Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт
Очікувана вартість
1 406 579,06 UAH
UA-2020-07-14-003575-c 7d68ee378fda4a3e97a7b11fed270ca1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Амер Ібрахім Бадран

+380509271295 obltravma_liman@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 20366499
Місцезнаходження: 84404, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. КОСТЯНТИНА ГАСІЄВА, 36А
Контактна особа: Амер Ібрахім Бадран
+380509271295
obltravma_liman@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
КНП "Обласна клінічна травматологічна лікарня" є замовником з виконання будівельних робіт за інфраструктурним проектом: "Капітальний ремонт приміщення для встановлення комп'ютерного томографа" за адресою: Донецька область, м. Лиман, вул. К.Гасієва 36а". Задля реалізації цього проєкту КНП "Обласна клінічна травматологічна лікарня" у 2019 році за результатами процедури закупівлі уклав договір підряду № 59 від 01.11.2019 року з ціною 12099536,40 грн. При виконанні робіт на об'єкті було з'ясовано, що після проведення капітального ремонту постала необхідність у додаткових роботах, що непередбачені договором та проєктом. Виконання додаткових робіт потребує зміни проєктних рішень. Строк дії договору № 59 від 01.11.2019 року сплив 31.12.2019 та підряднику за виконані роботи було сплачено 403794,71 грн.
Наразі, 26.05.2020 року завершилося коригування проєктно-кошторисної документації на загальну кошторисну вартість 2133931 грн. та у КНП "Обласна клінічна травматологічна лікарня" виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт. За розрахунками очікувана вартість складає 1 406 579,06 грн. Є необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт саме у ТОВ "ПБК ВЕКТОР".

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 липня 2020 11:07
Оскарження наміру укласти договір: 26 липня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт приміщення для встановлення комп'ютерного томографа в будівлі за адресою: Донецька область, м. Лиман, вул. К.Гасієва 36а
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84404, Україна, Донецька область, Лиман, К. Гасієва, 36а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
1 роботи
водопостачання та каналізація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84404, Україна, Донецька область, Лиман, К. Гасієва, 36а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
1 роботи
загальнобудівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84404, Україна, Донецька область, Лиман, К. Гасієва, 36а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
1 роботи
встановлення гентрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84404, Україна, Донецька область, Лиман, К. Гасієва, 36а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
1 роботи
ветниляція, кондіціювання та опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84404, Україна, Донецька область, Лиман, К. Гасієва, 36а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
1 роботи
оздоблювальні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84404, Україна, Донецька область, Лиман, К. Гасієва, 36а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 70 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 30 Календарні 70
Iнша подія Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Аванс 30 Календарні 30

Тендерна документація

14 липня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 12:37
кал.граф Вектор.doc
14 липня 2020 12:37
Договiр_кап.рем_кориг.Гасієва (1).doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК ВЕКТОР"
#41145956
Переможець 1 406 579,06
UAH з ПДВ
15 липня 2020 11:07

Документи

15 липня 2020 11:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 11:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК ВЕКТОР"
#41145956
1 406 579,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2020 11:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:18
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 16:32
доп угода 2 дог 68.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 12:44
доп. угода №2 дог. 68.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 12:43
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 13:02
ДУ 1 дог 68 кап ремонт.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 13:01
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 12:05
протокол змін.pdf зміни до договору
31 липня 2020 12:03
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 15:30
дод до дог 68 (1).pdf зміни до договору
27 липня 2020 15:23
дог 68 кап ремонт.pdf зміни до договору
27 липня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 13:53
догов 68 кап ремонт.pdf укладений
27 липня 2020 13:46
догов 68 кап ремонт.pdf укладений
27 липня 2020 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): помилково завантажених документів
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол № 75 від 31.07.2020р. про внесення змін в оголошення та звіт .
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п. Договору "Адреса, реквізити і підписи сторін та печатки" Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договора на 393,85 грн. і викласти в наступній редакції: Ціна Договору складає 1406185,21 грн. Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка. Заміна статті "Закону про публічні закупівлі" на пукнт договору
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 406 185,21
UAH (в тому числі ПДВ 234 364,20 UAH)