Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

обладнання для харчоблоку
Очікувана вартість
825 680,00 UAH
UA-2020-07-14-004736-b 41c8e47c682746d89b47b4faeceb806e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванус Оксана Петрівна

0979035067 VOB-56@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02143471
Місцезнаходження: 77701, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Богородчани, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 53
Контактна особа: Іванус Оксана Петрівна
0979035067
VOB-56@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 19:58
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 21:00
Очікувана вартість: 825 680,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Категорія Замовника згідно п.3 ч.1 та п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - юридична особа, яка є установою. Пропозиції подаються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Тендерна документація

23 липня 2020 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 18:39
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
23 липня 2020 18:39
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
23 липня 2020 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 19:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2020 18:39
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
23 липня 2020 18:39
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
14 липня 2020 19:55
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Опис предмету закупівлі:
обладнання для харчоблоку
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 154 880,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 775,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4500 UAH

Аукціон

Початок: 31 липня 2020 14:15
Закінчення: 31 липня 2020 14:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
обладнання для харчоблоку. Закупівля за кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77714, Україна, Івано-Франківська область, Іваниківка, Іваниківська ЗОШ І-ІІІ ст.
Дата доставки: 01 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем з його поточного рахунку на поточний рахунок Постачальника, що визначений в розділі XII цього Договору після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару (далі - накладна) протягом 90 робочих днів Пiсляоплата 90 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА ЕКО ЕНЕРДЖІ" 150 511,00
UAH з ПДВ
149 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДУБРОВНИЙ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ 151 782,40
UAH з ПДВ
150 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 12:40
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:24
public_doc.p7s
15 серпня 2020 11:14
Електронний підпис
11 серпня 2020 00:09
Електронний підпис
11 серпня 2020 00:05
Довідки.pdf
30 липня 2020 20:31
Електронний підпис
30 липня 2020 20:04
Довідки .pdf
30 липня 2020 19:44
Тех.завдання лот 1.pdf
30 липня 2020 19:44
договір транспорту .pdf
30 липня 2020 19:44
Фінзвітність.pdf
30 липня 2020 19:44
альфа2.pdf
30 липня 2020 19:44
Аналогічний договір.pdf
30 липня 2020 19:44
альфа1.pdf
30 липня 2020 19:43
Сертифікати 1.pdf
30 липня 2020 19:43
Наказ_на_директора.pdf
30 липня 2020 19:43
Рiшення_зборiв.pdf
30 липня 2020 19:43
Установчi.pdf
30 липня 2020 19:43
Статут_нова_редакцiя.pdf
30 липня 2020 19:43
Паспорт_.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 16:41
Електронний підпис
30 липня 2020 16:35
15 Анкета Учасника.PDF
30 липня 2020 16:35
Лист НБУ по ліцензії.pdf
30 липня 2020 16:35
18 Заява-згода.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА ЕКО ЕНЕРДЖІ"

ФОП ДУБРОВНИЙ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЬФА ЕКО ЕНЕРДЖІ"
#39983274
Переможець 149 700,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 12:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 11:46

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей; 1. В складі пропозиції ТОВ «Альфа Еко Енерджі» подано довідку про наявність сервісного центру без вказання будь -яких даних, зокрема адреси, телефону тощо.. 2. В складі пропозиції не подано звіт про рух грошових коштів або довідку в довільній формі про підстави неподання звіту про рух грошових коштів. 3. В складі пропозиції подано довідка про виконання аналогічного договору в якому не зазначено предмет договору та термін виконання договору. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Довідка про наявність сервісного центру для гарантійного або післягарантійного обслуговування запропонованого товару з вказанням адреси, телефону тощо. 2. Звіт про рух грошових коштів або Довідку в довільній формі про підстави неподання звіту про рух грошових коштів 3. Довідка про виконання аналогічного договору в якому не зазначено предмет договору та термін виконання договору

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА ЕКО ЕНЕРДЖІ"
#39983274
149 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 12:39
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 16:41
ДУ №1 (Іваник ЗОШ) (1).pdf зміни до договору
04 листопада 2020 16:40
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 16:08
Договір №8(ЛОТ №1).pdf укладений
26 серпня 2020 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3ч.5 ст 41 ЗУ " Про публічні закупівлі" та лист Директора школи Іваниківської ЗОШ І-ІІІ ст Вівчарик М.Т. №77/01-26 від 03.11.2020 року Сума по Договору №8 після внесення змін :149700,00грн Кількість,обсяг поставки товару після внесення змін : 1 комплект
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 149 700,00
UAH