Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі та приспособи різні
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-07-14-003535-b bf31013433764e228a7692af69dda47f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Королюк Максим Анатолійович

380981195150 Maksym.Korolyuk@kmgaszbut.104.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ"
Код ЄДРПОУ: 39585960
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Проспект миру, 41
Контактна особа: Королюк Максим Анатолійович
380981195150
Maksym.Korolyuk@kmgaszbut.104.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 14:16
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження: 29000, Хмельницька обл., м. Хмельницький, просп. Миру, 41.
Мова- українська, якщо інше не передбачено умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Стіл робочий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
4 штуки
Стіл керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Стіл керівника з приставкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Рецепшн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Стіл для засідань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Стіл директора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Шафа в кабінет директора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
7 штуки
Тумба під принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 штуки
Стілаж - перегородка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штуки
Шафа - купе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 штуки
Шафа в гардеробну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 штуки
Диванчик в зал очікування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 11:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 10:56
Оголошення меблі.doc
16 липня 2020 10:56
Додаток 3.docx
14 липня 2020 15:34
Додаток 1.docx
14 липня 2020 15:33
Додаток 2.docx
16 липня 2020 11:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 11:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 17:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 17:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 10:56
Оголошення меблі.doc
14 липня 2020 15:33
Оголошення меблі.doc
16 липня 2020 10:56
Додаток 3.docx
14 липня 2020 15:33
Додаток 3.docx
14 липня 2020 15:34
Додаток 1.docx
14 липня 2020 15:33
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

строк поставки товарів
Дата подання: 15 липня 2020 15:12
Дата відповіді: 16 липня 2020 11:17
В тендерній документації Замовник вказує: строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): до 05.08.2020 року Враховуючи прогнозну дату проведення торгів та законодавчо встановлених строків вибору / визнання переможця та укладання договору - це дата поставки виглядає нереальною. Або закупівля розрахована тільки на участь тих учасників, що вже мають дані товари в наявності. Таким чином встановлення даного строку поставки є дискримінуючим фактором, що обмежує вільну конкуренцію та дискримінує Учасника, що буде виробляти меблі по даному замовленню. Просимо Замовника при можливості внести зміни до тендерної документації та збільшити терміни поставки товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Так дійсно мав місце прорахунок прогнозованих строків закінчення закупівлі та поставки товарів. Відповідні зміни були внесені в ТД та в закупівлю на сайті. Дякую.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" 218 560,00
UAH з ПДВ
218 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Кармен-меблі" 299 925,00
UAH з ПДВ
299 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 16:53
Електронний підпис
21 липня 2020 16:49
Реєстр документів.pdf
21 липня 2020 16:49
28.Технічне завдання.pdf
21 липня 2020 16:49
27.ISO 14001 2015.pdf
21 липня 2020 16:49
26.ISO 9001 2015.pdf
21 липня 2020 16:49
24.Проект договору.pdf
21 липня 2020 16:49
13.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
21 липня 2020 16:49
11.Лист-відгук за 2019р..pdf
21 липня 2020 16:49
11.Лист-відгук за 2018р..pdf
21 липня 2020 16:49
11.Лист-відгук за 2017р..pdf
21 липня 2020 16:49
1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 17:18
Електронний підпис
21 липня 2020 17:16
штатний розклад.pdf
21 липня 2020 17:16
пропозиція.pdf
21 липня 2020 17:16
Док Пропозиції.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Комфорт Меблі Плюс"

ТОВ "Кармен-меблі"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс"
#37581477
Відхилено 218 560,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 13:33
ТОВ "Кармен-меблі"
#35916492
Переможець 299 925,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 16:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Кармен-меблі"
#35916492
299 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 19:38
Договір Кармен-меблі підписаний.pdf укладений
04 серпня 2020 19:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 299 925,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 987,50 UAH)