Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201502 Товстолуг – Жовтневе км 8+124 Тернопільського району Тернопільської області».
"Current average repair public roads of local importance C 201 502 Tovstoluh - Zhovtneve km 8 + 124 of Ternopil Ternopil region."
Очікувана вартість
5 887 790,00 UAH
UA-2020-07-14-003787-b abd895e56d1e4d88aa0774f635d29f42
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Явний Володимир Михайлович

380352523446 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Явний Володимир Михайлович
380352523446
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration
National ID: 04014074
Contact point: Yavnyi Volodymyr
380352523446
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 липня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 13:30
Очікувана вартість: 5 887 790,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 438,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 170000 UAH
Publication date: 14 липня 2020 15:51
Enquiries until: 10 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 16 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 5 887 790 UAH including VAT
Minimal lowering step: 29 439 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201502 Товстолуг – Жовтневе км 8+124 Тернопільського району Тернопільської області».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопільський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С 201502 Товстолуг – Жовтневе км 8+124
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

"Current average repair public roads of local importance C 201 502 Tovstoluh - Zhovtneve km 8 + 124 of Ternopil Ternopil region."
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-25-000017 ● 6aabd3b7dff44f3cbd5e89618d0f4d19
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020 15:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2020 Одеса № 326

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 25.09.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.09.2020 № 326
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
6. UA-2020-07-14-003787-b 14.07.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 серпня 2020
UA-2020-07-14-003787-babd895e56d1e4d88aa0774f635d29f42
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Учасник Документи Рішення Додатково
ТЗОВ "РБП ТРАНС-МОСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 14:08
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 14:46
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 14:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 14:09

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТЗОВ "РБП ТРАНС-МОСТ"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТЗОВ "РБП ТРАНС-МОСТ" по закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201502 Товстолуг – Жовтневе км 8+124 Тернопільського району Тернопільської області». (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо - UA-2020-07-14-003787-b виявлено невідповідність в інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: 1) у довідці про наявність машин, механізмів, та техніки, необхідних для надання послуг від 07.08.2020 №766 не зазначено, для яких машин, механізмів, техніки не передбачена обов’язкова державна реєстрація, при тому, що наявність деякої техніки (механізмів) не підтверджено документами про державну реєстрацію. Вимога, щодо надання такої інформації встановлена пунктом 1.3 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації; 2) в складі тендерної пропозиції відсутній оригінал позивного листа - відгука від Замовника послуг (робіт), натомість є лист – відгук від генерального підрядника з надання послуг, що не відповідає умовам тендерної документації. Вимога, щодо надання такої інформації встановлена пунктом 3.3 частини 3 Додатку 1 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1) довідку про наявність машин, механізмів, та техніки, необхідних для надання послуг з інформацією, для яких машин, механізмів, техніки не передбачена обов’язкова державна реєстрація, або доповнити тендерну пропозицію документами про державну реєстрацію техніки (механізмів), на яку відсутні у складі тендерної пропозиції такі документи. 2) оригінал позитивного листа-відгука(ів) про співпрацю по договору від Замовника (під терміном «Замовник» слід розуміти, що це - фізична чи юридична особа, яка видає замовлення на ремонт, укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 17:01
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:01
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:52
Відгук від ЗАМОВНИКА
18 серпня 2020 16:11
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:11
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:59
Довідки з банків 8_124км.pdf
18 серпня 2020 15:59
Відгук Автомагістраль.pdf
18 серпня 2020 15:58
Штатний розклад 8_124км.pdf
18 серпня 2020 15:58
Дипломи 8_124км.pdf
18 серпня 2020 15:58
Бух довідка ОЗ 8_124км.pdf
18 серпня 2020 15:58
Договір оренди офісу.pdf
18 серпня 2020 15:58
Ліцензія.pdf
18 серпня 2020 15:58
Ст.17 8_124км.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

«Шановний учаснику ТОВ «АВАКС ПРОФ»! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АВАКС ПРОФ» по закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201502 Товстолуг – Жовтневе км 8+124 Тернопільського району Тернопільської області». (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо - UA-2020-07-14-003787-b виявлено невідповідність в інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи на підтвердження наявності в учасника (Електростанція пересувна, навісна фреза (БЛ-400)), при тому, що у довідці про наявність машин, механізмів, та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг) від 19.08.2020 №13 не зазначено, що для даної техніки не передбачена обов’язкова державна реєстрація. Вимога, щодо надання такої інформації встановлена пунктом 1.1 та 1.3 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: копії документів про державну реєстрацію (Електростанції пересувної та навісної фрези (БЛ-400)), а у разі, якщо державна реєстрація не обов’язкова зазначити про це у довідці про наявність машин, механізмів, та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг) з відповідною інформацією у відповідності до умов пункту 1.3 частини 1 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 09:57
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:57
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:57
ВПВ 17.pdf
11 вересня 2020 09:57
Довідка ГУ ДПС.pdf
11 вересня 2020 09:57
Довідка МВС.pdf
11 вересня 2020 09:56
Довідка ГУ ДПС.p7s
11 вересня 2020 09:56
Довідка МВС.p7s
26 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:04
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:04
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:01
19 Технічне завдання.pdf
19 серпня 2020 17:01
20 штатний розпис.pdf
19 серпня 2020 17:00
23 Статут (копія).pdf
19 серпня 2020 17:00
23 опис до статуту.pdf
19 серпня 2020 17:00
21banking_licence_ПУМБ.pdf
19 серпня 2020 17:00
21 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
19 серпня 2020 17:00
21 Гарантія_170 000,00 UAH.pdf
19 серпня 2020 17:00
7 Довідка ВПВ ст.17.pdf
19 серпня 2020 17:00
15 довідка субпідряд.pdf
19 серпня 2020 17:00
10 Оригінал Наказ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР по закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201502 Товстолуг – Жовтневе км 8+124 Тернопільського району Тернопільської області». (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо - UA-2020-07-14-003787-b виявлено невідповідність в інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: - умовами тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності в Учасника зазначених у довідці машин, механізмів та техніки Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки(техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо). Якщо законодавством не передбачена обов’язкова державна реєстрація деяких машин, механізмів, техніки, то Учасник зазначає про це у довідці. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР відсутні документи на підтвердження наявності в учасника та орендодавця ТзОВ «Спецавтоінвест» Фрези ЕМ-600.01.00.000, при тому, що у довідці про наявність машин, механізмів, та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг) від 17.08.2020 №5905 не зазначено, що для даної техніки не передбачена обов’язкова державна реєстрація. Вимога, щодо надання такої інформації встановлена частиною 1 Додатку 1 до тендерної документації; Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: документи про державну реєстрацію Фрези ЕМ-600.01.00.000, а у разі, якщо для неї не передбачена обов’язкова державна реєстрація зазначити про це у довідці про наявність машин, механізмів, та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг) з відповідною інформацією у відповідності до умов пункту 1.3 частини 1 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 15:14
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:10
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:10
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:07
№44 Календарний графік.pdf
19 серпня 2020 17:07
№43 Проект договору.pdf
19 серпня 2020 17:07
№40 Зразок підпису.pdf
19 серпня 2020 17:07
№37 Декларації.pdf
19 серпня 2020 17:07
№36 Копія ліцензії.pdf
19 серпня 2020 17:07
№24 ПДВ.pdf
19 серпня 2020 17:07
№21 Наказ на директора.pdf
19 серпня 2020 17:07
№32 Технічне завдання.pdf
19 серпня 2020 17:07
№12 Лист відгук 285.pdf
19 серпня 2020 17:07
№12 Лист відгук 5ПС.pdf
19 серпня 2020 17:07
№9 Штатний розпис.pdf
19 серпня 2020 17:07
№6 Дипломи.pdf
19 серпня 2020 17:07
№2 Договори оренди.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" по закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 201502 Товстолуг – Жовтневе км 8+124 Тернопільського району Тернопільської області». (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо - UA-2020-07-14-003787-b виявлено невідповідність в інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: 1) умовами тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності в Учасника зазначених у довідці машин, механізмів та техніки Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки(техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" відсутні всі сторінки свідоцтва про реєстрацію технологічного транспорту на асфальтоукладальник DF110CS, що унеможливлює встановлення його наявності та належності. Вимога, щодо надання такої інформації/документів встановлена частиною 1 Додатку 1 до тендерної документації; У разі незалучення субпiдрядника/співвиконавця до виконання робіт/послуг учасник подає про це довідку в довільній формі. 2) Частиною 16 тендерної документації встановлено, що Учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та подає наступні відомості: найменування субпідрядника; його місцезнаходження; код за ЄДРПОУ; - види робіт, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, орієнтовану вартість робіт/послуг субпiдрядника/співвиконавця у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та лист підтвердження про наявність у нього всіх необхідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. * – у разі, якщо даний вид робіт/послуг не підлягає ліцензуванню чи отримання дозволу, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. У складі тендерної пропозиції, ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" надав довідку від 11.08.2020 №1711 у якій зазначив, що не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції наявні договори про надання транспортних послуг, укладених ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" із: КП «Комбінат благоустрою» (Договір від 07.04.2020 №07/04-20); ФОП Мазур Микола Михайлович (Договір від 16.03.2020 №П-42); Тернопільським міським шляховим ремонтно-будівельним підприємством «Міськшляхрембуд» (Договір від 14.04.2020 №П-14/3/04/20), що свідчить про те, що ТОВ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" планує залучати до надання послуг (виконання робіт) субпiдрядників/співвиконавців. Таким чином, інформація про субпідрядників/співвиконавців не відповідає умовам тендерної документації. Вимога, щодо надання такої інформації/документів встановлена частиною 16 тендерної документації; Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1) всі сторінки свідоцтва (його копії) про реєстрацію технологічного транспорту на асфальтоукладальник DF110CS; 2) інформацію про субпідрядників/співвиконавців, що відповідає умовам тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" #39794680

№ рішення у справі

31-р/тк 32-р/тк

Дата рішення у справі

10.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 13:43
Електронний підпис
27 серпня 2020 13:43
Рiшення_вiд_12.09.2019_№_12856.pdf
27 серпня 2020 13:13
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:50
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:50
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:50
51Проект договору.pdf
20 серпня 2020 16:50
44ГЛ технічні вимоги.pdf
20 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:01
52Зміни до гарантії.zip
20 серпня 2020 12:01
52Банківська гарантія.zip
20 серпня 2020 12:01
4Інші довідки.rar
20 серпня 2020 12:01
51Проект договору.pdf
20 серпня 2020 12:01
1КК ст.16 Закону.rar
20 серпня 2020 12:01
1КК ст.16 Закону_Досвід.rar
20 серпня 2020 12:01
53Календарний графік.pdf
20 серпня 2020 12:01
44ГЛ технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ "РБП ТРАНС-МОСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 4 595 000,00
UAH з ПДВ
4 565 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" 4 999 626,66
UAH з ПДВ
4 594 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 5 657 915,00
UAH з ПДВ
5 657 915,00
UAH з ПДВ
Документи
ТЗОВ "РБП ТРАНС-МОСТ" 5 758 000,00
UAH з ПДВ
5 758 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 09:57
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:57
Електронний підпис
11 вересня 2020 09:57
ВПВ 17.pdf
11 вересня 2020 09:57
Довідка ГУ ДПС.pdf
11 вересня 2020 09:57
Довідка МВС.pdf
11 вересня 2020 09:56
Довідка ГУ ДПС.p7s
11 вересня 2020 09:56
Довідка МВС.p7s
26 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:04
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:04
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:01
19 Технічне завдання.pdf
19 серпня 2020 17:01
20 штатний розпис.pdf
19 серпня 2020 17:00
23 Статут (копія).pdf
19 серпня 2020 17:00
23 опис до статуту.pdf
19 серпня 2020 17:00
21banking_licence_ПУМБ.pdf
19 серпня 2020 17:00
21 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
19 серпня 2020 17:00
21 Гарантія_170 000,00 UAH.pdf
19 серпня 2020 17:00
7 Довідка ВПВ ст.17.pdf
19 серпня 2020 17:00
15 довідка субпідряд.pdf
19 серпня 2020 17:00
10 Оригінал Наказ.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 13:43
Електронний підпис
27 серпня 2020 13:43
Рiшення_вiд_12.09.2019_№_12856.pdf
27 серпня 2020 13:13
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:50
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:50
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:50
51Проект договору.pdf
20 серпня 2020 16:50
44ГЛ технічні вимоги.pdf
20 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
20 серпня 2020 12:01
52Зміни до гарантії.zip
20 серпня 2020 12:01
52Банківська гарантія.zip
20 серпня 2020 12:01
4Інші довідки.rar
20 серпня 2020 12:01
51Проект договору.pdf
20 серпня 2020 12:01
1КК ст.16 Закону.rar
20 серпня 2020 12:01
1КК ст.16 Закону_Досвід.rar
20 серпня 2020 12:01
53Календарний графік.pdf
20 серпня 2020 12:01
44ГЛ технічні вимоги.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 15:14
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:10
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:10
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:07
№44 Календарний графік.pdf
19 серпня 2020 17:07
№43 Проект договору.pdf
19 серпня 2020 17:07
№40 Зразок підпису.pdf
19 серпня 2020 17:07
№37 Декларації.pdf
19 серпня 2020 17:07
№36 Копія ліцензії.pdf
19 серпня 2020 17:07
№24 ПДВ.pdf
19 серпня 2020 17:07
№21 Наказ на директора.pdf
19 серпня 2020 17:07
№32 Технічне завдання.pdf
19 серпня 2020 17:07
№12 Лист відгук 285.pdf
19 серпня 2020 17:07
№12 Лист відгук 5ПС.pdf
19 серпня 2020 17:07
№9 Штатний розпис.pdf
19 серпня 2020 17:07
№6 Дипломи.pdf
19 серпня 2020 17:07
№2 Договори оренди.rar

Публічні документи

26 серпня 2020 17:01
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:01
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:52
Відгук від ЗАМОВНИКА
18 серпня 2020 16:11
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:11
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:59
Довідки з банків 8_124км.pdf
18 серпня 2020 15:59
Відгук Автомагістраль.pdf
18 серпня 2020 15:58
Штатний розклад 8_124км.pdf
18 серпня 2020 15:58
Дипломи 8_124км.pdf
18 серпня 2020 15:58
Бух довідка ОЗ 8_124км.pdf
18 серпня 2020 15:58
Договір оренди офісу.pdf
18 серпня 2020 15:58
Ліцензія.pdf
18 серпня 2020 15:58
Ст.17 8_124км.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТЗОВ "РБП ТРАНС-МОСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець 4 565 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 09:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
4 565 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 21:22
додаткова угода №1 до дог №116.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 21:21
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 09:41
Договір №116.pdf укладений
24 вересня 2020 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до акту приймання виконаних робіт з урахуванням фактичного обсягу видатків сторони домовилися зменшити ціну (суму) договору на 1287416,87грн. перший абзац пункту 3.1. розділу 3 "Ціна договору" викласти в наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: Договір №116
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 277 583,13
UAH (в тому числі ПДВ 546 263,85 UAH)