Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Цемент ПЦ ІІ/Б-Ш - 400).
Очікувана вартість
17 425,80 UAH
UA-2020-07-14-002643-c d002e21ae99d4a148f5e848d2bdb8d8d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сухорукова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Оксана Сухорукова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2020 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2020 11:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 11:24
Очікувана вартість: 17 425,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Кошти міського бюджету (КП КВК 1216030 «Організація благоустрою населених пунктів» КЕКВ 2610) – 16 554,50 грн. з ПДВ та кошти підприємства – 871,30 грн. з ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6300 кілограми
Цемент ПЦ ІІ/Б-Ш – 400.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Донецька обл. м. Маріуполь на склад Замовника Запорізьке шосе, 3, згідно INCOTERMS-2010 – DDP (за рахунок коштів постачальника).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 робочих днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Склосервіс" 16 730,28
UAH з ПДВ
16 730,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 14:37
Паспорт цемент ПЦБ400.pdf
23 липня 2020 13:26
Електронний підпис
23 липня 2020 13:25
Захист довкілля.pdf
23 липня 2020 13:25
Реквізити.PDF
23 липня 2020 13:25
Копія статуту.PDF
23 липня 2020 13:25
Лист про Статут.PDF
23 липня 2020 13:25
Витяг ПДВ.PDF
23 липня 2020 13:25
Витяг 2020.PDF
23 липня 2020 13:25
Протокол №1.PDF
23 липня 2020 13:25
Наказ директор.PDF
23 липня 2020 13:25
Протокол директор.PDF
23 липня 2020 13:25
ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Склосервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Склосервіс"
#32788010
Рішення скасоване 16 730,28
UAH з ПДВ
24 липня 2020 14:49
ТОВ "Склосервіс"
#32788010
Переможець 16 730,28
UAH з ПДВ
24 липня 2020 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Склосервіс"
#32788010
16 730,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:47
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 14:58
Додаткова угода № 1 від 22.09.2020р. до дог. 284.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 14:56
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до дог 284 доп.№1.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 14:56
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 13:17
Договір № 284 від 04.08.2020р..pdf укладений
04 серпня 2020 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума коштів підприємства зменшена на 0,26 грн. Сума коштів міського бюджету зменшена на 22,42 грн.,
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 707,60
UAH (в тому числі ПДВ 2 784,60 UAH)