
- Висновок ДСЕЕ на профілі для огорожувальних будівельних конструкцій, тобто на забори - не на карнизи. Використання продукції: в різних галузях промисловості. Мало би бути в побуті та в приміщеннях, та в дошкільних закладах.
- Сертифікат на Сонцезахисні штори, не на карнизи.
Доказів та документів "документи, що засвідчують якість та безпеку продукції" не надано.
Не відповідає вимогам ТД.

Вимоги ТД - гарантії якості діють протягом всього встановленого строку, при умові дотримання Покупцем умов зберігання зазначених на упаковці товару.
Учасник не надав таких гарантій.
Не виконання вимог тендеру.

"Акт обстеження обєкта замовника,зняття замірів.pdf" містить велику кількість виправлень та дані не можуть бути явно прочитані.
Документ протерічить правилам оформлення документів "Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003: Усі виправлення мають бути зроблені так, щоб усе помилково написане, а потім закреслене можна було прочитати. У разі виявлення помилки допускається виправлення за умови запису “Виправленому вірити” та підпису посадової особи, яка склала документ. Цей файл не може бути документом та не прийнятний до розгляду.

Закон України "Про публічні закупівлі": Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Жоден Сертифікат Учасника не підтверджено наданням акредитації органу з оцінки відповідності.
Невиконання вимог Закону України "Про публічні закупівлі"

Пропозиція Переможця не відповідає вимогам до предмета закупівлі та вимогам тендерної документації, тому визнання Переможця не відповідає вимогам Закону та є протиправним.

Також визнання Переможцем пропозицію, яка не відповідає вимогам до предмету закупівлі,протирічить принципам здійснення закупівель:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПО КОЖНОМУ ПУНКТУ!!!

Хочемо зауважити, що Закон вимагає ст.3 "10. Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом."

Замовник порушив Закону України "Про публічні закупівлі" (адмін. порушення 164-14 ) в частині неправомірного визнання Переможця, а саме: "Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону", та можливі порушенн, zrs витыкають з перших - укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі;
!!! тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Прошу Замовника ретельно переглянути документи пропозиції переможця та прийняти єдине можливе законне рішення.

Також з огляду на швидкість прийняття рішення щодо Переможця та повне ігнорування невідповідності його пропозиціїї до вимог тендерної документації, можливо порушення принципу проведення закупівель ст. 5п.1 6).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2020 16:19
Замовником, за результатами розгляду пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА, було встановлено, що дана пропозиція відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам визначеним до предмету закупівлі.
Пропозиція учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА є найбільш економічно вигідною
Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА в період з дня оголошення закупівлі до кінцевого строку подачі пропозицій були зроблені заміри, необхідні для виготовлення товару. Вимоги до оформлення акту замірів Замовником в документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не встановлювалися.
Стаття 23 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно маркування, протоколів випробування та сертифікатів застосовується під час проведення конкурентних процедур, зокрема, відкритих торгів.
Під час проведення спрощеної закупівлі по даному предмету Замовником були дотримані всі принципи здійснення закупівель.
В порядку частини 14 статті 14 Закону до замовника може звернутися учасник, пропозиція якого відхилена, з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Пропозиція учасника ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА замовником не розглядалася, так як дана пропозиція є наступною найбільш економічно вигідною пропозицією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА 50 980,00
UAH з ПДВ
43 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА 53 890,00
UAH з ПДВ
44 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ВАСИЛЄВСЬКА МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 72 194,80
UAH з ПДВ
44 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 19:09
Електронний підпис
29 липня 2020 19:09
Цінова пропозиція.pdf
29 липня 2020 19:09
Проект Договору.pdf
29 липня 2020 19:09
ІНН+Паспорт.pdf
29 липня 2020 19:09
Витяг з ЄДР.pdf
29 липня 2020 19:09
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 19:04
Електронний підпис
28 липня 2020 20:13
Електронний підпис
24 липня 2020 12:25
Електронний підпис
24 липня 2020 12:25
8 Розміри.pdf
24 липня 2020 12:18
Електронний підпис
24 липня 2020 12:18
Витяг ЄДР Козимир.pdf
24 липня 2020 12:18
Сертифікат ISO Тропша.pdf
24 липня 2020 12:18
ВИПИСКА ЄДР Козимир.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 19:11
img835.jpg
29 липня 2020 19:11
img836.jpg
29 липня 2020 19:11
Document_USR_1006964424.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА

ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ВАСИЛЄВСЬКА МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА
#3213808887
Переможець 43 995,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА
#3213808887
43 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 17:58
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 11:54
Договір 17-08-20-К_від 17.08.2020_ФОП Данилова.pdf укладений
18 серпня 2020 11:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 43 995,00
UAH